شیبا بخریم یا بیبی دوج

شیبا بخریم یا بیبی دوج

زمان مطالعه 3 دقیقه

مدیریت توییتر با مضمون @BDC_Archive اطلاعاتی را در مورد بیبی دوج توییت کرده است که پس از پذیرفتن پیشنهاد توکن سوزی بیبی دوج توسط جامعه، سوزاندن این میم کوین در 1 دسامبر آغاز خواهد شد. در این پست بررسی میکنیم که آیا شیبا بخریم یا بیبی دوج ؟

خرید آنی شیبا

شیبا بخریم یا بیبی دوج

بیبی دوج سوآپ یک ویژگی جدید اضافه کرده است که میزان سوزاندن سکه BabyDoge را در هر مبادله در پلتفرم تخمین می زند.

توسعه ویژگی جدید تنها چهار روز طول کشید زیرا اولین اعلامیه در 18 نوامبر منتشر شد و سپس در 22 نوامبر عرضه شد. تیم Baby Doge در اعلامیه توییتی خود در 22 نوامبر این عملکرد سریع را جشن گرفت.

تیم سازنده رمزارز محبوب با مضمون سگ، چند ویژگی دیگر را در توییتر به اشتراک گذاشتند، که نشان می‌دهد “آنها تمام شده‌اند و به زودی اطلاعیه‌ها منتشر خواهد شد“. چندین ویژگی جدید توسط تیم در اواخر با بهبود پروژه در انتقال خود به یک صرافی غیرمتمرکز قوی معرفی شده است.

اگرچه مقدار توکن سوزی به صورت فردی کوچک خواهد بود، اما توکن سوزی این پلتفرم از روش جدید تیم BabyDoge پیروی می‌کند تا توکن‌های بیشتری را از گردش خارج کنند و در عین حال تلاش می‌کند تا عرضه در گردش توکن را حفظ کرده و کاربران را از طریق نوعی کنترل قیمت راضی کند.

جامعه Baby Doge نیز اخیرا – تقریباً به اتفاق آرا – به اجرای سوزاندن ماهانه توکن رای داد. آیا این میتواند یکی از ویژگی های جدید اعلام شده توسط تیم در آینده نزدیک باشد؟

اولین گام به سمت لیست شدن در بایننس

علاوه بر این، خرید بیبی دوج نیز توسط توسعه دهندگان این سکه انجام خواهد شد. پیشنهاد برای از سرگیری سوزاندن توکن به صورت ماهانه توسط حساب رسمی BabyDoge در 24 نوامبر منتشر شد.

این اتفاق از نظر تئوری، میزان گردش سکه‌ها را کاهش می‌دهد، زیرا تعداد زیادی از آنها به کیف پول‌های غیرقابل مصرف فرستاده می‌شوند. اولین هدف از به اصطلاح توکن سوزی بیبی دوج افزایش قیمت سکه در بلندمدت است. این حساب کاربری در توییتر معتقد است که اگر سوزاندن ماهانه جدید همانطور که انتظار می رود شروع به کار کند، این می تواند اولین قدم بیبی دوج در راه خود برای قرار گرفتن در لیست غول معاملات ارز دیجیتال یعنی صرافی بایننس باشد.

شیبا بخریم یا بیبی دوج

شیبا بخریم یا بیبی دوج

رقابت بیبی دوج و شیبا اینو در توکن سوزی

استراتژی مشابهی توسط یکی دیگر از توکن‌های میم یعنی شیبا اینو اتخاذ شده است که دومین استراتژی بزرگ از نظر ارزش بازار است. بسیاری از افراد و کسب‌ و کارهای کوچک با هم متحد شده‌اند تا سکه‌ها را در بخش‌های کوچک و مقرون به صرفه به طور منظم از گردش خارج کنند.

با این حال، با شروع پاییز، میزان توکن سوزی شیبا اینو در مقایسه با تابستان به شدت کاهش یافته است. به این منظور که از 1-2 میلیارد توکن SHIB در هفته به تنها 100 میلیون توکن رسیده است.

با این حال، جامعه بیبی دوج تا حد زیادی از شیبا اینو پیشی گرفته است. طبق توییت اخیر @babydogeburn_، در 24 ساعت گذشته، ارتش بیبی دوج 8,786,697,847,047 میم سکه به ارزش تقریبی 9,911 دلار را حذف کرده است. این مقدار به دلار آمریکا بسیار بیشتر از آن چیزی است که ارتش SHIB در عرض یک هفته می سوزاند.

به طور کلی، تا کنون، نزدیک به 48٪ از تمام توکن های BabyDoge در گردش سوخته است. این 199,421,255,248,687,808 سکه از مجموع 420,000,000,000,000,000 توکن است.

منبع: یوتودی

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT