فضای ذخیره سازی ابری رایگان

بهترین فضای ذخیره سازی ابری رایگان 2023

زمان مطالعه 14 دقیقه

بسیاری از بهترین راه حل های ذخیره سازی ابری رایگان، گزینه های ارزشمندی برای فریلنسرها و مشاغل کوچک هستند. خدمات بدون هزینه می تواند بدبینانه به عنوان یک راه آسان برای جذب کاربران با هدف ثبت نام بعدی برای یک طرح اشتراک تلقی شود، اما، در واقع، بسیاری از این پیشنهادات کاملاً سخاوتمندانه هستند. فضای ذخیره سازی ابری رایگان را در ادامه معرفی کرده ایم.

آنها برای هر مناسبتی مناسب نخواهند بود. برخی از مشتریان ابری به خدمات قوی‌تر و درجه یک سازمانی (شاید یکی از بهترین فهرست‌های ذخیره‌سازی ابری ما) نیاز دارند، برخی دیگر به خدمات پشتیبان‌گیری ابری نیاز دارند – و برخی از این خدمات باید پرداخت شود. نسخه های رایگان می توانند ویژگی های کمتری داشته باشند و این ویژگی ها نیز بدون اطلاع قبلی قابل تغییر هستند.

با این وجود، برخی از جواهرات واقعی در اینجا وجود دارد، بنابراین برای یافتن گزینه‌های ما برای بهترین سرویس‌های ذخیره‌سازی ابری رایگان و یافتن بهترین سرویس‌های ذخیره‌سازی ابری را بخوانید: با در نظر گرفتن عوامل کلیدی مانند محدودیت‌های ذخیره‌سازی، ویژگی‌های امنیتی، و سازگاری با پلتفرم. .

البته به خاطر داشته باشید که گزینه های دیگری در بازار وجود دارد که بررسی بهترین معاملات فضای ذخیره سازی ابری نامحدود و بهترین صفحات معاملات ذخیره سازی ابری مادام العمر را برای شما ارزشمند می کند.

فضای ذخیره سازی ابری رایگان سایت Internxt

بهترین فضای ذخیره سازی ابری رایگان

Internxt یک تازه وارد به دنیای ذخیره سازی ابری است، اما این سرویس به دلیل سهولت استفاده، سرعت و امنیت پیشرو، مقام اول را در لیست «بهترین رایگان» ما کسب کرده است.

ما دریافتیم که نمای وب، برنامه‌ها و ادغام Windows Explorer و Mac Finder Internxt، آپلود را به عنوان مثال کشیدن و رها کردن آسان کرده است. همگام‌سازی فایل‌ها را در همه دستگاه‌های شما به‌روز نگه می‌دارد، پشتیبانی اولیه از پشتیبان‌گیری و اشتراک‌گذاری فایل از طریق پیوندهای سفارشی، با کنترل تعداد دفعات استفاده از آنها وجود دارد (اگرچه گزینه زمان انقضا وجود ندارد.)

ویژگی های امنیتی با احراز هویت دو مرحله ای شروع می شود. این یک راه هوشمند برای محافظت از حساب شما است، اگرچه متوجه شدیم که متأسفانه Internxt از احراز هویت از طریق پیامک پشتیبانی نمی کند. اما این شرکت بیشتر از مجموعه‌ای از فناوری‌های محافظت از حریم خصوصی استفاده می‌کند. رمزگذاری انتها به انتها تضمین می کند که هیچ کس جز شما (حتی Internxt) نمی تواند داده های شما را ببیند. فایل ها به صورت تکه ای در سراسر شبکه ذخیره می شوند، بنابراین هیچ سروری همه چیز را نگه نمی دارد. آنتی ویروس رایگان فایل های شما را از نظر بدافزار بررسی می کند، و حتی یک بررسی کننده رمز عبور همراه هم وجود دارد.

بهتر از همه. و برخلاف برخی از رقبا، Internxt سعی نمی‌کند حساب رایگان خود را با استفاده از تبلیغات یا کنار گذاشتن ویژگی‌های کلیدی از بین ببرد. کاربران رایگان ممکن است فضای ذخیره‌سازی کمتری داشته باشند، اما در غیر این صورت به همه چیزهای مشابهی که مشتریان پرداخت می‌کنند دسترسی دارند.

سایت Degoo

بهترین فضای ذخیره سازی ابری برای کاربران موبایل

Degoo یک ارائه‌دهنده سوئدی با رویکردی ساده اما بسیار مؤثر برای جذب مشتریان جدید فضای ذخیره‌سازی ابری است: تقریباً نسبت به هر شخص دیگری فضای بیشتری به آنها می‌دهد. در حال حاضر Degoo به خوانندگان TechRadar 30 گیگابایت فضای ذخیره سازی ابری سخاوتمندانه را به صورت رایگان (20 گیگابایت پس از سال اول) ارائه می دهد، و می توانید برای هر دوستی که معرفی می کنید، 250 مگابایت اضافی اضافه کنید (حداکثر تا 5 گیگابایت).

این سرویس یک برنامه اختصاصی دسکتاپ ندارد، قابلیت استفاده شگفت‌انگیز با شکست مواجه می‌شود و کاربران دسکتاپ چیزی جز برنامه وب نسبتاً ابتدایی Degoo ندارند. با این حال، ما تصویر بسیار متفاوتی را در تلفن‌های همراه یافتیم، با برنامه‌های اندروید و iOS Degoo که گزینه‌ها، کنترل‌ها و ویژگی‌های بیشتری را ارائه می‌دهند (مثلاً آپلود خودکار عکس‌ها در فضای ابری).

اگرچه این به خوبی برای ما کار می کرد، نسخه رایگان چندین نکته و محدودیت دارد که به این معنی است که برای همه کار نخواهد کرد. مثلاً تبلیغات دارد. حداکثر حجم آپلود فایل 256 مگابایت است. هیچ رمزگذاری دانش صفر وجود ندارد (اگرچه داده های شما هنوز در حین انتقال رمزگذاری می شوند.) و اگر به مدت 90 روز از یک حساب رایگان استفاده نکنید، فایل های شما حذف می شوند.

این باعث می‌شود Degoo برای پشتیبان‌گیری و بایگانی انتخابی کمتر از عاقلانه باشد، اما هی، این طرح رایگان است: برخی از مسائل تعجب‌آور نیستند. اگرچه محدودیت‌های زیادی دارد، اما Degoo برای پشتیبان‌گیری از عکس‌ها و سایر کارهای ساده به خوبی کار می‌کند، و ظرفیت ذخیره‌سازی عظیم آن گزینه‌های بسیار بیشتری نسبت به سایر رقبا در اختیار شما قرار می‌دهد.

فضای ذخیره سازی ابری رایگان سایت Mega

بهترین فضای ذخیره سازی ابری رایگان برای افرادی که از امنیت آگاه هستند

ما Mega را یک ارائه‌دهنده فضای ذخیره‌سازی همه جانبه قوی با یک طرح رایگان سخاوتمندانه 20 گیگابایتی (با فضای بیشتر در دسترس)، طیف گسترده‌ای از برنامه‌های منبع باز قدرتمند، امنیت عالی و مجموعه‌ای از ویژگی‌های مفید مفید یافتیم.

این سرویس تقریباً در هر زمینه ای بیش از آنچه انتظار دارید ارائه می دهد. فضای رایگان 20 گیگابایتی Mega به تنهایی یک معامله بزرگ است، اما چیزهای بیشتری وجود دارد: برنامه دسکتاپ را نصب کنید، یعنی 5 گیگابایت بیشتر. برنامه موبایل، 5 گیگابایت دیگر؛ معرفی یک دوست، 5 گیگابایت دیگر. شماره تلفن خود را تأیید کنید، 5 گیگابایت دیگر.

خوب، این تکه های اضافی 5 گیگابایتی پس از یک سال منقضی می شوند، اما ما هنوز فکر می کنیم که این یک جایزه بسیار خوشایند است.

سپس لیست بسیار طولانی برنامه ها وجود دارد: Windows، Mac، Android، iOS، Linux، یک ابزار خط فرمان برای کارشناسان، یک برنامه سفارشی برای دستگاه های QNAP و Synology NAS، حتی پسوندهای مرورگر برای Chrome و Edge. در هر پلتفرمی که هستید، متوجه شدیم که برنامه‌های Mega تمیز، چیدمان شده و به راحتی قابل پیمایش هستند. سرعت آپلود و دانلود ما در طول آزمایش عالی بود، و گزینه‌های مفید مختلفی (مانند پهنای باند کاهش سرعت) وجود دارد که به شما در بهینه‌سازی عملکرد بیشتر کمک می‌کند.

طرح رایگان مگا یک یا دو مورد دارد. به عنوان مثال، بسته به بار فعلی سرور، ممکن است مقدار داده‌هایی را که می‌توانید انتقال دهید، محدود کند. این می تواند یک مشکل باشد، اما از آنجایی که محدودیت متغیر است و مگا هیچ سرنخی نمی دهد که ممکن است چیست، نمی توان گفت.

به طور کلی، اگرچه مگا ممکن است برای همه کار نکند، این سرویس دارای عملکردهای چشمگیری است و می‌توان گفت که یکی از بهترین معاملات رایگان در سراسر جهان است.

سایت Google Drive

بهترین برای کاربران گوگل

Google Drive نیروگاه یک سرویس ذخیره‌سازی ابری است که به خاطر 15 گیگابایت سخاوتمندانه رایگان، مجموعه‌ای از افزونه‌ها و امکانات اضافی پیشرفته و راحتی مطلق آن امتیاز کسب می‌کند. اگر یک دستگاه Android یا یک حساب Google دارید، می‌توانید همین الان از Drive استفاده کنید، بدون نیاز به ثبت‌نام یا نصب بیشتر.

ادغام دقیق با Docs، Sheets و Slides Google احتمالاً وجود Drive را به تنهایی توجیه می‌کند و به شما امکان می‌دهد اسنادی را ایجاد کنید، سپس با آنها همکاری کنید و بدون دانلود چیزی به اشتراک بگذارید. اما حتی اگر علاقه‌ای به ابزارهای آفیس نداشته باشید، دسترسی آسان از Photos و سایر برنامه‌های Google و پشتیبانی Drive تعبیه‌شده در بسیاری از برنامه‌ها و سرویس‌های دیگر یک مزیت بزرگ است.

هر کاری که انجام می دهید، ما دریافتیم که Google Drive بصری و آسان برای استفاده است. نمای مرورگر ساده است و برنامه‌های اندروید و iOS طراحی و چیدمان مشابهی دارند و به شما امکان می‌دهند بدون هیچ مشکلی بین آنها جابجا شوید. قبلاً تحت تأثیر برنامه های دسکتاپ Google Drive قرار نگرفته بودیم، اما این روزها کارکرد با آن ها به اندازه بقیه برنامه ها آسان است.

ما برخی نگرانی‌های Drive داریم. به عنوان مثال، ویژگی های پشتیبان گیری آن نسبتاً اساسی هستند. هیچ رمزگذاری سرتاسر داخلی وجود ندارد، به این معنی که در تئوری Google می‌تواند فایل‌های شما را ببیند. و گوگل بهترین شهرت را برای حفظ حریم خصوصی ندارد، مشکلی که وقتی در مورد چیزی حساس مانند فضای ذخیره سازی ابری صحبت می کنید.

با این حال، ما فکر می‌کنیم Google Drive یک سرویس ذخیره‌سازی ابری رایگان عالی است و ارزش آن را دارد که در لیست کوتاه اشتراک‌گذاری فایل شما قرار بگیرد.

سایت Nextcloud

بهترین راه حل ذخیره سازی ابری DIY

ما Nextcloud را دوست داریم، یک پلتفرم ذخیره‌سازی ابری منبع باز محبوب که می‌توانید از طریق یک ارائه‌دهنده به آن دسترسی داشته باشید، یا – برای کنترل نهایی – راه‌اندازی و میزبانی بر روی وب سرور خود یا حتی یک رایانه در خانه.

چیزهای زیادی برای فکر کردن وجود دارد، اگرچه این راه حل خوبی برای انواع غیر فنی نیست. ما متوجه شدیم که اگر بتوانید وردپرس را مدیریت کنید، احتمالاً می توانید Nextcloud را مدیریت کنید. و هنگامی که راه اندازی شدید، مزایای واقعی شروع می شود، زیرا کنترل کاملی بر خدمات دارید. نه تنها سایر ارائه دهندگان هرگز داده های شما را نمی بینند، بلکه حتی از وجود بستر ذخیره سازی شما اطلاعی ندارند.

طبق اطلاعات ما، این تنها ارائه‌دهنده ابری است که این قابلیت را ارائه می‌کند، و یک حد وسط عالی بین فضای ذخیره‌سازی ابری و ذخیره‌سازی اولیه..

همچنین به طرز چشمگیری قدرتمند است. مجموعه آفیس داخلی مبتنی بر LibreOffice به چندین کاربر اجازه می دهد تا در زمان واقعی در اسناد با یکدیگر همکاری کنند. یک برنامه عکس توانا شامل ویرایشگر، تشخیص خودکار چهره و اشیا، اشتراک‌گذاری پوشه و موارد دیگر است. سپس همگام‌سازی، ابزارهای پشتیبان‌گیری، اشتراک‌گذاری فایل، چت به سبک Slack، یکپارچه‌سازی آنتی‌ویروس، احراز هویت دو مرحله‌ای، محافظت از باج‌افزار، و ادغام با بیش از 200 برنامه بهره‌وری (پخش‌کننده‌های موسیقی، مدیریت رمز عبور، تماس‌های ویدیویی، و غیره) وجود دارد.

اگر روش DIY برای شما مناسب نیست – یا فقط می خواهید یک راه آسان برای نمونه برداری از Nextcloud داشته باشید، ببینید آیا برای شما مناسب است یا خیر – می توانید برای یک طرح رایگان با ارائه دهنده ای که Nextcloud را برای شما میزبانی می کند ثبت نام کنید.

اینها فضای زیادی برای بازی کردن در اختیار شما قرار نمی دهند (2 تا 8 گیگابایت در آخرین باری که نگاه کردیم) اما برای درک نحوه عملکرد سرویس کافی است. صفحه ثبت نام Nextcloud را بررسی کنید (در برگه جدید باز می شود) و ارائه دهندگان نزدیک به شما را ارائه می دهد.

فضای ذخیره سازی ابری رایگان سایت Apple iCloud

بهترین برای طرفداران اپل

iCloud اپل یک سرویس ذخیره سازی ابری با کاربری آسان است که پشتیبان گیری از عکس ها، فیلم ها، مخاطبین، تقویم ها، اسناد، یادداشت ها و موارد دیگر و همگام سازی آن ها را در دستگاه های iOS و Mac شما آسان می کند.

پشتیبانی زیادی برای اجرای iCloud بر روی پلتفرم های دیگر وجود ندارد. کاربران ویندوز می‌توانند یک برنامه پایه را برای همگام‌سازی فایل‌ها با iCloud اجرا کنند، اما تجربه‌ای را که در مک می‌بینید تقریباً نرم و روان ارائه نمی‌کند. اصلاً هیچ برنامه رسمی اندروید وجود ندارد که کاربران را با رابط وب پرپیچ و خم یا کاوش تعداد انگشت شماری از برنامه های شخص ثالث می گذارد.

ICloud محدودیت های فنی خود را نیز دارد. کمک هزینه 5 گیگابایتی رایگان کمی خسیس به نظر می رسد، به خصوص زمانی که گوگل 15 گیگابایت را ارائه می دهد. از ویژگی‌های پیشرفته مانند نسخه‌سازی یا همگام‌سازی انتخابی پشتیبانی نمی‌کند و فقدان رمزگذاری انتها به انتها به این معنی است که اپل در صورت تمایل می‌تواند داده‌های شما را ببیند. (اگرچه دلیلی نداریم که فکر کنیم، و Google Drive نیز همین مشکل بالقوه را دارد.)

اگر در دنیای اپل سرمایه گذاری کرده اید، iCloud بسیار خوب عمل می کند. این به طور عمیق در MacOS ادغام شده است، در Finder ما ظاهر می شود و با گزینه های مفید در تنظیمات سیستم. یک برنامه جذاب iOS Files به ما امکان کپی، جابجایی، حذف و اشتراک گذاری فایل ها را با کمترین دردسر می داد و دریافتیم که انتقال فایل بسیار سریع است (و در برخی شرایط تقریباً همزمان).

سایت OneDrive

بهترین برای کاربران ویندوز

متوجه شدیم که Onedrive، راه حل رایگان ذخیره سازی ابری مایکروسافت، خالق سیستم عامل محبوب دسکتاپ ویندوز و مجموعه نرم افزاری Office 365، چیزهای زیادی برای توصیه وجود دارد.

هر کسی می‌تواند در آن ثبت‌نام کند و ۵ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی ابری شخصی رایگان دریافت کند، که در مقایسه با سایر پلتفرم‌ها مانند Google Drive بسیار محدود است. با این حال، مایکروسافت آن را با خدمات امنیتی و همکاری قوی جبران می کند.

هنگامی که داده ها را در OneDrive ذخیره می کنید، می توانید از هر دستگاهی که به حساب مایکروسافت خود متصل است به آن دسترسی داشته باشید. به عنوان مثال، می‌توانید ویرایش یک سند Word را در ایستگاه کاری در دفتر خود شروع کنید و پس از رسیدن به خانه، با تلفن خود ادامه دهید.

OneDrive در تمام سیستم عامل های اصلی موجود است. iOS، اندروید، macOS، ویندوز و لینوکس، که آن را نسبت به سایر رقبای برجسته مانند iCloud اپل تطبیق پذیرتر می کند. ما متوجه شدیم که برنامه‌های دسکتاپ و تلفن همراه دارای رابط‌های کاربرپسند ویژه‌ای هستند که حرکت آنها را آسان می‌کند.

هر فایل ذخیره شده در OneDrive با رمزگذاری 256 بیتی AES محافظت می شود و آنها را عملا غیرقابل نفوذ می کند. برای امنیت بیشتر، می توانید احراز هویت دو مرحله ای را فعال کنید تا هیچ کس نتواند به حساب شما دسترسی داشته باشد، حتی اگر به نحوی جزئیات شما را دریافت کند.

اما این همه ماجرا نیست: OneDrive یک ویژگی Personal Vault برای محافظت از فایل‌های شما دارد. می توانید با استفاده از پین یا احراز هویت بیومتریک مانند اثر انگشت یا اسکن صورت، دسترسی به آنها را قفل کنید. به این ترتیب، شخصی نمی تواند به فایل های شما دسترسی داشته باشد، حتی اگر با موفقیت به حساب شما نفوذ کند.

ما به اشتراک گذاری فایل ها بین همکاران را بسیار ساده دیدیم، زیرا OneDrive به سادگی برای شما پیوند ایجاد می کند. هر کسی که آن پیوند را می‌دهید، بسته به مجوزی که به آن‌ها می‌دهید، می‌تواند برای مشاهده یا ویرایش به فایل دسترسی داشته باشد و امکان ویرایش بلادرنگ مشارکتی را فراهم کند.

فضای ذخیره سازی ابری رایگان سایت Dropbox

بهترین برای به اشتراک گذاری فایل و همکاری

طرح رایگان Dropbox فقط 2 گیگابایت فضای ذخیره سازی ارائه می دهد که بسیار کمتر از سایر موارد موجود در این لیست است. اندازه فایل‌هایی که می‌توانید به اشتراک بگذارید بر اساس برنامه شما تعیین می‌شود (به عنوان مثال، حداکثر ۲ گیگابایت برای کاربران رایگان)، بنابراین اگر به‌دنبال ارزش اولیه برای پول هستید، ممکن است بخواهید جای دیگری را جستجو کنید.

با این حال، این سرویس برای وب یا در سراسر iOS، Android، macOS، Windows و Linux در دسترس است، به این معنی که تقریباً همیشه به فایل‌های خود دسترسی خواهید داشت. از آنجایی که TechRadar Pro هستیم، از داشتن آزادی انتخاب در همه دستگاه‌هایمان لذت بردیم و باعث می‌شود خدمات واقعاً مشارکتی باشد.

Dropbox به اشتراک گذاری فایل ها با افراد دیگر و همکاری برای ویرایش آنها را آسان می کند، حتی اگر آنها حساب Dropbox نداشته باشند. تنها کاری که باید انجام دهید این است که یک پیوند ایجاد کنید و می توانید هر چیزی از عکس ها و فیلم ها گرفته تا فایل های بزرگ CAD را به اشتراک بگذارید. پس از اشتراک‌گذاری، به‌روزرسانی‌های بی‌درنگ درباره هر کسی که در یک فایل تغییر ایجاد می‌کند، دریافت خواهید کرد.

ما به خصوص دوست داشتیم که شما همچنین می توانید کل پوشه ها را با این ابزار برای ویرایش مشترک در یک محل کار به اشتراک بگذارید. ما کنترل کاملی بر کارهایی که دیگران می توانند با پوشه های ما انجام دهند (مشاهده یا ویرایش) داشتیم.

Dropbox در ادغام برنامه های شخص ثالث برتر است. می‌توانید برنامه Dropbox خود را با بسیاری از پلتفرم‌های شخص ثالث که قابلیت‌های اضافی را ارائه می‌دهند، از یک مرکز رسمی برنامه متصل کنید.

برای مثال، می‌توانید آن را با برنامه کنفرانس ویدیویی Zoom پیوند دهید تا جلسات ویدیویی خود را فوراً ضبط کنید و بعداً آنها را پخش کنید یا برنامه طراحی Canva برای ایجاد گرافیک با استفاده از محتوای ذخیره شده در Dropbox.

فضای ذخیره سازی ابری رایگان سایت Backblaze

بهترین برای پشتیبان گیری

به‌عنوان یک ابزار اختصاصی پشتیبان‌گیری ابری، غلبه بر Backblaze سخت است: یک ارائه‌دهنده فضای ذخیره‌سازی ابری معروف که خود را به عنوان راه‌حلی برای افراد یا کسب‌وکارها به بازار عرضه می‌کند تا از فایل‌های خود نسخه پشتیبان تهیه کنند و در صورت نیاز آنها را بازیابی کنند.

حتی فضای ذخیره سازی نامحدود را با قیمت 0.005 دلار در گیگابایت در ماه ارائه می دهد، اما 10 گیگابایت فضای ذخیره سازی اول رایگان است. حتی به عنوان یک کاربر پولی، Backblaze یکی از مقرون به صرفه ترین گزینه ها است. این شرکت از پیشرفت های محاسباتی و کاهش هزینه های سرور برای ارائه راه حل مقرون به صرفه استفاده کرده است.

ما Backblaze را فراتر از استفاده آسان می دانیم. ما می‌توانیم پشتیبان‌گیری‌های شما را از قبل برنامه‌ریزی کنیم و به‌طور خودکار اجرا شوند. این باعث می‌شود که فایل‌ها همیشه حفظ شوند و در صورت سرقت یا خرابی سخت‌افزار برای همیشه از بین نخواهند رفت.

همچنین هیچ محدودیتی در اندازه فایل وجود ندارد و سرعت آپلود چشمگیر و غیرقابل کنترلی وجود دارد. ما حتی می‌توانستیم انتخاب کنیم که کدام مراکز داده را می‌خواهیم فایل‌های آن‌ها را در (اتحادیه اروپا یا ایالات متحده) ذخیره کنیم.

این پلتفرم دارای ویژگی های امنیتی پیشرفته از جمله رمزگذاری AES 128 بیتی است. ما به خصوص دوست داشتیم که بتوانیم از کلیدهای خصوصی خود برای رمزگذاری و رمزگشایی فایل ها استفاده کنیم. احراز هویت دو مرحله ای نیز در اینجا موجود است.

نقطه ضعف استفاده از Backblaze این است که ابزاری فنی تر از ابزارهایی مانند Google Drive و Dropbox است. اگر می خواهید از مزیت کامل این پلتفرم استفاده کنید، منحنی یادگیری شیب دار وجود دارد.

بهترین سوالات متداول ذخیره سازی ابری رایگان

آیا واقعاً به فضای ذخیره سازی ابری نیاز دارم؟

بازار ابری در حال تکامل است تا نیازهای کسب و کارها را برآورده کند. اگر داده‌های حساس شرکت یا مشتری را ذخیره می‌کنید، به شدت توصیه می‌شود که روی یک راه‌حل ذخیره‌سازی ابری سرمایه‌گذاری کنید.

ارائه‌های ذخیره‌سازی ابری رایگان ممکن است برای مشاغل کوچک، مترجمان آزاد و استفاده شخصی مناسب باشد، اما کسب‌وکارها و شرکت‌های بزرگتر ممکن است با محدودیت‌های تحمیل‌شده توسط برنامه‌های هزینه صفر دست و پنجه نرم کنند.

چگونه می توانم فضای ابری نامحدود رایگان دریافت کنم؟

متأسفانه، چیزی به نام ناهار رایگان وجود ندارد. حداقل از یک ارائه دهنده با این حال، اگر مایل به نگهداری حساب در تقریباً 40 سرویس هستید (بله، واقعاً)، می‌توانید به بیش از 1 ترابایت فضای ذخیره‌سازی ابری رایگان دسترسی داشته باشید.

این یک تمرین تئوری سرگرم کننده برای ما بود که این را کشف کنیم، اما به هیچ وجه عملی نبود: پیگیری موارد ذخیره شده در آن بسیاری از خدمات دشوار خواهد بود تا جایی که ممکن است به سادگی در یک طرح پولی ارزان قیمت بهتر باشید. واقعاً به فضای بیشتری نسبت به کمک هزینه رایگانی که ارائه دهنده ترجیحی شما اجازه می دهد نیاز دارید. (جدول)

کدام فضای ذخیره‌سازی ابری رایگان امن‌تر است؟

ما Internxt را برای رمزگذاری و مدیریت آگاهانه امنیتی آن توصیه می کنیم. احراز هویت دو عاملی (2FA) برای ایمن ماندن در عصر حاضر حیاتی است، و این شرکت اذعان می کند که 2FA از طریق شماره تلفن و پیامک به خودی خود یک خطر امنیتی است، زیرا امکان جعل شماره شما توسط عوامل تهدید وجود دارد. .

اگرچه ما هنوز یک بررسی عمیق منتشر نکرده‌ایم، پروتون درایو (در برگه جدید باز می‌شود) به ویژگی‌های امنیتی، سرورهای واقع در سوئیس و این واقعیت که نمی‌تواند فایل‌های شما را به دلیل پایان به پایان رمزگذاری در اینجا در TechRadar Pro، ما مدت‌هاست که طرفدار پروتون بوده‌ایم، پوشش قابل‌توجهی در مورد به‌روزرسانی‌های این سرویس ارائه می‌دهیم، و مصاحبه‌ای با مدیرعامل آن اندی ین در سال 2022 انجام می‌دهیم.

مقایسه: بهترین سرویس ذخیره سازی ابری رایگان برای من چیست؟

این بستگی به آنچه از ارائه دهنده خدمات ابری خود می خواهید دارد.

اگر به دنبال فضای ذخیره سازی خالصی هستید، 20 گیگابایت Mega (با کمک هزینه موقت اضافی برای معرفی دوستان) یا کمک هزینه رایگان 15 گیگابایتی Google Drive بهترین گزینه هایی هستند که ما پیدا کرده ایم.

برای ارزش پول در هر گیگابایت، Google Drive یا Backblaze را توصیه می‌کنیم – تنها ارائه‌دهنده‌ای که فضای ذخیره‌سازی نامحدود را ارائه می‌کند که توسط گیگابایت شارژ می‌شود.

اگر همکاری همان چیزی است که شما نیاز دارید، Google Drive، Microsoft Onedrive یا Dropbox بهترین گزینه‌های شما برای ویرایش زنده اسناد و اشتراک‌گذاری آسان فایل‌ها هستند، اگرچه یکی که انتخاب می‌کنید احتمالاً به اکوسیستمی بستگی دارد که شما یا کسب‌وکارتان قبلاً از آن استفاده می‌کنید.

برای افرادی که از امنیت آگاه هستند، Internxt و Mega رمزگذاری قوی ارائه می کنند، در حالی که Nextcloud به هر کسی اجازه می دهد تا فضای ذخیره سازی ابری خود را در یک دستگاه محلی میزبانی کند.

بهترین خدمات ذخیره سازی ابری رایگان: چگونه آزمایش می کنیم

ما در همه پلتفرم‌هایی آزمایش می‌کنیم که سرویس ذخیره‌سازی ابری رایگان در آن‌ها در دسترس است، از جمله برنامه‌های وب، دسکتاپ، و موبایل. هدف ما یافتن سرویس‌های ذخیره‌سازی ابری رایگان است که ساده‌ترین و بهترین ارزش برای پول هستند، و ما معتقدیم که در اینجا این کار را انجام داده‌ایم.

موارد دلخواه ما رابط های بصری، مجموعه ویژگی های نسبتاً نامحدود، و برای مشاغل، ویژگی های همکاری قوی را ارائه می دهند. خواه آن‌ها به همان اندازه قوی باشند که اجازه ویرایش زنده اسناد را می‌دهند یا به سادگی اشتراک‌گذاری فایل‌ها با همکاران را آسان می‌کنند.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT