ایجاد کارتون های رایگان

10 وب سایت برتر برای ایجاد کارتون های رایگان از خودتان

زمان مطالعه 5 دقیقه

آیا می خواهید از خودتان کارتون های رایگان بسازید؟ اگر بله، از این منبع برای ساختن شخصیت کارتونی از خود استفاده کنید که حاوی لیستی از “10 وب سایت برتر” رایگان برای کارتونی کردن چهره شما است. ایجاد کارتون های رایگان را با این سرویس ها انجام دهید.

بسیاری از دوستان ما علاقه مند به ساخت کارتون هستند. می دانیم که به مهارت های نقاشی عالی نیاز دارد. اما آیا می‌دانید وب‌سایت‌های زیادی وجود دارند که می‌توانید بدون هیچ تلاشی کارتون‌های رایگان از خودتان بسازید؟ آره! شما فقط باید یک عکس در آن سایت ها آپلود کنید و آنها عکس را به کارتونی تبدیل می کنند. استفاده از آن بسیار آسان است و همه شما از این سرگرمی لذت خواهید برد.

ما فکر می کنیم مرحله بسیار جالبی برای کارتونی کردن چهره شماست. می توانید عکس کارتونی خود را در پروفایل های رسانه های اجتماعی خود مانند فیس بوک آپلود کنید. جالب تر، کمیک تر و خنده دار تر به نظر می رسد.

1.ایجاد کارتون های رایگان Cartoon.Pho.to

این یک سایت واقعا شگفت انگیز است که چهره شما را کارتونی می کند. بسیار جالب است و ما مطمئن هستیم که همه شما این وب سایت را دوست دارید. شما همچنین می توانید چهره خود را در احساسات مختلف پنهان کنید. این سرگرمی را امتحان کنید.

2. LunaPic

LunaPic یکی از محبوب ترین ویرایشگرهای عکس آنلاین است. برای تبدیل عکس ها به کارتون به دلیل جلوه های مختلف کارتونی و هنری محبوب است. همچنین می توانید با استفاده از ویرایشگر عکس آنلاین LunaPic عکس های خود را متحرک کنید. ما معتقدیم این یکی از بهترین وب سایت ها برای ایجاد کارتون از خودتان است.

3.ایجاد کارتون های رایگان VanceAI

Toongineer Cartoonizer VanceAI یکی از ساده‌ترین پلتفرم‌ها برای ایجاد کارتون از خودتان است. تنها چیزی که برای بازدید از وب سایت و آپلود عکس خود نیاز دارید. در عرض چند ثانیه، به طور خودکار عکس شما را به یک کارتون تبدیل می کند. این یک کارتون ساز تصویر کاملا مبتنی بر هوش مصنوعی است که به طور خودکار عکس ها را به کارتون تبدیل می کند.

4. Picsart

این یکی از بهترین پلتفرم های ویرایشگر عکس است. شما می توانید از Picsart برای تبدیل هر تصویر به کارتون به صورت رایگان استفاده کنید زیرا افکت های کارتونی زیادی ارائه می دهد. با این حال، هر دو نسخه، وب و برنامه، برای استفاده در دسترس هستند. برای استفاده از Picsart در وب، باید با شناسه Gmail خود ثبت نام کنید.

5.ایجاد کارتون های رایگان Bitmoji

Bitmoji یک وب سایت برتر برای ایجاد کارتون و آواتار آنلاین به صورت رایگان است. نه تنها گزینه های فیگوراسیون چهره، بلکه لباس های مختلفی نیز در آنجا موجود است تا هر بار یک کارتون منحصر به فرد ایجاد کنید.

جالب است که به طور خودکار شکلک هایی را مطابق با کارتون شما ایجاد می کند و به شما امکان می دهد آنها را در سایر سیستم عامل های رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارید. اما، شما نمی توانید کارتون را در نسخه وب آن دانلود کنید. برای دریافت تصویر کارتونی خود باید برنامه آن را دانلود کنید.

6. Photo-kako.com

همچنین یک مکان بسیار آسان و کاملا رایگان برای ایجاد شخصیت های کارتونی آنلاین است. شما فقط باید تصویر خود را در وب سایت قرار دهید و تلاش بیشتری نکنید. این ساده ترین راه برای ساختن شخصیت های کارتونی از خودتان است. اینجا خوش بگذره

7.ایجاد کارتون های رایگان BeFunky

این یک وب سایت جالب دیگر با حجم عظیمی از جلوه های عکس است. می توانید چهره خود را با افکت های متعدد به یک کارتون تبدیل کنید که خنده دار تر و کمیک تر به نظر می رسد. شما فقط باید عکس خود را آپلود کنید و سپس می توانید با جلوه های شگفت انگیز عکس خود را کارتونی و همچنین ویرایش کنید. از این سرگرمی لذت ببرید.

8. Colorcinch

همچنین یک سایت عالی برای کارتون کردن چهره شماست. در اینجا یک راه بسیار ساده برای ایجاد یک کارتونی از عکس شما وجود دارد. در صفحه اصلی، مستقیماً یک عکس را از کامپیوتر خود آپلود کنید، در صورت تمایل عکس را برش دهید و افکت ها را اعمال کنید.

9.ایجاد کارتون های رایگان Portrait Illustration Maker

Portrait Illustration Maker ابزاری فوق العاده و بسیار آسان برای ایجاد شخصیت های کارتونی با چند کلیک بدون هیچ تلاشی است. این یک راه بسیار سریع و جالب برای ساخت کارتون به عنوان چهره شما است.

10. Cartoonify

آخرین مورد در لیست ما Cartoonify است. این یک وب سایت جالب برای ایجاد یک کارتون جدید با گزینه های متعدد است. این به شما امکان می دهد با قرار دادن صورت، چشم ها و موی مناسب، چیزی شبیه به خود بسازید. علاوه بر این، می توانید لباس ها و پس زمینه های کارتون خود را انتخاب کنید.

همین! از این مکان های سرگرم کننده برای ساختن شخصیت های کارتونی از خود استفاده کنید. اینها همه وب سایت های جالب و شگفت انگیزی هستند که شما را به دنیای دیگری یعنی دنیای کارتونی راه می دهند. امیدواریم همه آنها را دوست داشته باشید.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT