بهبود مهارت های تلفظ کلمات انگلیسی

5 وب سایت برتر برای بهبود مهارت های تلفظ کلمات انگلیسی شما

زمان مطالعه 3 دقیقه

آیا در تلفظ کلمات مختلف انگلیسی و جستجوی راه حل سریع مشکلی احساس می کنید؟ بهبود مهارت های تلفظ کلمات انگلیسی را در این سایت ها انجام دهید.

آیا در تلفظ کلمات مختلف انگلیسی و جستجوی راه حل سریع برای آن مشکل احساس می کنید؟ بنابراین بچه ها، ما چندین مکان آنلاین پیدا کردیم که از آنجا می توانید مهارت های تلفظ کلمات انگلیسی خود را خیلی سریع بهبود بخشید. در این مقاله شما 5 وب سایت برتر برای بهبود مهارت های تلفظ خود را پیدا خواهید کرد.

ممکن است به این فکر کنید که چگونه می توان مهارت های تلفظ کلمات را از طریق این سایت ها بهبود بخشید. بنابراین، اجازه دهید به شما بگوییم که در این وب سایت ها می توانید کلیپ های صوتی کلمات انگلیسی را بشنوید تا آنها را به درستی تلفظ کنید و بسیاری موارد دیگر که می تواند برای بهبود مهارت های تلفظ شما مفید باشد.

وب سایت هایی برای بهبود مهارت های تلفظ شما

اکنون، برای بهبود مهارت‌های تلفظ کلمات انگلیسی خود، به مکان‌های وب آنلاین عالی زیر نگاهی بیندازید:

عکس

1.بهبود مهارت های تلفظ کلمات انگلیسی PronounceHow.com

PronounceHow.com به شما امکان می دهد تلفظ هزاران کلمه را به همراه صدا به صورت آنلاین به زبان های مختلف بشنوید. اگر در هر کلمه خاصی احساس مشکل می کنید، می توانید به سادگی آن کلمه را در نوار جستجوی این وب سایت جستجو کنید. بنابراین، فقط املای کلمه را تایپ کنید و بر روی Pronounce it کلیک کنید تا کلیپ صوتی تلفظ آن بلافاصله پخش شود.

2.بهبود مهارت های تلفظ کلمات انگلیسی Forvo.com

Forvo.Com همچنین مکان خوبی برای بهبود مهارت های تلفظ کلمات شما است. این به ویژه برای تلفظ کلمات برای زبان های مختلف در سراسر جهان ساخته شده است. می تواند کلمات تقریباً 310 زبان را تلفظ کند. برای یادگیری تلفظ کافیست به زبان بروید و زبان مناسب خود را انتخاب کنید و شروع به یادگیری تلفظ کلمات کنید.

همچنین می توانید یک کلمه را در نوار جستجوی آن جستجو کنید. همانطور که هر کلمه ای را در نوار جستجو جستجو می کنید، تلفظ های مختلف آن کلمه توسط صدای افراد مختلف را در قالب های صوتی به شما نشان می دهد. برای شنیدن تلفظ فقط باید روی نماد پخش کلیک کنید.

3. Fonetiks.org

Fonetiks.org راهنمای تلفظ آنلاین رایگان با صدای فوری برای زبان انگلیسی و +9 زبان ارائه می دهد. این نوار جستجو را برای یافتن تلفظ هر کلمه ای ارائه نمی دهد، اما در عوض راهنمای تلفظ کلمات را به شما ارائه می دهد تا به شما یاد دهد چگونه کلمات را تلفظ کنید. 9 نوع راهنمای تلفظ کلمات به زبان انگلیسی در این سایت موجود است. فقط باید پرچم کشور خود را انتخاب کنید و شروع به یادگیری تلفظ کلمات توسط بیش از 40 زبان مادری کنید.

4. Howjsay.com

Howjsay یک فرهنگ لغت گفتگوی آنلاین رایگان است. این واقعا یک مکان عالی برای شنیدن تلفظ هر کلمه ای است که می خواهید. فقط کافی است کلمه مورد نظر را در نوار جستجوی این وب سایت تایپ کرده و Enter را بزنید تا به تلفظ آن گوش دهید. تلفظی که به صورت کلیپ صوتی خواهید شنید. وقتی ورودی شما به رنگ صورتی ظاهر شد، ماوس را روی آن قرار دهید تا تلفظ آن را بشنوید.

5.بهبود مهارت های تلفظ کلمات انگلیسی Foniks.org

Foniks.org کاملاً شبیه Fonetiks.org است. این راهنمای گام به گام برای یادگیری تلفظ کلمات مختلف انگلیسی به صورت رایگان در اختیار شما قرار می دهد. این وب سایت همچنین به شما کمک می کند تا حروف صدادار، صامت ها، روزهای هفته، ماه های سال و بسیاری موارد دیگر را تلفظ کنید. یکی از چیزهایی که ما در مورد این سایت خیلی دوست داریم این است که شما فقط باید مکان نما را روی کلمه قرار دهید و شروع به پخش کلیپ صدا می کند. این کلیپ های صوتی به شما کمک می کند کلمات را به درستی تلفظ کنید و مهارت های تلفظ کلمات شما را بهبود می بخشد.

در نهایت می‌خواهیم بگوییم که تلفظ کلمه یکی از ضروری‌ترین و مهم‌ترین مراحل انگلیسی گفتاری است. بنابراین، اگر در تلفظ صحیح کلمات انگلیسی مختلف احساس مشکل می‌کنید، باید به یکی یا همه وب‌سایت‌های بالا بروید تا مهارت‌های تلفظ کلمات انگلیسی خود را بهبود ببخشید.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT