لیست شدن بون در CoinRabbit

لیست شدن بون در CoinRabbit

زمان مطالعه < 1 دقیقه

توکن مدیریتی اکوسیستم شیبا و شبکه کارمزد Shibarium موسوم به BONE در پلتفرم جدیدی لیست شده است. پلتفرم وام‌دهی رمز ارزی CoinRabbit اعلام کرد که در نهایت بون را لیست کرده است. در این پست به بررسی لیست شدن بون در CoinRabbit می پردازیم.

لیست شدن بون در CoinRabbit

پیش‌تر این پلتفرم وام‌دهی رمز ارز اعلام کرد که در روز 13 مارس بون را لیست خواهد کرد، اما سپس تصمیم گرفت تا جهت کسب رضایت جامعه‌ی شیبا کمی زودتر دست به این اقدام بزند.

CoinRabbit ادعا می‌کند که اولین پلتفرم وام‌دهی با پشتیبانی از BONE محسوب می‌شود. طی هفته‌ی جاری، بون در یکی از قدیمی‌ترین صرافی‌های رمز ارزی در جهان موسوم به Poloniex لیست شد.

بون در نزدیکی به عرضه‌ی نسخه بتا Shibarium توجه بسیار زیادی به خود جلب کرده است. همانطور که گزارش شد شیتوشی کوزاما، توسعه‌دهنده‌ی ارشد SHIB از جامعه خواست تا منتظر اعلامیه‌های رسمی باشند.

بر اساس داده‌های ارائه شده در سایت CoinMarketCap در لحظه‌ی نگارش این خبر بون با رشد مطلوب 10.9 درصدی در شبانه روز اخیر در سطح قیمت 1.65 دلار قرار دارد. به دنبال اتفاقات اخیر بون به لیست صد رمز ارز برتر بازار راه یافته است و اکنون بر جایگاه هشتادوهشتم با ارزش بازاری حدود 374 میلیون دلار تکیه دارد.
بر اساس داده‌های در دسترس، یک نهنگ اتریوم با عنوان BlueWhale0073 که در رتبه‌ی 254 در میان نهنگ‌های تحت نظر قرار دارد، حدود 215 میلیارد SHIB معادل حدود 2 میلیون دلار خریداری کرده است.

u.today

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT