فروش آنلاین طرح های گرافیکی

10 وب سایت برای فروش آنلاین طرح های گرافیکی

زمان مطالعه 5 دقیقه

طراحی گرافیک یک زمینه بسیار متنوع است و انواع مختلفی از کارهای طراحی را پوشش می دهد. یک طراح گرافیک می تواند هر کسی باشد. فروش آنلاین طرح های گرافیکی را در این سایت ها می توانید انجام دهید.

یک طراح لوگو، یک تصویرگر، یک هنرمند دیجیتال، یک تایپوگراف و غیره. امکانات در طراحی گرافیک بی پایان است، و همچنین فرصت های شغلی. اگر راهی برای فروش آنلاین طرح های گرافیکی وجود داشت چه می شد؟

در عصر حاضر، ارتباطات بصری بخش بزرگی از زندگی ما شده است. محتوای بصری به انتقال اطلاعات به گونه ای کمک می کند که توجه افراد را به خود جلب کند.

چگونه با مهارت های طراحی گرافیک آنلاین کسب درآمد کنیم؟

همانطور که قبلا گفته شد، طراحی گرافیک یک زمینه وسیع است، که به معنای فرصت های بیشتر برای کسب درآمد آنلاین است. هر کسب و کاری در کنار مشاغل دیگر به یک طراح گرافیک نیاز دارد. چه یک صنعت آموزشی، صنعتی، پزشکی، مالی یا تبلیغاتی باشد. طراحی گرافیکی یک الزام برای هر نوع کسب و کاری است تا به رشد آنها کمک کند و به مردم کمک کند تا با تجارت خود درگیر شوند.

طراحان گرافیک این لوکس را دارند که به راحتی از خانه کار کنند. شما فقط به یک سر پر از ایده های خوب و یک کامپیوتر خوب نیاز دارید. بنابراین در اینجا 10 وب سایت وجود دارد که طراحان می توانند طرح های گرافیکی خود را به صورت آنلاین بفروشند.

1.فروش آنلاین طرح های گرافیکی Canva

البته Canva در این نمودار در صدر جدول قرار دارد. محبوب‌ترین و آسان‌ترین پلتفرم طراحی گرافیکی برای کمک به کاربران جدید برای ایجاد طرح‌ها از ابتدا. Canva شامل دارایی‌های طراحی رایگان و پولی است که به طراحان آماتور کمک می‌کند تا طرح‌های گرافیکی جذاب را روی پلتفرم خود ایجاد کنند.

طراحان گرافیک می توانند بخشی از برنامه مشارکت کنندگان کاوا شوند. جایی که می توانید دارایی های طراحی مانند عکس ها، تصاویر، برچسب ها و گرافیک های روی آن را بفروشید. به‌عنوان مشارکت‌کننده، می‌توانید طرح‌های خود را آپلود کنید، که بررسی می‌شوند و سپس برای استفاده در پلتفرم آپلود می‌شوند.

به‌عنوان مشارکت‌کننده، هر بار که کاربر از دارایی‌های شما در طراحی خود استفاده می‌کند و برای دانلود آن‌ها پول می‌پردازد، حق امتیاز دریافت می‌کنید.

چگونه پرداخت می کند

Canva به مشارکت کنندگان خود از طریق PayPal، Skrill و Payoneer پرداخت می کند.

2. Freepik

Freepik یکی از بزرگترین پلتفرم های منابع گرافیکی رایگان و پولی در جهان است. وب سایت آنها توسط طراحان گرافیک به طراحان گرافیک اختصاص داده شده است.

همراه با طراحان گرافیک خود این شرکت، می توانید بخشی از برنامه مشارکت کنندگان Freepik نیز باشید. هر عنصر گرافیکی که نماد تاج طلایی روی آن باشد توسط مشارکت کنندگان FreePik آپلود می شود.

مشارکت کنندگان می توانند بین دو نوع سیستم پرداخت در Freepik یکی را انتخاب کنند. اولین مورد، پرداخت به ازای دانلود است. این محاسبه به تعداد کل دانلودها در ماه به اضافه تعداد مشترکین در ماه بستگی دارد.

روش دوم روش RPI است. RPI مخفف Returns Per Page است و محاسبه آن به درآمد شما برای دانلود هر تصویر بستگی دارد. هر چه RPI بالاتر باشد، درآمد بیشتری کسب می کنید.

چگونه پرداخت می کند

Freepik از طریق PayPal و Payoneer به مشارکت کنندگان خود پرداخت می کند.

3.فروش آنلاین طرح های گرافیکی Redbubble

Redbubble بزرگترین بازار آنلاین برای هنرمندان مستقل برای فروش هنر دیجیتال و کسب درآمد برای آثار خود است. این وب سایت در محصولات چاپ بر اساس تقاضا که دارای آثار هنری ارسال شده توسط هنرمندان از سراسر جهان است، تخصص دارد.

به عنوان یک فروشنده، تنها کاری که باید انجام دهید این است که پروفایل خود را ایجاد کرده و شروع به آپلود طرح های خود در محصولات مختلف آنلاین کنید. هر بار که یک مشتری محصولی را که شامل آثار هنری شماست خریداری می کند، پول دریافت می کنید.

این پلتفرم تولید همه کالاهایی را که آثار هنری شما را نشان می‌دهند، انجام می‌دهد. آنها همچنین سفارشات را به همه مشتریان شما ارسال می کنند تا شما نگران چیزی جز ایجاد طرح نباشید.

چگونه پرداخت می کند

Redbubble دارای چندین گزینه پرداخت مانند PayPal، Amazon Payments، Apple Pay، کارت های نقدی پیش پرداخت، کارت های اعتباری و Sofort است.

4.فروش آنلاین طرح های گرافیکی Shutterstock

Shutterstock یکی دیگر از پلتفرم های محبوب و خلاقانه برای فروش آنلاین طرح های دیجیتال شما است.

به عنوان یک هنرمند دیجیتال، می‌توانید به برنامه مشارکت‌کنندگان آنها بپیوندید تا دارایی‌های دیجیتالی مانند عکس‌ها، تصاویر، گرافیک‌های برداری و فیلم‌ها را بفروشید. هر بار که کاربر کار شما را دانلود می کند، پول دریافت می کنید.

از آنجایی که کار شما به عنوان یک طراح دیجیتال دارای مجوز است، هر بار که مشتری کار شما را می‌خرد، در حال خرید مجوز است. به عنوان یک مشارکت کننده، درصدی از آنچه مشتری برای مجوز می پردازد، به دست می آورید.

عکس

چگونه پرداخت می کند

Shutterstock به مشارکت کنندگان خود از طریق Skill، Payoneer یا PayPal پرداخت می کند.

5.TemplateMonster

Templatemonster یک بازار دیجیتال برای انواع دارایی ها و قالب های دیجیتال مانند فونت ها، نمادها، وکتورها، PSD ها، فایل های برداری و موارد دیگر است! همچنین یک بازار اصلی برای فروش مضامین وردپرس و تجارت الکترونیک نیز هست.

فرآیند درخواست بسیار ساده است. نویسندگان باید به سادگی آثار خود را آپلود کنند و قیمت های خود را تعیین کنند. پس از بررسی، آماده خرید هستند. این شرکت برای تمامی طرح های گرافیکی 65 درصد پورسانت ارائه می کند.

چگونه پرداخت می کند

Templatemonster به نویسندگان خود از طریق PayPal، Payoneer و Wire پرداخت می کند.

6.فروش آنلاین طرح های گرافیکی Envato Elements

Envato Elements یکی از بزرگترین کتابخانه ها برای هنر دیجیتال و دارایی های موجود در آنجا است. آنها همه چیز از تصاویر، فیلم ها، فونت ها، همپوشانی ها و موارد دیگر را می فروشند.

برای شروع فروش آنلاین، اکانت Envato خود را ایجاد کنید. شما به ابزارهای مختلف زیادی در داشبورد Envato خود دسترسی خواهید داشت. برای جزئیات بیشتر صفحه پرسش و پاسخ آنها را بررسی کنید.

چگونه پرداخت می کند

Envato از طریق PayPal، Payoneer و SWIFT به نویسندگان پول پرداخت می کند.

7. Gumroad

این وب سایت یک پلتفرم تجارت الکترونیک است که به طراحان اجازه می دهد از هنر یا دارایی های دیجیتال خود درآمد کسب کنند. طراحان گرافیک می توانند در این پلتفرم یک فروشگاه اینترنتی راه اندازی کنند و دارایی های خود را به صورت آنلاین به مشتریان بفروشند.

در اینجا پول درآوردن ساده است. هر زمان که محصول شما به فروش برسد، شرکت هزینه کمی از شما دریافت خواهد کرد. ساختار کارمزد آنها به گونه ای کار می کند که هر چه بیشتر بفروشید، هزینه های کمتری باید بپردازید.

چگونه پرداخت می کند

این شرکت به مشارکت کنندگان خود از طریق سپرده مستقیم یا پی پال پرداخت می کند.

8.فروش آنلاین طرح های گرافیکی Designs99

99Designs یک پلتفرم مستقل برای طراحان گرافیک است تا هنر دیجیتال خود را به مشتریان به صورت آنلاین بفروشند. طراحان گرافیک می توانند هر چیزی از لوگو، آثار هنری، گرافیک وب و موارد دیگر را بفروشند.

کسب درآمد در اینجا برای طراحان گرافیک بسیار ساده است. دو راه برای کسب درآمد وجود دارد. می توانید مستقیماً با مشتریان کار کنید یا می توانید در یک مسابقه طراحی شرکت کنید و در صورت برنده شدن درآمد کسب کنید.

چگونه پرداخت می کند

3 درگاه پرداخت وجود دارد که 99designs در حال حاضر از آنها پشتیبانی می کند، Payoneer، Skrill و PayPal.

9. Creative Market

Creative Market یک پلتفرم عالی برای طراحان گرافیک برای ایجاد و فروش طرح های وب از جمله آرم، قالب و غیره است.

کاربران می توانند مغازه های خود را ایجاد کنند و با فروش طرح های خود کسب درآمد کنند. با تبدیل شدن به یک فروشگاه، می توانید محصولات خود را ایجاد کنید و هر زمان که بخواهید آنها را به روز کنید و پس از بارگذاری محصولات، فوراً فعال می شوند.

چگونه پرداخت می کند

Creative Market از طریق سپرده های بانکی و PayPal به طراحان خود پرداخت می کند. طراحان 70 درصد از هر فروش دارایی های دیجیتال خود را دریافت می کنند، مابقی به بازار خلاق اختصاص می یابد.

10.فروش آنلاین طرح های گرافیکی DesignCrowd

DesignCrowd یک پلتفرم جمع سپاری برای طراحان گرافیک است. طراحان گرافیک از طریق رقابت در رقابت برای لوگو یا سایر دارایی های دیجیتال برای مشتری درآمد کسب می کنند و در صورت برنده شدن از آنها درآمد کسب می کنند.

چگونه پرداخت می کند

DesignCrowd از طریق Payoneer، PayPal و Skill به طراحان خود پول پرداخت می کند.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT