لیست ایردراپ های تلگرام اکتبر ۲۰۲۴

لیست ایردراپ های تلگرام اکتبر ۲۰۲۴

در این روزها که بازار ایردراپ‌های تلگرامی بسیار داغ است، ماه اکتبر ۲۰۲۴ ماهی پر از رویدادهای هیجان‌انگیز با تعداد زیادی ایردراپ و رویدادهای لیستینگ ایردارپ‌های محبوب است. در ادامه به بررسی لیست ایردراپ های تلگرام اکتبر ۲۰۲۴ می پردازیم.

لیست ایردراپ های تلگرام اکتبر ۲۰۲۴

  • ایکس امپایر (X Empire): ۱۵ اکتبر ۲۰۲۴ (۲۴ مهر ۱۴۰۳)
  • میم فای (MemeFi): ۳۰ اکتبر ۲۰۲۴ ( ۹ آبان ۱۴۰۳)
  • تومارکت (Tomarket): اکتبر ۲۰۲۴ (آبان ۱۴۰۳)
  • تاپ استیشن (TonStation): تا قبل از ۳۰ اکتبر ۲۰۲۴ (آبان ۱۴۰۳)
  • کریپتو بلوم (Blum Crypto): سه‌ماهه چهارم ۲۰۲۴
  • پاکت‌فای (PocketFi): سه‌ماهه چهارم ۲۰۲۴
  • ایردراپ (TapSwap): تا قبل از ۳۰ اکتبر ۲۰۲۴ (آبان ۱۴۰۳)

۱. ای

ردراپ ایکس امپایر (X Empire)

تاریخ لیست شدن ایکس امپایر (X Empire): ۱۵ اکتبر ۲۰۲۴ (۲۴ مهر ۱۴۰۳)

X Empire، یک بازی استراتژی برای ساختن یک پادشاهی، در ۱۵ اکتبر ۲۰۲۴ توکن‌های خود را از طریق ایردراپ توزیع خواهد کرد. این ایردراپ قبل از ثبت توکن در صرافی اصلی انجام خواهد شد.

به عنوان یک بازی که عناصری از تاکتیک‌ها و ساخت و ساز را ترکیب می‌کند، X Empire فرصتی جذاب برای کاربرانی که می‌خواهند زودتر به توکن‌ها دسترسی داشته باشند، ارائه می‌دهد که این امر با برنامه‌های گسترش آن در بازار کریپتو همخوانی دارد.

۲. ایردراپ میم فای (MemeFi)

تاریخ لیست شدن میم فای (MemeFi): ۳۰ اکتبر ۲۰۲۴ ( ۹ آبان ۱۴۰۳)

MemeFi ترکیبی از سرگرمی‌های میم و استراتژی مالی در یک مدل “بازی برای کسب درآمد” است. ایردراپ که در ۹ اکتبر ۲۰۲۴ برگزار می‌شود، فرصتی برای کاربران فراهم می‌کند تا توکن‌های ارزشمندی را به‌طور رایگان به دست آورند.

با موضوع منحصربه‌فردی که ترکیبی از سرگرمی و فرصت‌های مالی است، انتظار می‌رود MemeFi توجه بسیاری از بازیکنانی را که به دنبال کسب سود در حین لذت بردن از طنز دنیای میم هستند، به خود جلب کند.

۳. ایردراپ تومارکت (Tomarket)

تاریخ لیست شدن تومارکت (Tomarket): اکتبر ۲۰۲۴ (آبان ۱۴۰۳)

تومارکت (Tomarket)، یک بازار غیرمتمرکز با بیش از ۳۰ میلیون کاربر همیشگی، اعلام کرده که توکن آن در اکتبر ۲۰۲۴ لیست خواهد شد. این پلتفرم در تلگرام یک جامعه بزرگ با بیش از ۱۲ میلیون دنبال‌کننده پرشور دارد.

لیست ایردراپ های تلگرام اکتبر ۲۰۲۴

لیست ایردراپ های تلگرام اکتبر ۲۰۲۴

این طرح ایردراپ آتی توجه بسیاری را در اکوسیستم بلاکچین به خود جلب کرده است، به‌ویژه از آنجایی که تومارکت سرویسی ارائه می‌دهد که کاربران بسیاری را درگیر کرده و پتانسیل رشد قابل‌توجهی در آینده دارد.

۴. ایردراپ تاپ استیشن (TonStation)

تاریخ لیست شدن تاپ استیشن (TonStation): تا قبل از ۳۰ اکتبر ۲۰۲۴ (آبان ۱۴۰۳)

TonStation، که بر بستر بلاکچین TON ساخته شده است، از طریق گیم‌پلی ایستگاه‌سازی، پاداش‌های ایردراپ ارائه خواهد داد. ایردراپ برای ۶ اکتبر ۲۰۲۴ برنامه‌ریزی شده و به کاربران اجازه می‌دهد توکن‌ها را قبل از لیستینگ رسمی دریافت کنند.

با گیم‌پلی جالب توجه، TonStation تجربه‌ای هیجان‌انگیز برای کاربرانی که به فناوری بلاکچین علاقه‌مندند و می‌خواهند قبل از ورود به بازار بزرگ‌تر توکن‌ها را به دست آورند، ارائه می‌دهد.

۵ و ۶. کریپتو بلوم Blum Crypto و پاکت‌فای PocketFi

تاریخ لیست شدن کریپتو بلوم (Blum Crypto) و پاکت‌فای (PocketFi): سه‌ماهه چهارم ۲۰۲۴

Blum Crypto و PocketFi نیز برای برگزاری ایردراپ در سه‌ماهه چهارم ۲۰۲۴ برنامه‌ریزی شده‌اند، اگرچه تاریخ دقیق آن‌ها هنوز تأیید نشده است. هر دوی این بازی‌های “بازی برای کسب درآمد” تجربه‌ای غوطه‌ورکننده ارائه می‌دهند که در آن کاربران می‌توانند از طریق مأموریت‌ها و فعالیت‌های درون بازی توکن کسب کنند. تجربه ارائه شده توسط هر دو بازی باعث می‌شود آن‌ها پروژه‌هایی جالب برای علاقه‌مندان به کریپتو و بازی باشند.

۷. ایردراپ تپ سواپ (TapSwap)

تاریخ لیست شدن تپ سواپ (TapSwap): تا قبل از ۳۰ اکتبر ۲۰۲۴ (آبان ۱۴۰۳)

TapSwap تا قبل از ۳۰ اکتبر ۲۰۲۴ یک رویداد ایردراپ برگزار خواهد کرد، جایی که بازیکنان می‌توانند با انجام چالش‌های مبتنی بر ضربه زدن، توکن کسب کنند. افزایش محبوبیت این بازی به این معنی است که انتظار می‌رود این رویداد ایردراپ شرکت‌کنندگان زیادی را به خود جلب کند.

jتپ سواپ (TapSwap) یکی از آن بازی‌هاست که مهارت سریع بازیکنان را به چالش می‌کشد و برای کسانی که چالش را با موفقیت انجام می‌دهند، جوایز امیدوارکننده‌ای ارائه می‌دهد.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT