قیمت توکن SCR

قیمت توکن SCR چند ؟

قیمت توکن SCR چند؟ تیم اسکرول (Scroll)، یک رول‌آپ مبتنی بر دانش صفر (zero-knowledge rollup) در شبکه اتریوم، امروز توکن بومی خود با نماد SCR را راه‌اندازی کرد. این تیم با تقدیر از حمایت‌های مستمر جامعه‌اش، هدف خود را فراهم کردن فرصت‌های جدید برای مشارکت در آینده غیرمتمرکز این پلتفرم اعلام کرد.

قیمت توکن SCR

توزیع اولیه توکن‌های SCR شامل ایردراپ برای مشارکت‌کنندگان در فعالیت‌های آن‌چین، پروژه‌های راه‌اندازی‌شده روی شبکه اسکرول و همچنین، محققان حوزه دانش صفر و توسعه‌دهندگان متن‌باز خواهد بود که اهمیت حمایت و مشارکت جامعه در این پروتکل را نشان می‌دهد.

علاوه بر این، اسکرول از برنامه‌های جدید پاداش‌دهی خود پرده برداشته است. یکی از این برنامه‌ها، اسکرول اوپن (Scroll Open) نام دارد که با هدف حمایت از سازندگان خلاق، امکان تخصیص وام‌هایی تا سقف ۱۰۰ میلیون دلار را فراهم می‌کند.

راه‌اندازی توکن SCR نقطه عطف مهمی در توسعه این پروتکل محسوب می‌شود و قرار است به غیرمتمرکز شدن حاکمیت و بهبود زیرساخت‌های فنی آن کمک کند.

در کل، هدف اسکرول ساخت جهانی غیرمتمرکزتر و مقیاس‌پذیرتر است و این توکن به جامعه آن امکان کنترل بیشتر و دریافت پاداش در ازای مشارکت‌هایشان را خواهد داد.

از زمان عرضه توکن SCR، قیمت آن با ۱۱.۷ درصد کاهش به ۱.۲۴ دلار رسیده است. چنین کاهشی پس از عرضه اولیه توکن‌ها طبیعی است و باید دید که این ارز دیجیتال در ادامه چه روندی را در پیش خواهد گرفت.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT