لیست شدن توکن لاست داگز (WOOF)

لیست شدن توکن لاست داگز (WOOF)

زمان مطالعه 2 دقیقه

بازی تلگرامی لاست داگز که حدود یک ماه پیش در اکوسیستم نات کوین راه‌اندازی شده‌ بود؛ راه‌اندازی توکن خود یعنی «WOOF» را تایید کرد. در این پست به بررسی لیست شدن توکن لاست داگز (WOOF) می پردازیم.

لیست شدن توکن لاست داگز (WOOF)

بازی تلگرامی لاست‌ داگز که در اکوسیستم نات کوین راه‌اندازی شده‌؛ در روز قبل اطلاعیه جدیدی را درباره آینده پلتفرم خود منتشر کرد. این بازی ابتدا خاطرنشان کرد که داستان و گیم پلی فعلی‌اش ۷ روز دیگر ادامه دارد. با این حال لاست داگز خاطرنشان کرد که پایان این مرحله، به معنی پایان کامل آن نیست.

لاست داگز سپس خاطرنشان کرد که رویدادهای جدیدی را برای کاربرانش راه‌اندازی کرده و همچنان روی مکانیستم بازی‌اش کار می‌کند. در نتیجه WOOF کاربران همچنان مفید خواهد بود. بازی مذکور سپس درباره راه‌اندازی توکن خود اعلام کرد:

برای دوستان عملگرایمان: ما داریم برای لیست کردن توکن خود در صرافی‌ها آماده می‌شویم. چه زمانی اتفاق خواهد افتاد؟ ما تمام تلاش خود را می کنیم تا در ماه های آینده این اتفاق بیفتد. برای فصل سوم بازی لاست داگز هم ​​برنامه داریم. ما اصلاً نمی‌خواهیم سرعت سرگرمی خود را کاهش دهیم.

لیست شدن توکن لاست داگز (WOOF)

لیست شدن توکن لاست داگز (WOOF)

شایان ذکر است که این بازی حدود یک ماه پیش در اکوسیستم نات کوین راه‌اندازی شده‌ بود. کاربران این بازی هر روز باید بین ۳ کارت یک مورد را انتخاب کنند. انتخاب برنده ممکن است متعلق به کارتی باشد که محبوبیت زیاد، متوسط و یا کمی دارد. لاست داگز هر روز میزان محبوبیت مورد نیاز را به کاربران اطلاع می‌دهد. کاربرانی که کارت درست را حدس بزنند، با نات کوین و WOOF پاداش می‌گیرند.

امتیاز 3/5 - از 1 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT