عبور تن‌ کوین از دوج کوین

فوری: عبور تن‌ کوین از دوج کوین

زمان مطالعه 2 دقیقه

قیمت تن‌ کوین (TON) همچنان در حال افزایش بوده و با رشد روزانه ۸ درصدی، دوباره بالای ۷ دلار برگشته است. این افزایش قیمت باعث شده تا تن‌کوین از دوج‌کوین (DOGE) عبور کند و به هشتمین ارز دیجیتال بزرگ از نظر ارزش بازار تبدیل شود. در این پست به بررسی عبور تن‌ کوین از دوج کوین می پردازیم.

خرید و فروش ارزهای دیجیتال

عبور تن‌ کوین از دوج کوین

قیمت تن‌کوین در حال حرکت در یک کانال صعودی است و وجود سایه‌های بلند روی کندل‌ها حاکی از حضور خریداران برای خرید در نقاط حمایتی است.

عبور تن‌ کوین از دوج کوین

عبور تن‌ کوین از دوج کوین

از طرفی، شیب منحنی هر دو میانگین متحرک نیز صعودی است و اندیکاتور قدرت نسبی (RSI) هم در منطقه مثبت قرار دارد که نشانه دیگری از برتری خریداران است. با این حال، اگر قیمت تن‌کوین زیر خط حمایت بسته شود، این روند صعودی می‌تواند معکوس شود.

علاوه بر عوامل تکنیکال، اخبار و تحولات پیرامون شبکه تلگرام نیز در افزایش قیمت تن‌کوین نقش بسزایی داشته‌اند. برنامه‌های تلگرام برای عرضه اولیه سهام (IPO) و فعال کردن گزینه پرداخت با تن‌کوین، باعث افزایش تقاضا برای این ارز دیجیتال شده است.

همچنین، همکاری اخیر تن‌کوین با شرکت HasKey هم به روند صعودی قیمت این ارز دیجیتال کمک کرده است.

بر اساس داده‌های بازار، قیمت ارز دیجیتال در یک ماه گذشته حدود ۱۳۰ درصد و در یک هفته گذشته بیش از ۲۵ درصد افزایش یافته است.

در همین حال و با اینکه حجم معاملات تن کوین در طول هفته گذشته به طور متوسط بیش از ۳۰۰ درصد در روز افزایش پیدا کرده، اما امروز با کاهش ۲۵ درصدی مواجه شده است.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT