فرصت خرید اتریوم

فرصت خرید اتریوم

اتریوم، بزرگترین آلت کوین بر اساس ارزش بازار، سطح فرصت خرید را برای تریدرهای روزانه و اسکلپرها نشان می‌دهد.

فرصت خرید اتریوم

طبق اطلاعات CoinMarketCap، قیمت اتریوم طی ۲۴ ساعت گذشته ۲/۳۹ درصد کاهش یافته است تا قیمت آن به ۱۰۳۸/۶ دلار کاهش یابد. این کاهش قیمت همچنین به عملکرد هفتگی تاسف‌بار آن می‌افزاید زیرا ارزش این رمزارز اکنون ۱۵/۴۳ درصد در ۷ روز گذشته کاهش یافته است.

با توجه به سطح فعلی اتریوم، ممکن است فرصت های خرید کوتاه مدت تا میان مدت برای معامله گران ایجاد شده باشد.

فرصت خرید اتریوم

فرصت خرید اتریوم

با نگاهی به نمودار معاملات روزانه ETH/USDT، قیمت اتریوم به طور خنثی از الگوی نمودار مثلث نزولی خارج شده است. این امر ممکن است نشان دهنده این باشد که قیمت اتریوم حول سطح حمایت در ۱۰۳۲/۲۷ دلار تثبیت می‌شود زیرا خرس ها کمی فشار خود را کاهش دادند و گاوها تلاش کردند قیمت را بالاتر از این سطح نگه دارند.

با توجه به اینکه الگوی نمودار نزولی اجرا نشده و خرس‌ها نتوانستند سطح حمایت را بشکنند، سرمایه‌گذاران اکنون می‌توانند برخی از نقاط ورود را برای اتریوم شناسایی کنند. شاخص قدرت نسبی (RSI) نیز در محدوده فروش بیش از حد قرار دارد که ممکن است نشان دهده اتمام فشار فروش باشد.

علاوه بر این، خط RSI اخیراً از خط RSI SMA عبور کرده است، اما هنوز قانع کننده نیست. این می‌تواند نشان دهد که این حرکت قوی نیست و ممکن است پایدار نباشد.

سرمایه گذاران و معامله گران باید محتاط باشند زیرا آخرین کندل از الگوی نمودار خارج شده و هنوز بسته نشده است. اگر این کندل زیر پایه الگو بسته شود، حالت رشد صعودی کوتاه مدت باطل خواهد شد.

منبع: coinquora 

امتیاز 5/5 - از 1 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT