شارژ اسکایپ با استفاده از خدمات اول پرداخت

شارژ اسکایپ با استفاده از خدمات اول پرداخت

زمان مطالعه 3 دقیقه

اسکایپ یکی از بهترین پلتفرم‌های ارتباطی در سراسر جهان است که قابلیت‌های بسیار زیادی را ارائه می‌دهد. خدماتی همچون چت تصویری رایگان از طریق اینترنت با افرادی در آن سوی کره زمین باعث شده اسکایپ به یک سرویس بسیار محبوب در جهان تبدیل شود. علاوه بر خدمات رایگان اسکایپ، شما با خرید شارژ اسکایپ یا Skype credit می‌توانید از امکانات ویژه‌تری همچون تماس با تلفن‌های ثابت و موبایل‌ها در سراسر جهان از طریق اسکایپ بهره مند شوید. برای پرداخت هزینه خرید شارژ اسکایپ شما نیازمند خدمات کارت‌های اعتباری ارزی اول پرداخت و یا خرید با پی پال خواهید بود. در ادامه بیشتر با شارژ اسکایپ با استفاده از خدمات اول پرداخت آشنا می‌شویم.

خرید شارژ اسکایپ چیست؟

در حالت عادی شما با دانلود یکی از نسخه‌های ویندوز یا موبایل اسکایپ و عضویت در اسکایپ می‌توانید با چت صوتی و تصویری رایگان با افراد مختلف در سراسر جهان بپردازید. شما برای این چت‌ها هیچ هزینه‌ای به جز هزینه مصرف اینترنت پرداخت نخواهید کرد و کیفیت این خدمات نیز فوق العاده است. اما اگر بخواهید از طریق اسکایپ خود با تلفن‌های ثابت و موبایل‌هایی که حتی اسکایپ یا اینترنت ندارند تماس برقرار کنید نیاز به خرید شارژ اسکایپ خواهید داشت. شارژ اسکایپ را با نام skype credit می‌شناسند و مقدار مشخصی دارند. همانند شارژ سیم کارت‌های اعتباری تلفن‌های همراه، شما با خرید شارژ اسکایپ می‌توانید به مقدار مشخصی تماس تلفنی برقرار کنید.

مزایای خرید شارژ اسکایپ

  • امکان تماس با تلفن‌های ثابت و همراه
  • با خرید شارژ اسکایپ شما می‌توانید به هر نقطه از جهان که بخواهید تماس برقرار کنید.
  • روی دستگاه‌های مختلف می‌توانید از خدمات اسکایپ استفاده کنید.
  • هزینه‌های تماس شما با دوستان و آشنایان در سراسر جهان به شدت کاهش پیدا خواهد کرد.
  • می‌توانید تماس‌های بیزنسی خود را مدیریت کنید.
  • امکان برقراری تماس نامحدود با کشورهای منتخب
شارژ اسکایپ با استفاده از خدمات اول پرداخت
شارژ اسکایپ با استفاده از خدمات اول پرداخت

انواع شارژ اسکایپ

اسکایپ این امکان را فراهم کرده تا بر اساس نیاز خود از انواع مختلف شارژ اسکایپ استفاده کنید. شما می‌توانید از روش خرید شارژ اسکایپ skype credit یا خرید شارژ اسکایپ ماهانه subscription استفاده کنید. در ادامه با این دو روش بیشتر آشنا خواهیم شد.

خرید شارژ اسکایپ Skype Credit

در این روش شما مبلغ مشخصی را به عنوان اعتبار تماس از اسکایپ خریداری می‌کنید و با استفاده از آن می‌توانید با هر شماره تلفن ثابت و موبایلی در سراسر جهان ارتباط برقرار کنید. این روش مناسب افرادی است که برای کاری‌های بیزینسی خود در ماه ممکن است با کشورهای مختلف تماس برقرار کنند. همچنین اگر دوستان و آشنایانی در چند کشور مختلف دارید و می‌خواهید گه گاهی با آن‌ها تماس بگیرید نیز می‌توانید با خرید شارژ اسکایپ کار خود را راه بیندازید. سه نوع شارژ اعتباری مختلف در اسکایپ پیش بینی شده است:

  • شارژ اعتباری اسکایپ ۵ دلاری
  • شارژ اعتباری اسکایپ ۱۰ دلاری
  • شارژ اعتباری اسکایپ ۲۵ دلاری

دقت کنید کنید که نرخ خدمات اسکایپ برای تماس با هر کشوری متفاوت است. برای مثال با خرید شارژ اسکایپ ۱۰ دلاری می‌توانید حدود ۳۵۷ دقیقه با تلفن‌های همراه و ثابت در آمریکا یا آلمان صحبت کنید. در حالی که با همین مقدار شارژ می‌توانید ۴۱۶ دقیقه با شماره تلفن‌های چین صحبت کنید.

شارژ اسکایپ با استفاده از خدمات اول پرداخت
شارژ اسکایپ با استفاده از خدمات اول پرداخت

خدمات اول پرداخت

خرید از فروشگاه های خارجی ، افتتاح حساب های بین المللی ، ارائه درگاه های خارجی ، صدور و شارژ کارت های اعتباری ویزا و مستر ، تعیین وقت سفارت ، ثبت نام آزمون های دانشجویی ، پرداخت هزینه هاست، شارژ حساب وب مانی،فعالسازی حساب های کاربری ویژه برنامه نویسان و نقد کردن درآمد های ارزی آنها می شود.

امتیاز 5/5 - از 3 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT