طراحی آنلاین لوگو رایگان

5 وب سایت برتر برای طراحی آنلاین لوگو رایگان

زمان مطالعه 4 دقیقه

به دنبال بهترین مکان برای طراحی لوگو برای شرکت، وبلاگ یا وب سایت هستید؟ طراحی آنلاین لوگو رایگان را با این سرویس ها انجام دهید.

لوگو یک هویت گرافیکی است که معمولاً توسط شرکت‌ها، سازمان‌ها و بسیاری از سازمان‌های فردی برای ارتقای شناخت خود استفاده می‌شود. طراحی لوگو یکی از سخت ترین کارهاست. برای رسیدن به کمال، بسیاری از وب سایت ها این امکان را برای طراحی لوگو به صورت آنلاین به صورت رایگان فراهم می کنند.

در اینجا همچنین چند وب سایت وجود دارد که می توانید به راحتی و خلاقانه لوگوی وب سایت، وبلاگ یا هر پروژه خود را کاملاً بدون هزینه طراحی کنید. بنابراین، به وب سایت های زیر برای طراحی لوگو به صورت آنلاین به صورت رایگان نگاه کنید.

1.طراحی آنلاین لوگو رایگان: Renderforest

Renderforest logo maker یک ابزار برندسازی آنلاین است که به شما کمک می کند تا در عرض چند دقیقه لوگوی حرفه ای خود را به صورت رایگان ایجاد کنید. در طراحی تجربه ندارید؟ جای نگرانی نیست! بیش از 20000 فایل اثر هنری منحصر به فرد در پلتفرم موجود است.

به محض مراجعه به وب سایت سازنده لوگو رندرفورست، ابتدا باید نام برند خود را وارد کنید و پس از انجام دستورالعمل ها می توانید طرح مورد نظر برای لوگوی خود را انتخاب و نهایی کنید.

2.FlamingText

Flaming Text یک طراح لوگو رایگان و یک تولید کننده نام آنلاین است. همچنین می توانید دسته بندی های مختلفی را برای لوگوی خود در اینجا انتخاب کنید. طراحی لوگوهای خود در اینجا بسیار آسان است. به محض بازدید از این وب سایت، طرح های لوگوی آماده زیادی را مشاهده خواهید کرد که از بین آنها می توانید هر طرحی را که دوست دارید انتخاب کرده و لوگوی خود را طراحی کنید.

3.طراحی آنلاین لوگو رایگان: DesignEvo

DesignEvo یک لوگوساز آنلاین رایگان با کاربری آسان است که به شما کمک می کند در چند دقیقه با بیش از 3000 الگو، بیش از 1 میلیون آیکون، صدها فونت متن، اشکال و موارد دیگر، لوگوهای منحصر به فرد و حرفه ای ایجاد کنید.

به محض بازدید از وب سایت DesignEvo، باید بر روی دکمه “ایجاد لوگوی رایگان” کلیک کنید. پس از این، چند قالب را به شما نشان می دهد که از آنجا می توانید هر الگوی دلخواه خود را انتخاب کنید و شروع به ایجاد لوگو کنید.

4.LogoMaker

قبل از ایجاد لوگو، باید در LogoMaker ثبت نام کنید. شما نمی توانید این لوگوها را کپی و دانلود کنید زیرا LogoMaker امکان دانلود لوگو را از اینجا فراهم نمی کند اما می توانید لوگوهای بسیار جذابی را در LogoMaker طراحی کنید.

طراحی لوگو در اینجا بسیار آسان است. به محض بازدید از وب سایت آن، نام و شعار شرکت از شما پرسیده می شود. پس از این کار، با رعایت دستورالعمل های ساده می توانید به راحتی لوگوی خود را طراحی کنید.

5.LogoEase

LogoEase وب سایتی برای طراحی آنلاین لوگو به صورت رایگان با کمک نمونه های فراوان است و همچنین می توانید لوگوهای ایجاد شده خود را دانلود کنید. مراحل بسیار آسانی را برای طراحی لوگو فراهم می کند.

وب سایت های بیشتری برای ساخت لوگوهای رایگان آنلاین

در اینجا برخی از سازندگان لوگوی آنلاین موجود هستند. نگاهی بیندازید:

6.طراحی آنلاین لوگو رایگان LogoDesign

LogoDesign.Net یک ابزار سازنده لوگو کاربر پسند است که در آن می توانید لوگوهای خود را بصورت آنلاین و رایگان طراحی کنید. پس از ورود می توانید لوگوهای خود را در اینجا ذخیره کنید، بنابراین باید ثبت نام کنید. این دارای یک گالری لوگوی انحصاری است که به شما کمک می کند الگوی مناسب را در کمترین زمان، با گزینه های سفارشی سازی کامل پیدا کنید.

به محض بازدید از وب سایت آن، در اینجا دو فیلد متنی مشاهده می کنید که ابتدا باید نام شرکت خود را وارد کنید و سپس صنعتی که شرکت شما به آن تعلق دارد را وارد کنید. پس از انجام این کار، چندین قالب لوگو را به شما نشان می دهد که با کمک آنها می توانید لوگوی خود را طراحی کنید.

7.CoolText

مولد رایگان گرافیک آنلاین برای صفحات وب. در اینجا می توانید بدون انجام کار زیاد لوگو طراحی کنید.

بنابراین، اینها بهترین و رایگان ابزارهای طراحی لوگو هستند که می توانید به هر منظوری به صورت آنلاین لوگو طراحی کنید و آنها را در اکانت خود ذخیره کنید.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT