فروشگاه برای معاملات آنلاین بلک فرایدی

7 بهترین فروشگاه برای معاملات آنلاین بلک فرایدی در سال 2023

زمان مطالعه 7 دقیقه

آمازون بار دیگر در صدر فهرست قرار دارد، اما این تنها خرده‌فروشی نیست که معاملات عالی دارد که می‌توانید از طریق دستگاه‌های دیجیتال خود امتیاز کسب کنید! فروشگاه برای معاملات آنلاین بلک فرایدی را در ادامه معرفی کرده ایم.

خرید با ویزا کارت

بلک فرایدی ممکن است دیگر یک روز واحد نباشد، اما خرید آنلاین برای آن می تواند بسیار زیاد باشد. این امر به ویژه زمانی صادق است که به فروش آنلاین بلک فرایدی در فروشگاه‌های مختلف نگاه می‌کنید. معاملات نیز هر سال زودتر شروع می شود، به علاوه Cyber ​​Week پس انداز قابل توجه خود را ارائه می دهد. بنابراین داشتن یک برنامه خرید بلک فرایدی بیش از هر زمان دیگری منطقی است. و ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم تا آن را بسازید!

محدود کردن لیست مکان های خرید باید یکی از اولین گام هایی باشد که هنگام ایجاد طرح خود بردارید. در زیر، ما هفت فروشگاه برتر را که باید بهترین معاملات آنلاین بلک فرایدی در سال 2023 را داشته باشند، پوشش داده‌ایم. این راهنما را بررسی کنید، سپس تمام پیش‌بینی‌های بلک فرایدی امسال را بررسی کنید.

از تخفیف های بلک فرایدی آمازون چه انتظاری باید داشت

بهترین برای: اعضای Prime با زمان و انرژی برای پیگیری معاملات لایتنینگ آمازون.

آمازون تقریبا همیشه در صدر لیست فروشگاه های ما برای بهترین معاملات آنلاین بلک فرایدی قرار دارد. احتمالاً بهترین پس انداز را در میان معاملات لایتنینگ آمازون خواهید یافت. بسیاری از این پیشنهادها به صورت روزانه ظاهر می شوند، اگرچه تعداد آنها در طول فصل بلک فرایدی افزایش می یابد. و این معاملات قطعاً مطابق با نام خود هستند، با پیشنهادهای جدید که به دفعات هر پنج دقیقه شروع می شوند. می‌توانید این معاملات را در وب‌سایت آمازون یا از طریق برنامه آن‌ها دنبال کنید، اما به محض انتشار آن‌ها آماده باشید تا از آنها استفاده کنید. در غیر این صورت، ممکن است به طور کلی از دست بدهید.

پرطرفدارترین فروش: آمازون در مورد قیمت گذاری اقلام بزرگتر بسیار رقابتی است، اما ممکن است در مورد دستگاه های خود شکست دادن آن سخت باشد. به عنوان مثال، معاملات بلک فرایدی آمازون می‌تواند شامل تبلت‌های Fire و Fire TV Sticks باشد که هر دو دارای تخفیف تا 50 درصد هستند. در مورد دستگاه های اکو؟ تماشای بسته‌های مختلف با تخفیف تا ۷۰٪ در دسترس باشید.

بهترین معاملات آمازون را بخرید

از بهترین خریدهای بلک فرایدی چه انتظاری باید داشت

بهترین برای: خریدارانی که به دنبال معاملات اپل یا تلویزیون هستند.

Best Buy یک راه حل بزرگ برای مصرف کنندگانی است که به دنبال بهترین معاملات الکترونیکی در بلک فرایدی هستند – و دلیل خوبی هم دارد. این خرده‌فروش به دلیل ارائه مقادیر زیادی صرفه‌جویی در تلویزیون‌ها و همچنین جدیدترین گجت‌ها، به‌ویژه محصولات اپل شناخته شده است – دسته‌ای که به‌طور کلی تخفیف‌های زیادی را مشاهده نمی‌کنند. (اگر علاقه مند به پس انداز اپل هستید، راهنمای ما را برای معاملات بلک فرایدی اپل بررسی کنید.)

پرطرفدارترین فروش: سال گذشته، بهترین خرید بلک فرایدی شامل تلویزیون های هوشمند با قیمت 79.99 دلار و همچنین تا 900 دلار تخفیف برای تلویزیون های QLED منتخب بود.

در مورد معاملات مربوط به اپل، خرده‌فروش تا 1000 دلار تخفیف برای iPhone 14 Pro و 600 دلار تخفیف برای کامپیوتر‌های رومیزی Mac ارائه داد.

بهترین معاملات را با بهترین خرید خریداری کنید

از معاملات بلک فرایدی هدف چه انتظاری باید داشت

بهترین برای: هر کسی که برای به دست آوردن یک چیز وارد می شود و با یک گاری می رود.

رد کردن جذابیت Target سخت است – فقط کافی است “مم های هدف” را در گوگل جستجو کنید و تمام تصاویری را که ظاهر می شوند، بگیرید. این خرده‌فروش دسته‌بندی‌های بسیار متنوعی دارد و قیمت‌های مناسب اضافه کردن خرید فوری به سبد خرید شما را آسان‌تر می‌کند. در طول فصل بلک فرایدی 2022، Target پیشنهادات وسوسه انگیز زیادی را ارائه کرد که در مجموع تبلیغات آنها 71 صفحه را در بر می گرفت. چیزی که تارگت را جذاب‌تر می‌کند، برنامه رایگان وفاداری حلقه هدف و کارت اعتباری/بدهی/قابل بارگیری مجدد فروشگاه است که مزایای جدی برای خریداران عادی فراهم می‌کند. (در مورد RedCard قابل بارگیری مجدد Target اینجا بیشتر بخوانید!)

پرطرفدارترین فروش ها: انتظار می رود معاملات بلک فرایدی هدف شامل مواردی مانند تا 50 درصد تخفیف برای لوازم جانبی بازی باشد. تا 40٪ تخفیف برای مجموعه های لگو. 30% تخفیف پلیور زنانه; 50٪ تخفیف برای درختان مصنوعی از پیش روشن Wondershop. و 40% تخفیف برای لباس های بیرونی، لوازم جانبی هوای سرد و چکمه برای کل خانواده. همچنین این خرده‌فروش احتمالاً امسال نیز تبلیغ دیگری با عنوان «دو بخر، سومی رایگان دریافت کن» در مورد همه کتاب‌ها، فیلم‌ها و موسیقی خواهد داشت.

بهترین معاملات هدف را بخرید

از تخفیف های بلک فرایدی والمارت چه انتظاری باید داشت

بهترین برای: خریدارانی که به دنبال معاملات بلک فرایدی در کمی از همه چیز هستند.

خریداران باهوش Walmart به خوبی می‌دانند که این فروشگاه یک فروشگاه عالی در تمام طول سال برای تقریباً هر چیزی که فکرش را بکنید، از خواربار، پوشاک، اسباب‌بازی و هر چیز دیگری است. و وقتی نوبت به بلک فرایدی می رسد، خرده فروش همچنان به درخشش خود ادامه می دهد. هر ساله در اسباب‌بازی‌ها و وسایل الکترونیکی و همچنین پوشاک صرفه‌جویی می‌کند که خرید را بسیار آسان‌تر می‌کند. چه برای خود خرید کنید و چه برای دیگران هدیه می گیرید، والمارت احتمالاً بیش از آنچه فکرش را می کنید پوشش خواهد داد.

پرطرفدارترین فروش: والمارت در مورد فروش بلک فرایدی قطعاً رقابتی است و اغلب خرده فروشان را به اندازه کافی برای بهترین معامله کاهش می دهد. اگر یک فروشگاه برای آیپد 249.99 دلار هزینه کند، والمارت ممکن است فقط 249 دلار هزینه کند. این تفاوت چندانی ندارد، اما همچنان می‌تواند معاملات والمارت را محبوب‌تر کند.

سال گذشته، این خرده‌فروش قیمت‌های پایین زیادی را برای محبوب‌ترین اقلام فصل ارائه کرد. به عنوان مثال، مجموعه‌های لگو شامل تنظیمات مرد عنکبوتی مارول، هری پاتر، جنگ ستارگان و دنیای ژوراسیک به تنها 40 دلار کاهش یافت. بازی‌های منتخب نینتندو تا 50 درصد تخفیف داشتند، که به‌ویژه قابل توجه بود زیرا عناوین نینتندو به ندرت چنین پس‌اندازی را تجربه می‌کنند. ما همچنین شاهد پیشنهاداتی مانند تلویزیون های هوشمند 65 اینچی با قیمت کمتر از 230 دلار و تلویزیون های هوشمند 70 اینچی با قیمت کمتر از 500 دلار بودیم. Walmart همچنین بادی‌های منتخب تعطیلات را با قیمت حدود 15 دلار و همچنین 6 اینچ کاراکترهای مجلل تعطیلات را با قیمت 55 دلار ارائه کرد.

بهترین معاملات Walmart را خریداری کنید

eBay

بهترین برای: افرادی که به لوازم الکترونیکی بازسازی شده یا جعبه باز علاقه دارند.

با توجه به اینکه تقریباً می توانید هر چیزی را در eBay پیدا کنید، جای تعجب نیست که این فروشگاه یکی از بهترین فروشگاه ها برای معاملات آنلاین جمعه سیاه است. علاوه بر داشتن هزاران تخفیف ویژه برند، مکانی عالی برای خرید اقلام بازسازی شده یا جعبه باز است. پیشنهادات Outlet نیز ممکن است ارزش بررسی را در طول فروش جمعه سیاه eBay داشته باشد. به عنوان مثال، سال گذشته شاهد معاملاتی از فروشگاه هایی مانند Best Buy، Reebok و adidas بودیم.

پرطرفدارترین فروش: یکی از پیشنهادات کلیدی برای تماشای کوپنی است که می توانید در سراسر سایت از آن استفاده کنید. از لحاظ تاریخی، eBay 20٪ تخفیف و ارسال رایگان از طریق یک کد ارائه کرده است. حتی بهتر از آن، خرده فروش در گذشته برای استفاده از این کدها به حداقل خرید نیاز نداشته است.

همچنین مراقب فروش های دسته بندی خاص باشید. سال گذشته، eBay تا 83٪ تخفیف برای فناوری های نوسازی شده، 50٪ تخفیف برای محصولات بازسازی شده Acer، 30٪ تخفیف اضافی برای محصولات Snow Joe و Sun Joe، و تا 55٪ تخفیف برای محصولات Worx انتخاب کرد.

بهترین معاملات eBay را خریداری کنید

Kohl’s

بهترین برای: خریداران منظم کوهل.

ممکن است وقتی به خرید بلک فرایدی فکر می کنید به Kohl’s فکر نکنید، اما خرده فروش در چندین سال گذشته پیشنهادات خود را برای تعطیلات بزرگ افزایش داده است. به عنوان مثال، سال گذشته کهلز یک تبلیغ بلک فرایدی با 72 صفحه صرفه جویی داشت.

دلیل تاثیرگذار بودن معاملات Kohl این است که بسیاری از آنها با Kohl’s Cash ارائه می شوند. به عنوان مثال، می توانید به ازای هر 50 دلاری که خرج می کنید، 15 دلار در Kohl’s Cash دریافت کنید و سپس در صورت استفاده از آن در تاریخ های خاص، بتوانید کوپن را بازخرید کنید. به همین دلیل، این پیشنهادات برای خریداران معمولی Kohl مناسب‌تر است، زیرا آنها بیشترین احتمال را دارند که از پول نقد Kohl استفاده کنند و بنابراین ارزش کامل معاملات بلک فرایدی را دریافت کنند.

داغ ترین فروش: Kohl’s فروشگاه خوبی برای خرید اقلام منزل و همچنین پوشاک و کفش است. یکی از پیشنهادات قابل توجه در سال گذشته لوازم خانگی Toastmaster را تا 80% تخفیف داشت. زمانی که خریداران یک کوپن تخفیف 15 درصدی اعمال کردند و 12 دلار تخفیف پستی ارسال کردند، قیمت‌ها به اندازه 5 دلار بود. جدا از آن، خرده‌فروش 50 درصد تخفیف برای اقلام آشپزخانه و غذاخوری برند Food Network، 65 درصد تخفیف برای محصولات ScentWorx، 50 درصد تخفیف برای شمع‌های Yankee و اقلام میدان سنت نیکلاس، 40 تا 50 درصد تخفیف برای مبلمان انتخابی و 70 درصد ارائه می‌کند. ٪ تخفیف تخت خواب.

بهترین تخفیف های کوهل را بخرید

فروشگاه برای معاملات آنلاین بلک فرایدی

فروشگاه برای معاملات آنلاین بلک فرایدی

Macy’s

بهترین برای: خریدارانی که به دنبال صرفه جویی عالی در لوازم کوچک و کالاهای خانگی هستند.

Macy’s قبلاً حضور قدرتمندی داشت، اما در سال‌های اخیر، این شرکت چندین مکان را تعطیل کرده است. با این وجود، فروشگاه هنوز ارزش خرید آنلاین را برای بلک فرایدی 2023 دارد.

پرطرفدارترین فروش: این فروشگاه به خاطر درب ‌بازهای عالی‌اش، به‌ویژه آنهایی که شامل لوازم کوچک آشپزخانه هستند، معروف است. این نوع پیشنهادها تقریباً با اطمینان امسال بازخواهند گشت، زیرا در هر فصل بلک فرایدی به ویژگی‌های عادی تبدیل شده‌اند. سال گذشته چند دستگاه کوچک و قطعات آشپزی با قیمت 20 دلار یا کمتر، و همچنین معامله ای که 30 درصد تخفیف برای دستگاه های انتخابی Nespresso Vertuo و Original داشت، وجود داشت.

اگر به دنبال معاملات لباس هستید، میسی یک فروشگاه عالی برای خرید است. سال گذشته، خرده‌فروش پس‌اندازی را ارائه کرد که شامل 25 درصد تخفیف برای چکمه‌های انتخابی UGG، 40 درصد تخفیف برای محصولات Levi’s برای مردان و زنان، تا 50 درصد تخفیف برای کفش‌ها و چکمه‌ها، تا 65 درصد تخفیف برای کت و کت و 50 درصد تخفیف برای پیراهن‌های لباس بود. و کراوات.

به دنبال کالاهای خانگی هستید؟ Macy’s با صرفه جویی در این موارد نیز تحت تاثیر قرار می دهد. پیشنهادهای قابل توجه سال گذشته شامل 60% تخفیف بالش و روتختی Charter Club، 65% تخفیف ملحفه و ملافه Charter Club Damask و Damask Designs و 50% تخفیف ملافه در هوای سرد توسط مجموعه Martha Stewart بود.

بهترین تخفیف های Macy’s را بخرید.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT