صعود قیمت فچ.ای‌آی (FET)

صعود قیمت فچ.ای‌آی (FET) اسفند ۱۴۰۲

زمان مطالعه 2 دقیقه

اخیراً چندین تحلیلگر ارزهای دیجیتال، دیدگاه خوش‌بینانه خود را در مورد چشم‌انداز بلندمدت فچ.ای‌آی (FET) به اشتراک گذاشته‌اند. برای مثال، کریپتو راور (Crypto Rover)، تحلیلگر معروف، معتقد است که FET هنوز فضای قابل‌توجهی برای رشد در پیش رو دارد. در این پست به بررسی دلایل صعود قیمت فچ.ای‌آی (FET) می پردازیم.

صعود قیمت فچ.ای‌آی (FET)

روور در توییتی اعلام کرد که او FET را به قیمت ۰٫۷ دلار خریداری کرده و قصد فروش در آینده نزدیک را ندارند. او در ادامه گفت: «ارزش بازار این رمزارز در حال حاضر حدود ۲ میلیارد دلار است. من فکر می‌کنم این رقم تا ۴۰ میلیارد الی ۶۰ میلیارد دلار افزایش خواهد یافت. افزایش ۲۰ برابری از این سطح منطقی به نظر می‌رسد.»
در واقع، این تحلیلگر انتظار دارد که تقاضای قوی و رشد شبکه، فچ.ای‌آی را به یک پروتکل چند میلیارد دلاری در سال‌های آینده تبدیل کند.

صعود قیمت فچ.ای‌آی (FET)

صعود قیمت فچ.ای‌آی (FET)

بر اساس داده‌های بازار، فچ.ای‌آی امروز ۷ مارس با یک رشد بیش از ۴۰ درصدی، به بالاترین سطح قیمتی خود در محدوده ۲٫۷۷ دلار رسید. رشد قیمتی این توکن هوش مصنوعی در یک هفته و در یک ماه گذشته نیز به ترتیب به ۱۰۳ و ۴۰۲ درصد می‌رسد.

یک تحلیلگر دیگر با نام مستعار واگ‌مانستر (WAGMONSTR)، رشد قیمتی فچ.ای‌آی را به چند عامل مثبت نسبت داده است، از جمله اختصاص ۱۰۰ میلیون دلار سرمایه برای برنامه‌های زیرساختی توسط این پروژه. علاوه بر این، واگ‌مانستر می‌گوید که راه‌اندازی یک شبکه محاسباتی غیرمتمرکز با استفاده از پردازنده‌های گرافیکی انویدیا نیز می‌تواند قابلیت‌های پروژه فچ.ای‌آی را به میزان قابل‌توجهی افزایش دهد.
به گفته واگ‌مانستر، علی‌رغم افزایش سهموی قیمت فچ.ای‌آی، اکثر تحلیلگران پتانسیل این پروژه را دست کم می‌گیرند. این تحلیلگر به طرز جسورانه‌ای پیش‌بینی می‌کند که در سال ۲۰۲۴، FET بهترین ارز دیجیتال در بین ۱۰۰ رمزارز برتر خواهد بود.
با توجه به نقاط عطف تکنیکالی که قبلاً به دست آمده و جریان‌های بزرگ سرمایه، فچ.ای‌آی ممکن است طبق پیش‌بینی تحلیلگران، رالی قوی‌ای را در پیش رو داشته باشد.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !