فروش ۴۰ هزار اتریوم به قیمت ۱ دلار

فروش ۴۰ هزار اتریوم به قیمت ۱ دلار !!!

زمان مطالعه < 1 دقیقه

دیوید شوارتز، مدیر ارشد فناوری ریپل اخیراً یک داستان هشداردهنده را در مورد تجربه خود از فروش اتریوم بازگو کرده است. در این پست به بررسی فروش ۴۰ هزار اتریوم به قیمت ۱ دلار می پردازیم.

فروش ۴۰ هزار اتریوم به قیمت ۱ دلار

شوارتز در پست اخیر خود در X اتفاقی را به اشتراک گذاشت که در آن تصمیم گرفت ۴۰ هزار اتریوم خود را به قیمت ۱ دلار بفروشد. شوارتز با ابراز تأسف از فروش اتریوم‌های خود، بیان داشت که ارزش فعلی توکن‌هایی که قبلاً فروخته بود، به ۱۰۰ میلیون دلار می‌رسد.

این داستان حدس و گمان‌هایی را در میان سرمایه‌گذاران ارزهای دیجیتال، به‌ویژه جامعه ریپل، برانگیخت. اعضای انجمن ریپل معتقدند که یک پیام ظریف و در عین حال قابل توجه در داستان به اشتراک گذاشته شده توسط شوارتز وجود دارد.

آنها معتقدند که پیام وی در واقع تشویقی برای نگهداری ریپل بدون توجه به کاهش قیمت آن، حتی با رسیدن به زیر ۱ دلار است. یک کاربر طرفدار ریپل معتقد است که پیام شوارتز در واقع در مورد صبر در سرمایه‌گذاری است و معتقد است که ارزش ریپل رشد چشمگیری خواهد داشت.

این امر در میان ناامیدی در جامعه ریپل به دلیل تثبیت قیمت این ارز در روزهایی که بازار ارزهای دیجیتال روند صعودی را تجربه می‌کند، رخ داده است.

با وجود ناامیدی در میان سرمایه‌گذاران ریپل، این ارز افزایش قیمت قابل توجهی داشته و مقاومت ۰.۶۰ دلار را شکسته است. در حال حاضر ریپل با قیمت ۰.۶۸ دلار معامله می‌شود و در ۲۴ ساعت گذشته ۵ درصد و در ۷ روز گذشته ۱۱ درصد افزایش داشته است.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT