لیست شدن همستر در بایننس

لیست شدن همستر در بایننس : Achievement در همستر

زمان مطالعه 3 دقیقه

بایننس، بزرگترین صرافی ارزهای دیجیتال جهان، با افزودن همستر کامبت ($HMSTR) به پلتفرم خود، به یک اتفاق بزرگ اشاره کرده است. این خبر جامعه کریپتو را به وجد آورده است و کنجکاوی و اشتیاق را در میان تریدرها و سرمایه گذاران برانگیخته است. انجمن همستر کمبت مشتاقانه منتظر لیست شدن است. در این پست به بررسی لیست شدن همستر در بایننس می پردازیم.

لیست شدن همستر در بایننس

همستر کامبت پس از لیست شدن در کوین مارکت کپ، اکنون در بایننس در اعلامیه ای ظاهر شده است. این امر دسترسی شرکت کنندگان و معامله توکن را پس از راه اندازی آسان تر می کند. بایننس همچنان طبق وعده ای که داده است از ایردراپ ها و توکن های با پتانسیل حمایت میکند و جایگاه خود را به عنوان صرافی برتر در این حوزه تثبیت میکند. همستر کامبت جامعه ای با بیش از 300 میلیون نفر و بیش از 50 میلیون بازیکن روزانه در بازی تپ تو ارن خود دارد. وقتی که توکن همستر لیست شود بیاری از شرکت کنندگان بازی به بایننس برای ترید توکن همستر روی می آورند و این برای صرافی بایننس هم دستاورد خوبی است.

لیست شدن همستر در بایننس

لیست شدن همستر در بایننس

در بازار پر نوسان کریپتو بسیاری از تریدرهای تازه وارد چشم به لیست شدن ایردراپ بازی های پلی تو ارن دوخته اند و پیش بینی آینده مثبتی برای آنها دارند.

اعلامیه بایننس طرفداران همستر کامبت را خوشحال کرد، به نظر میرسد همستر کامبت با آپدیت های اخیرش به طور مثال بخش دستاوردها، به لیست شدن در بایننس نزدیک شده است.

علت تاخیر در لانچ توکن همستر وبه تعویق افتادن لیست شدن همستر در بایننس

تیم هستر کامبت در ابتدا راه اندازی را برای جولای 2024 تعیین کرد. این تیم اشاره کرد که به دلیل شرکت کنندگان بسیار و آپدیت بخش های مینی گیم و پلی گراند که حجم زیادی را به خود اختصاص داده است، با چالش های فنی در ایردراپ روبرو هستیم. تیم همستر کامبت همچنین با دیگر بازی های استریم مثل دوچرخه سواری در همستر کامبت در بخش زمین بازی همکاری میکند و قرار است بازی های جدیدی اضافه کند، همین یکی از دلایل به تعویق افتادن لانچ شدن توکن و لیست شدن در بایننس است، به این منظور که تیم همستر هنوز نتیجه دلخواه را که به دنبالش بودند از بازی نگرفته اند!

لیست شدن همستر در بایننس

ورود همستر به بایننس

ایردراپ بیش از 250 میلیون کاربر را شامل می‌شود که آن را به یکی از بزرگترین ایردراپ‌ها در تاریخ کریپتو تبدیل می‌کند. این بازی مبتنی بر تلگرام با معرفی ویژگی های جدید هر چند روز یک بار بازیکنان خود را هیجان زده میکند و مشتاق و متعهد به بازی نگه می دارد.

حتی با وجود تاخیر، همچنان می‌توانید جفت ارز HAMSTER/USDT را در بازار پیش از عرضه در چندین صرافی مانند گت آی او، اوکی ایکس، بای بیت، کو کوین و بیت گت معامله کنید. با این حال، تاریخ دقیق راه اندازی و نرخ تبدیل یا همان قیمت توکن همستر هنوز مشخص نیست و خرید پیش فروش همستر بسیار ریسکی است.

 

امتیاز 5/5 - از 1 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT