لیست شدن داگز در فیوچرز بایننس

لیست شدن داگز در فیوچرز بایننس

زمان مطالعه 2 دقیقه

قیمت داگز (DOGS)، میم‌کوین جدید و بومی تلگرام، پس از بیانیه پاول دورف و همچنین، اطلاعیه جدید بایننس مبنی بر فراهم شدن امکان معامله این توکن در بازار فیوچرز این صرافی، بیش از ۱۰ درصد افزایش یافت و به ۰.۰۰۱۱ دلار رسید. در این پست به بررسی لیست شدن داگز در فیوچرز بایننس می پردازیم.

لیست شدن داگز در فیوچرز بایننس

داگز به طور رسمی در ۲۶ آگوست وارد بازار شد و بایننس و سایر صرافی‌های بزرگ نیز این توکن را در بازار اسپات خود لیست کردند. حال، لیست شدن این میم‌کوین در بازار فیوچرز بایننس به معامله‌گران امکان می‌دهد تا با دسترسی بیشتر به DOGS، از نوسانات قیمتی آن سود ببرند.
داده‌های درون‌زنجیره‌ای ارائه‌شده توسط پلتفرم سنتیمنت (Santiment) نشان می‌دهند که پس از انتشار این خبر، سلطه اجتماعی داگز افزایش یافته است. در دنیای کریپتو، شاخص سلطه اجتماعی به میزان بحث و گفتگوهای پیرامون یک پروژه توسط فعالان بازار اشاره دارد.

لیست شدن داگز در فیوچرز بایننس

لیست شدن داگز در فیوچرز بایننس

در مورد داگز نیز، افزایش سلطه اجتماعی نشان می‌دهد که میزان بحث‌ها و منشن‌ها برای این ارز دیجیتال نسبت به سایر ارزهای موجود در ۱۰۰ رتبه اول بازار در حال افزایش است. در همین راستا، پیش از اعلام بایننس، حجم معاملات این میم‌کوین زیر ۴۰۰ میلیون دلار بود. اما در زمان نگارش این خبر، این حجم به بیش از ۵۳۵ میلیون دلار رسیده که نشان‌دهنده افزایش علاقه سرمایه‌گذاران به این میم‌کوین است.
اگر این روند افزایشی برای حجم معاملات ادامه یابد، می‌تواند باعث تقویت داگز شده و قیمت این توکن را در آینده نزدیک بالاتر ببرد.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT