سقوط قیمت شیبا 8 تیر

سقوط قیمت شیبا 8 تیر | شیبا اینو یک صفر دیگر به قیمت خود اضافه می‌کند

زمان مطالعه 2 دقیقه

شیبا اینو با بازگشت به سطوحی که آخرین بار در ۱۱ ژوئن (۲۱ خرداد) مشاهده شده بود، یک صفر دیگر به قیمت خود اضافه کرده و به پایین ترین سطح در دو هفته اخیر رسیده است. در این خبر به سقوط قیمت شیبا 8 تیر می پردازیم.

سقوط قیمت شیبا 8 تیر

زیان ارزهای دیجیتال در ۲۹ ژوئن (۸ تیر) تشدید شد و چندین آلتکوین مانند سولانا و Avalanche زیان های قابل توجهی را ثبت کردند زیرا نگرانی ها در مورد پیامدهای پس از ورشکستگی صندوق تامینی Three Arrows Capital افزایش یافته است.

طبق اطلاعات ارائه شده توسط CoinMarketCap، قیمت سولانا (SOL)، Avalanche (AVAX) و Polkadot (DOT) به ترتیب ۱۱/۸۳٪، ۱۲/۵۶٪ و ۱۰٪ در ۲۴ ساعت گذشته کاهش یافته‌اند. اکثر آلت کوین ها نیز در زمان انتشار این مقاله ارزش خود را از دست دادند.

با سقوط بازارهای سهام آسیایی و اروپایی، بیت کوین برای اولین بار در یک هفته اخیر به زیر ۲۰،۰۰۰ دلار سقوط کرد.

پرایس اکشن شیبا اینو

شیبا اینو در ۲۱ ژوئن (۳۱ خرداد) در بازار کریپتو به عنوان یکی از سودآورترین آلت کوین ها بود زیرا قیمت آن به طور ناگهانی ۴۵ درصد افزایش یافت. به دنبال آن چند روز دیگر هم قیمت مثبت بود تا اینکه SHIB با مانع قابل توجه ۰/۰۰۰۰۱۲ دلار روبرو شد، جایی که خرس ها دارایی های خود را فروختند.

سقوط قیمت شیبا

سقوط قیمت شیبا 8 تیر

این امر قیمت SHIB را بار دیگر به زیر سطح روانی ۰/۰۰۰۰۱ دلار رساند. در زمان انتشار این مقاله، SHIB با کاهش ۱۱ درصدی به ۰/۰۰۰۰۰۹۸ دلار رسیده است.

RSI دقیقاً بالای سطح خنثی ۵۰ شناور است، که نشان می‌دهد شیبا اینو ممکن است پس از رسیدن به پایین ترین سطح کوتاه مدت خود برای مدتی تثبیت شود. اگر قیمت از سطح فعلی جهش کند و از MA 50 در ۰/۰۰۰۰۱۰۶ دلار عبور کند، گاوها ممکن است سعی کنند حرکت صعودی را از سر بگیرند.

اگر قیمت شیبا از مرز ۰/۰۰۰۰۱۲ فراتر رود، ممکن است به سطح ۰/۰۰۰۰۱۴ دلار برسد. با وجود کاهش قیمت، شیبا اینو همچنان به اضافه کردن هولدرهای بیشتر ادامه می‌دهد. بر اساس آمار WhaleStats، تعداد کل هولدرهای SHIB در حال حاضر ۱،۱۸۸،۶۰۱ است.

منبع: u.today

امتیاز 5/5 - از 3 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT