قیمت دلار، سکه، طلا ۹ بهمن ۱۴۰۲

قیمت دلار، سکه، طلا ۹ بهمن ۱۴۰۲

زمان مطالعه 3 دقیقه

اخبار مربوط به درگیری و تنش‌های منطقه‌ای فعلا بیشترین تاثیر را بر قیمت طلا و ارز می‌گذارد و بدون رحم و مروت از هیچ موج هیجانی صرف‌نظر نمی‌کند با این حال افت فشار دلار بازار آزاد در پایان روز، امری محتمل به‌نظر می‌رسد. موقعیت طلا و سکه نیز متزلزل خواهد بود. در این مطلب به بررسی قیمت دلار، سکه، طلا ۹ بهمن ۱۴۰۲ می پردازیم.

قیمت دلار، سکه، طلا ۹ بهمن ۱۴۰۲

قیمت طلا ۱۸ عیار امروز دوشنبه ۹ بهمن در ابتدای معاملات نسبت به دیروز حدود هزار تومان ارزان شد و به دو میلیون و ۷۹۶ هزار و ۵۰۰ تومان رسید.

به‌گزارش فرارو؛ رشد قیمت سکه با وجود عقب‌نشینی طلا، به پشت‌گرمی دلار بازار آزاد ادامه پیدا کرد و حداقل در معاملات صبحگاهی شاهد بودیم قیمت سکه امامی نسبت به روز یکشنبه ۸۰۰ هزار تومان افزایش قیمت را تجربه می‌کند. قیمت نیم سکه ۳۰۰ هزار تومان بالا رفت و ربع سکه و سکه گرمی هر کدام به ترتیب ۲۰۰ هزار تومان و ۱۰۰ هزار تومان نسبت به دیروز گران‌تر عرضه شدند.

قیمت دلار و یورو در مرکز مبادله

قیمت دلار آزاد همچنان به خیره‌سری در میانه کانال قیمت ۵۶ هزار تومان ادامه می‌دهد. دلار بازار آزاد در معاملات صبحگاهی روز دوشنبه ۹ بهمن، با قیمت ۵۶ هزار و ۷۳۵ تومان حضور داشت. اگر پیگیر اخبار مربوط به دلار باشید، حتما اطلاع دارید پس از زورآزمایی نیرو‌های خیر و شر، قیمت دلار در پایان معاملات روز گذشته تا ۵۵ هزار و ۶۰۷ تومان پایین آمده بود، اما انتشار اخبار تازه از تنش‌های نظامی در منطقه دوباره مسیر حرکت دلار را تغییر داد.

قیمت ارز خدماتی بدون توجه به وقایع بازار آزاد با تبختر راه خود را می‌رود. مرکز مبادله ارز و طلا امروز دوشنبه قیمت دلار را ۴۲ هزار و ۹۲۲ تومان تعیین کرد و جلوی قیمت یورو عدد ۴۶ هزار و ۵۹۴ تومان ثبت شده است.

قیمت دلار خدماتی نسبت به دیروز تغییری نداشته که این اتفاق را می‌توان دورخیر برای واکنش به اتفاقات شب گذشته قلمداد کرد. مرکز مبادله ارز و طلا، قیمت یورو را به‌صورت محدود کاهش داده است و آمادگی دارد در صورت ظهور نشانه‌های تازه در معاملات بازار آزاد، همین تاکتیک را در مورد قیمت دلار خدماتی به‌کار بگیرد.

نوع ارز قیمت روز یکشنبه قیمت روز دوشنبه
دلار بازار آزاد ۵۵ هزار و ۶۰۷ تومان ۵۶ هزار و ۷۵۳ تومان
دلار خدماتی ۴۲ هزار و ۹۲۲ تومان ۴۲ هزار و ۹۲۲ تومان
یورو خدماتی ۴۶ هزار و ۶۰۳ تومان ۴۶ هزار و ۵۹۴ تومان

قیمت طلا ۱۸ عیار و انواع سکه

قیمت طلا ۱۸ عیار امروز دوشنبه ۹ بهمن، با وجود سیگنال مثبت بازار آزاد ارز و اونس نه‌تن‌ها بالا نرفت بلکه در اقدامی غیرمنتظره در سراشیبی حرکت کرده است.

قیمت طلا ۱۸ عیار روز یکشنبه ۸ بهمن ماه با رسیدن به پله دو میلیون و ۷۹۷ هزار و ۲۰۰ تومان به کار خود خاتمه داد. همین مقدار طلا امروز دوشنبه ۹ بهمن در ابتدای معاملات دو میلیون و ۷۹۶ هزار و ۵۰۰ تومان فروخته می‌شود. حتما در جریان هستید که واکنش طلا و سکه به نوسانات قیمت دلار کمی تاخیر داد. این مورد را هم باید در محاسبات امروز طلا لحاظ کرد.

قیمت سکه طلا به پشتوانه دلار، در مسیر صعودی قدم برداشت. سکه امامی نسبت به روز قبل با رشد بیش از ۸۰۰ هزار تومانی روبرو شد و به ۳۳ میلیون و ۷۹۶ هزار و ۵۰۰ تومان رسید. قیمت نیم سکه ۳۰۰ هزار تومان بالا رفت و در صبح روز دوشنبه ۹ بهمن به ۱۸ میلیون و ۷۶۰ هزار تومان رسید.

قیمت ربع سکه ۲۰۰ هزار تومان بالا رفت و به محدوده ۱۱ میلیون و ۶۴۰ هزار تومان نزدیک شد و از طرف دیگر خریداران ناچار شدند برای سکه گرمی، در قیاس با روز قبل ۱۰۰ هزار تومان بیشتر پول خرج کنند، چون قیمت سکه گرمی امروز دوشنبه ۹ بهمن حداقل در معاملات صبح تا ظهر به شش میلیون و ۲۲۰ هزار تومان رسیده است.

طلا و سکه قیمت روز یکشنبه قیمت روز دوشنبه
طلا ۱۸ عیار (هر گرم) دو میلیون و ۷۹۷هزار و ۲۰۰تومان دو میلیون و ۷۹۶هزار و ۵۰۰تومان
سکه امامی ۳۲ میلیون و ۸۰۴ هزار تومان ۳۳ میلیون و ۶۴۰ هزار تومان
نیم سکه ۱۸ میلیون و ۴۶۰ هزار تومان ۱۸ میلیون و ۷۶۰ هزار تومان
ربع سکه ۱۱ میلیون و ۴۴۰ هزار تومان ۱۱ میلیون و ۶۲۰ هزار تومان
سکه گرمی شش میلیون و ۱۲۰ هزار تومان شش میلیون و ۲۲۰ هزار تومان

fararu

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT