بیبی دوج در Huobi

لیست شدن بیبی دوج در Huobi | پامپ قیمت BabyDoge

زمان مطالعه 3 دقیقه

در یک توسعه بزرگ برای میم کوین بیبی دوج، صرافی Huobi، که یکی از صرافی‌های رمزنگاری معروف جهان است، پشتیبانی از یک میم کوین دیگر را در پلتفرم معاملاتی خود اضافه کرده است. در این خبر به بررسی لیست شدن بیبی دوج در Huobi می پردازیم.

لیست شدن بیبی دوج در Huobi

هیوبی اعلام کرد که بیبی دوج کوین (BABYDOGE) را در فهرست کرده است و اجازه واریز BabyDoge را از ساعت 09:00 (UTC) داده است.

با این حال، اضافه کرد که معاملات نقدی (BABYDOGE/USDT) زمانی باز خواهد شد که حجم سپرده با تقاضای معاملات بازار، که از قبل به طور رسمی اعلام خواهد شد، برآورده شود. در حالی که کاربران می توانند از ساعت 14:00 (UTC) در 19 فوریه یعنی امروز سکه را برداشت کنند.

حساب رسمی توئیتری این میم کوین پس از انتشار این خبر توسط صرافی توئیت زیر را پست کرد:

بیبی دوج در Huobi

بیبی دوج در Huobi

سکه Baby Doge که سال گذشته در مرکز توجه سکه‌های میم راه اندازی شد، در ابتدا پس از توییت ایلان ماسک پامپ شد. همانطور که در سایت رسمی این میم کوین ذکر شده است، چند ترفند و درس از پدر میم خود، دوج کوین آموخته است. BABYDOGE توانسته است در زیر سایه DOGE که بزرگترین سکه میم است، محبوبیت خود را افزایش دهد.

اخیرا، BabyDoge از 1 میلیون دنبال کننده در توییتر عبور کرده است. سرویس تجزیه و تحلیل نهنگ های زنجیره هوشمند بایننس که 1000 کیف پول برتر BSC را پیگیری می کند این اطلاعیه را به اشتراک گذاشت.

بیبی دوج در Huobi

بیبی دوج در Huobi

پیش از این، BABYDOGE موفق شد یک نقطه عطف دیگر را در سفر خود تا به امروز رقم بزند. از نظر دارندگان کیف پول از دومین میم کوین بزرگ پیشی گرفت و به 1.4 میلیون هولدر دست پیدا کرد.

بیبی دوج در Huobi

بیبی دوج در Huobi

با این حال، این رویدادها مطمئنا زنگ خطری برای سایر میم کوین های موجود در بازار هستند. چرا که این تحولات حاکی از افزایش محبوبیت سکه در بین سرمایه گذاران است و همچنین نشان می دهد که میم کوین ها در حال باز کردن جایگاه خود در دنیای ارزهای دیجیتال هستند.

از زمان اعلام لیست شدن بیبی دوج در صرافی هیوبی، قیمت BabyDoge Coin بیش از 20 درصد افزایش یافته است. این در حالی است که میم کوین در حجم معاملات 24 ساعته افزایش بیش از 450 درصدی را به ثبت رسانده است.

به نظر شما قیمت بیبی دوج میتواند سقف های قبلی خود را در کوتاه مدت بشکند؟ و آیا صرافی ها به لیست کردن این میم کوین ادامه میدهند؟ تحلیل های خود را در بخش دیدگاه ها با سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

منبع: کوین گیپ

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT