لیست شدن WIF و MEW در صرافی OKX

لیست شدن WIF و MEW در صرافی OKX !

زمان مطالعه 3 دقیقه

کاربران OKX اکنون می توانند میم کوین های داگ ویف هت (WIF) و MEW در بخش اسپات این صرافی معامله کنند. این در حالی است که اولین برداشت ها فردا انجام می شود. در این پست به بررسی لیست شدن WIF و MEW در صرافی OKX می پردازیم.

خرید و فروش ارزهای دیجیتال

لیست شدن WIF و MEW در صرافی OKX

صرافی ارزهای دیجیتال OKX با فهرست کردن میم کوین‌های در حال رشد مبتنی بر سولانا مانند WIF و MEW در حال حرکت در راستا شور و شوق میم کوین ها است.

بر اساس اخبار منتشر شده در پلتفرم X، صرافی OKX به طور رسمی معاملات اسپات WIF و MEW را برای معامله گران فراهم کرده است. کاربران OKX اکنون می‌ توانند برای شروع معامله میم کوین ها در برابر استیبل کوین Tether، توکن‌ های WIF و MEW را در صرافی واریز کنند.

بر اساس این اعلامیه، معاملات اسپات WIF در ساعت 9:00 صبح UTC در 15 آوریل یا یک ساعت پس از شروع معاملات اسپات MEW باز خواهد شد. OKX خاطرنشان کرد که برداشت برای هر دو توکن در ساعت 10:00 صبح UTC در 16 آوریل باز خواهد شد.

WIF و MEW از جمله میم کوین‌ هایی راه اندازی شدند که به سرعت در حال رشد هستند و روزانه میلیون‌ها دلار معامله می شوند. هر دو بر اساس بلاک چین سولانا هستند که به دلیل جنجال مداوم میم کوین از شبکه های رقیب مانند اتریوم و آوالانچ از نظر فعالیت شبکه و پذیرش آن بهتر عمل کرده است.

داگ ویف هت (WIF) که در نوامبر 2023 راه اندازی شد، به عنوان یکی از بزرگترین میم کوین ها ظاهر شد و تا سه ماهه اول سال 2024 با نزدیک به 50 میلیارد دلار در فهرست 50 سکه برتر بر اساس ارزش بازار قرار گرفت.

در زمان نگارش مقاله، WIF چهل و دومین ارز دیجیتال بزرگ از نظر ارزش بازار و سومین میم کوین بزرگ پس از میم کوین مورد علاقه ایلان ماسک، دوج کوین است.

این توکن با قیمت 3.04 دلار معامله می شود که در 24 ساعت گذشته در زمان نوشتن حدود 11 درصد افزایش یافته است.

لیست شدن WIF و MEW در صرافی OKX

لیست شدن WIF و MEW در صرافی OKX

ارز دیجیتال جدید Cat in a Dog’s World، که با نماد MEW شناخته می شود، تنها چند هفته پیش راه اندازی شد و به طور رسمی در 26 مارس عرضه شد. هدف این میم کوین برهم زدن تسلط میم کوین هایی با مضمون سگ، از جمله DOGE، SHIB و WIF است.

بر اساس داده‌های CoinGecko، در زمان نوشتن این مقاله، MEW با قیمت 0.005597 دلار معامله می‌شود که 89 درصد در 24 ساعت گذشته افزایش یافته است.

لیست شدن WIF و MEW در صرافی OKX

لیست شدن WIF و MEW در صرافی OKX

میم کوین‌های لیست شده جدید به مجموعه‌ ای از میم کوین هایی می‌ پیوندند که از قبل در صرافی OKX فهرست شده اند. طبق وب‌ سایت رسمی این صرافی، در زمان نگارش این مقاله، صرافی تقریباً 20 میم کوین، از جمله افزوده‌ های جدید را فهرست می‌ کند.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT