لیست شدن سویی (SUI) در کوین بیس

لیست شدن سویی (SUI) در کوین بیس

زمان مطالعه < 1 دقیقه

مشتریان صرافی کوین‌بیس (Coinbase) اکنون می‌توانند ارز دیجیتال SUI، توکن بومی بلاک چین جدید Sui Network را خرید و فروش کنند. در این پست به لیست شدن سویی (SUI) در کوین بیس می پردازیم.

لیست شدن سویی (SUI) در کوین بیس

صرافی کوین بیس که توکن SUI را هفته گذشته در نقشه راه پشتیبانی خود قرار داد، این رمزارز را با برچسب «Experimental Label» به پلتفرم خود اضافه کرد، شناسه‌ای که این صرافی برای توکن‌های ریسکی و با نقدینگی پایین ایجاد کرده است.

شبکه اصلی (مین نت) بلاکچین سویی (SUI Network) در اوایل ماه مه راه اندازی شد. این پروژه دارای عرضه کل ۱۰ میلیارد واحدی است، اما تنها ۵.۲۸٪ از این توکن‌ها برای ترید در دسترس هستند.

بلاکچین سویی که رقیب بلاکچین اپتوس (APT) محسوب می‌شود، از زبان برنامه‌نویسی Move که شرکت متا برای توسعه ارز دیجیتال منسوخ خود یعنی دیم (Diem) ابداع کرد، استفاده می‌کند. شبکه سویی از الگوریتم اثبات سهام نیابتی (DPoS) استفاده می‌کند و هدف آن ارائه تأخیر تراکنش پایین و توان عملیاتی بالا است.

قابل ذکر است که میستن لبز (Mysten Labs)، توسعه‌دهنده این پروژه، در اواخر سال گذشته میلادی برای توسعه این پروژه ۳۰۰ میلیون دلار جذب سرمایه کرد.

گفتنی است، صرافی بایننس نیز در اوایل این ماه توکن SUI را به پلتفرم لانچ پول (Launchpool) خود اضافه کرد، به این معنی که کاربران آن می‌توانستند برای دریافت توکن‌ سویی، رمزارزهای TUSD یا BNB را سپرده‌گذاری (استیک) کنند.

قیمت SUI در زمان نگارش این خبر در حوالی ۱.۱۵ دلار در نوسان است. این رمزارز که در رتبه ۷۵ کوین مارکت کپ قرار دارد در ۲۴ ساعت گذشته تقریباً ۴٪ کاهش قیمت داشته، اما در هفته گذشته بیش از ۷٪ افزایش قیمت را تجربه کرده است.

dailyhodl

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT