لانچ نسخه عمومی شیباریوم 2 شهریور

لانچ نسخه عمومی شیباریوم 2 شهریور ۱۴۰۲

زمان مطالعه 2 دقیقه

بروز رسانی بلاک چین لایه 2، شیباریوم، پس از تست موفقیت‌ آمیز حالت خصوصی، ارائه راه‌ حل‌های امن و کارآمد بلاک چین، به راه‌اندازی عمومی نزدیک می‌شود. در این خبر به لانچ نسخه عمومی شیباریوم 2 شهریور ۱۴۰۲ می پردازیم.

خرید و فروش آنی شیبا اینو

لانچ نسخه عمومی شیباریوم 2 شهریور ۱۴۰۲

فناوری بلاک چین پیشرفت های هیجان انگیزی را تجربه می کند زیرا نسخه مورد انتظار شیباریوم (L2) ممکن است امروز در حالت عمومی فعال شود. تیم پشتیبانی آن اشاره کرد که شیباریوم، یک شبکه لایه 2 اتریوم، تا این لحظه بدون هیچ مشکلی کار کرده است و در شرف دسترسی عمومی است. بر اساس پست وبلاگ اخیر تیم Shibarium، هنگامی که پلتفرم برای همه باز شود، کاربران ممکن است تجربه ای بی عیب و نقص را پیش بینی کنند و همه سرمایه ها ایمن هستند.

لانچ شیباریوم امروز به صورت عمومی

سرمایه گذاران اولیه بروزرسانی سرمایه گذاری در توکن BONE را جشن می‌گیرند، که نشان‌ دهنده شروع مثبت این مرحله جدید است. تیم شیباریوم خوشحالی خود را از توسعه اذعان کرد و گفت که شبکه به دنبال آزمایش گسترده و اصلاح پارامترها به وضعیت “آماده” رسیده است. این گروه فاش کرد که اگرچه پلتفرم هنوز در حال تست است، اما بلاک ها هنوز با موفقیت تولید می شوند.

اقدامات حیاتی جدید امنیت و سیستم نظارت نیز بخشی از ارتقاء اخیر است. اینها شامل محدود کردن نرخ در سطح RPC (دسترسی از راه دور) و مکانیزم تنظیم مجدد خودکار سرور است. این پیشرفت‌ها برای جلوگیری از هرگونه مشکلی که ممکن است در اثر افزایش ناگهانی ترافیک ایجاد شود، طراحی شده‌اند و تجربه‌ای پایدار و قابل اعتماد را برای کاربران تضمین می‌کنند.

با شرکت میلیون ها کیف پول در بیش از 22 میلیون تراکنش در طول چهار ماه، مرحله آزمایش شبکه توجه زیادی را به خود جلب کرد. با این حال، راه اندازی اولیه با مشکلاتی روبرو شد. به دلیل موجی از فعالیت که شبکه را بیش از حد بارگذاری کرده بود، تراکنش ها برای چند ساعت متوقف شد. این منجر به گیر افتادن میلیون ها دلار بر روی ابزار پل شد که قیمت شیبا را 10% کاهش داد.

همچنین ذکر این نکته مهم است که از زمانی که این مشکل در ابتدا رخ داده است، هیچ تراکنشی در بلاک چین Mainnet و بیش از 7000 تراکنش در Testnet انجام نشده است. از آن زمان، توسعه دهندگان مشکلات را اصلاح کردند و به وضوح اعلام کردند که سرورها به دلیل افزایش غیرمنتظره حجم تراکنش ها بیش از حد بارگذاری شده اند. کارکنان شبکه با وجود مشکلات اولیه نسبت به بازگشایی اطمینان دارند. پتانسیل شیباریوم برای تغییر محیط بلاک چین بار دیگر در کانون توجه قرار گرفته است که نقص ها برطرف شده است.

امتیاز 5/5 - از 1 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT