فروش سهام تسلا

فروش سهام تسلا توسط ایلان ماسک

زمان مطالعه 2 دقیقه

بر اساس داده‌های گزارش Lead Lag، سهام تسلا در روز سه‌شنبه 5.56 درصد سقوط کرد، زیرا شایعاتی مبنی بر اینکه ماسک برخی از دارایی‌های گسترده‌اش از سهام این شرکت را برای کمک به تامین مالی خرید خود در توییتر می‌فروشد. در این خبر به بررسی فروش سهام تسلا توسط ایلان ماسک می پردازیم.

فروش سهام تسلا

اخیراً در 29 آوریل تأیید شد که ماسک حدود 8.5 میلیارد دلار از سهام تسلا را فروخته است. خود ماسک گفت که این مبلغ تمام سهام شرکتی است که او تخلیه خواهد کرد.

آیا ماسک ارزهای دیجیتال خود را نیز خواهد فروخت؟

بر اساس گزارش رویتر، ماسک به دنبال این است که مابقی پیشنهاد 44 میلیارد دلاری خود را از بانک ها تامین کند. این نشان می‌دهد که او همچنان به حفظ دارایی‌های ارزهای دیجیتال خود همانطور که قبلاً در مارس سال جاری اعلام کرده بود، ادامه می‌دهد.

این حرکت به اعتماد او به دارایی های رمزنگاری شده از جمله بیت کوین (BTC)، اتریوم (ETH) و دوج کوین (DOGE) اشاره دارد. به یاد بیاورید که این میلیاردر قبلاً فاش کرده بود که به غیر از سهام شرکت هایش، این سه ارز دیجیتال بیشترین قسمت دارایی شخصی او را تشکیل می دهند.

ماسک برنامه های بیشتری برای توییتر ارائه می دهد

از آنجایی که ماسک به هدف خود برای خصوصی کردن توییتر نزدیک‌تر می‌شود، برنامه‌های بیشتری برای این شرکت در نظر گرفته است. گزارش فوق الذکر رویترز فاش کرد که مدیرعامل تسلا بیشتر از برنامه های خود را با بانک هایی که در بحث جمع آوری کمک های مالی با آنها صحبت می کند به اشتراک گذاشته است.

ماسک خاطرنشان کرد که درآمد پلتفرم را تا حد زیادی افزایش می دهد و ویژگی های جدیدی را معرفی می کند. در میان برنامه‌های افزایش درآمد، پیشنهادی برای دریافت هزینه از وب‌ سایت‌ها در هنگام نقل‌ قول یک توییت ویروسی از حساب‌های تأیید شده توییتر و همچنین تغییرات در Twitter Blue است.

همچنین مشخص شده است که او در حال بررسی سرکوب حقوق مدیران است و احتمالاً جایگزینی برای پاراگ آگراوال که نوامبر گذشته مدیرعامل شد، منصوب خواهد کرد.

منبع : کوین گیپ

امتیاز 5/5 - از 2 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT