فروش اکانت کلش اف کلنز

فروش اکانت کلش اف کلنز و نحوه دریافت دلار

زمان مطالعه 4 دقیقه

کلش اف کلنز (Clash of Clans) ، یکی از بازی های مشهور کامپیوتری است که عده زیادی را جذب خود کرده است. این بازی که محصول شرکت سوپرسل (Supercell) است در سال 2013 وارد بازار شده است و از آن روز تا کنون، جمعیت زیادی از مشتاقان گیم را به جمع علاقه مندان خود درآورده است. وب سایت های زیاد ایرانی و خارجی امکانات خرید و فروش این بازی را دارند، اما مسلما کسب درآمد دلاری گزینه مناسب تری محسوب خواهد شد. لذا به شما توصیه می کنیم، اگر یکی از کسانی هستید که از بازی کلش لذت می برید، این مقاله را از دست ندهید تا اکانت بازی کلش اف کلنز خود را بفروشید و چندین دلار به کسب نمایید.

فروش اکانت کلش اف کلنز

یکی از معروف ترین سایت هایی که به شما امکان فروش اکانت کلش اف کلنز را می دهد، c2c.igvault.com است (البته سایت‌های PlayerAuctions و Gamer to Gamer Marketplace هم محلی خوبی برای فروش اکانت گیم هستند). هم چنین شما می توانید نسبت به خرید اکانت کلش اف کلنز نیز اقدام کنید. اقدامات وب سایت c2c.igvault.com فقط مربوط به بازی کلش اف کلنز نمی شود. گسترده زیادی از بازی ها را پوشش می دهد.

در خصوص بازی کلش اف کلنز عامل های مختلفی در قیمت اکانت تاثیر دارند.

  • Town Hall
  • Builder Hall Level
  • Experience Level
  • Hero Level

از جمله مشخصات حساب بازی هستند که در قیمت بازی به هنگام فروش تاثیر دارند.

"<yoastmark

فروش اکانت کلش اف کلنز از طریق وب سایت c2c.igvault.com

  1. ورود به وب سایت"<yoastmark

    با مراجعه به صفحه بازی کلش اف کلنز در این وب سایت، شما مشخصات اکانت هایی را مشاهده می کنید که قصد فروش اکانت خود را دارند. برای استفاده از خدمات وب سایت و فروش اکانت بایستی در آن ثبت نام کنید. اگر بر روی گزینه “sell” در گوشه سمت راست تصویر کلیک کنید، شما به صفحه افتتاح حساب هدایت می شوید.

  2. افتتاح حساب"<yoastmark

    اگر قبلا در این سایت حساب داشته اید، می توانید مشخصات خود را وارد کنید. در غیر این صورت بر روی گزینه “Register a new account” کلیک کنید.

  3. درج مشخصات"<yoastmark

    در فرم باز شده برای شما، ایمیل،رمز عبور و کشور خود را انتخاب کنید. دو گزینه ‘Terms&Conditions‘ و ‘Privacy Policy‘ تیک دار کنید و در پایان بر روی گزینه “Create Your Account” کلیک کنید.

  4. تایید ایمیل"<yoastmark

    با کلیک بر روی گزینه “Send E-mail Verification Code” ایمیل تایید حساب کاربری برای شما ارسال می شود. کد دریافت شده از طریق ایمیل را در سایت وارد کنید.

  5. انتخاب بازی"<yoastmark

    از منو ‘sell account‘ وارد قسمت لیست بازی ها شوید. و بازی clash of clans را انتخاب کنید. در قسمت ‘Region/Server‘ انتخاب کنید که با مشخصات گوگل پلی قصد دارید ادامه دهید یا با آیدی سوپرسل. سپس بر روی گزینه “Next” و یا “Manual Sell” کلیک کنید.

  6. مشخصات اکانت کلش اف کلنز"<yoastmark

    در این مرحله مانند پر کردن یک آگهی بایستی علاوه بر مشخصات اکانت؛ عنوان و توضیحاتی در خصوص اکانت درج کنید.

  7. قیمت پیشنهادی اکانت کلش اف کلنز"<yoastmark

    عکس هایی از محیط بازی upload کنید و جزییات لازم در خصوص فروش را در قسمت ‘Detail’ ذکر کنید. در قسمت ‘Price’ قیمت پیشنهادی خود را بزنید. سعی کنید یک آگهی جذاب بر روی سایت قرار دهید.

  8. آگهی خود را بر روی سایت قرار دهید.

    در آخرین مرحله بر روی گزینه “Submit” کلیک کنید تا آگهی شما بر روی سایت قرار گیرد.

همچنین بخوانید |  بازی Money birds و کسب درآمد از آن

چگونه پول حاصل از فروش اکانت Clash of Clans را دریافت کنیم؟

دریافت وجه حاصل از فروش اکانت، به حساب پی پال شما واریز می شود. پی پال یک سیستم پرداخت بین المللی است که به شما امکان انتقال وجه در سراس دنیا را می دهد. شما می توانید با افتتاح حساب پی پال، نگران دریافت پول خود نباشید. اول پرداخت برای مشتریان خود این خدمات را فراهم کرده است. شما می توانید با استفاده از سرویس نقد کردن وجه با پی پال، پول حاصل از فروش اکانت خود را به ریال در ایران دریافت کنید.

امتیاز 5/5 - از 3 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

یک دیدگاه

  1. فرید گفت:

    سلام روشی میشناسید که اکانت استیم رو به دلار فروخت؟ممنون

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT