عجیب ترین تحلیل بیت کوین 2023

عجیب ترین تحلیل بیت کوین 2023 : پامپ 270 درصدی بیت کوین

زمان مطالعه 2 دقیقه

برخی از فعالان حوزه ارزهای دیجیتال معتقدند که بیت کوین می تواند به بالاترین قیمت قبلی خود یعنی 69000 دلار و حتی فراتر از آن در سال 2023 برسد. در این پست به بررسی عجیب ترین تحلیل بیت کوین 2023 می پردازیم.

عجیب ترین تحلیل بیت کوین 2023

بزرگترین ارز دیجیتال جهان، بیت کوین (BTC) در سال 2023 در بحبوحه کلان های نامشخص، بحران بانکی و یک محیط تورمی بالا عملکرد خوبی داشته است. بیت کوین از ابتدای سال 2023 تا کنون 70 درصد افزایش یافته است و برخی از بازیگران بازار انتظار دارند تا پایان سال 270 درصد افزایش یابد.

CNBC اخیراً با برخی از فعالان صنعت کریپتو صحبت کرده است که معتقدند بیت کوین پتانسیل رسیدن به بالاترین رکورد قبلی خود یعنی 69000 دلار و حتی فراتر از رسیدن به بالاترین رکورد جدید را دارد. مارشال بیرد، مدیر ارشد استراتژی در صرافی ارزهای دیجیتال جمینی که مقر آن در ایالات متحده است، گفت که احتمال 100000 دلار برای قیمت بیت کوین را نمی توان رد کرد. او گفت:

من فکر می کنم که بیت کوین احتمالاً در سال جاری به بالاترین حد خود می رسد” و اضافه می کند که رقم قیمت 100,000 دلار “عدد جالبی” است.

مدیر اجرایی جمینی معتقد است که اگر قیمت بیت کوین بتواند رکورد قبلی خود را که 69000 دلار بود، ثبت کند، «افزایش آن به 100000 دلار نیازی نیست». این به معنای افزایش 270 درصدی دیگر از قیمت فعلی است که بیت کوین با آن معامله می شود.
با این حال، Beard تنها کسی نیست که معتقد است بیت کوین می تواند یک رالی قوی بیشتر ارائه دهد. پائولو آردوینو، مدیر ارشد فناوری ناشر استیبل کوین تتر نیز به CNBC گفت که بیت کوین می تواند بالاترین قیمت خود را در نزدیکی 69000 دلار دوباره آزمایش کند.

در آغاز سال 2023، بسیاری نسبت به قرار گرفتن در معرض بیت کوین احتیاط کرده بودند. با این حال، بیت کوین با نمایش بسیار قوی خود بازیگران صنعت را شگفت زده کرده است.

بیت کوین به عنوان یک طلای دیجیتال

در میان همه پیشرفت‌هایی که امسال اتفاق می‌افتد، BTC ویژگی‌های واقعی طلای دیجیتال را نشان می‌دهد. با گسترش بحران بانکی در ایالات متحده و اروپا، بیت کوین به عنوان یک پناهگاه امن و ابزار اعتماد در بین سرمایه گذاران جهانی ظاهر شد. دقیقاً مطابق با طراحی ساتوشی ناکاموتو عمل کرده و به عنوان یک مانع واقعی برای سیستم های فیات ظاهر شده است.

علیرغم ارتباط نزدیک عملکرد این رمز ارز با نزدک 100 در گذشته، BTC اکنون نشانه هایی از جدا شدن را نشان می دهد. در حالی که نزدک 100 از ابتدا سال تا به امروز 15 درصد افزایش یافته است، بیت کوین در حال حاضر 70 درصد افزایش یافته است. علاوه بر این، بیت کوین به عنوان یک محافظ تورمی نیز عملکرد خوبی داشته است.

هفته گذشته، بالاجی سرینیواسان، سرمایه گذار معروف سرمایه گذاری، یک میلیون دلار شرط بندی کرد و اظهار داشت که قیمت بیت کوین می تواند به یک میلیون دلار برسد. با این حال، بسیاری از تحلیلگران به سرمایه گذاران هشدار داده اند که این را غیر واقعی می دانند.

coingape

امتیاز 5/5 - از 7 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT