لینکدین برای فارغ التحصیلان

7 نکته لینکدین برای فارغ التحصیلان تازه کار

زمان مطالعه 6 دقیقه

به دنبال راه هایی برای برجسته کردن پروفایل LinkedIn خود به عنوان یک فارغ التحصیل اخیر هستید؟ این نکات را بررسی کنید تا به شما کمک کند مورد توجه کارفرمایان قرار بگیرید! لینکدین برای فارغ التحصیلان را در ادامه توضیح داده ایم.

لینکدین یک پلتفرم عالی است که می توانید از آن برای کمک به شروع جستجوی شغل خود پس از فارغ التحصیلی از کالج یا دانشگاه استفاده کنید. ابزارهای مختلفی دارد که می توانید از آنها برای کمک به پیدا کردن شغل ایده آل خود، صرف نظر از اینکه چقدر در این صنعت هستید، استفاده کنید.

برخلاف دیگر پلتفرم‌هایی که بر تعاملات اجتماعی گاه به گاه تاکید می‌کنند، لینکدین فضایی را برای ارتباط با کارشناسان صنعت، یادگیری در مورد پیشرفت‌های جدید صنعت و یافتن شغل فراهم می‌کند.

1. تنظیمات پروفایل خود را کامل کنید

اگر اطلاعات حیاتی از دست رفته باشد، استخدام‌کنندگان ممکن است پروفایل شما را نادیده بگیرند. از گذاشتن قسمت های خالی خودداری کنید و سعی کنید هر بخش نمایه را پر کنید.

یک عنوان جذاب ایجاد کنید

تیتر شما فرصتی برای نمایش خلاقیت شماست. تیتر خود را یک شعار حرفه ای در نظر بگیرید. اگر با محدودیت نویسنده مواجه هستید، به این فکر کنید که می‌خواهید مدیران استخدام، استخدام‌کنندگان یا همکاران آینده در مورد شما چه بدانند.

شما می توانید موضوعاتی را که شما را هیجان زده می کنند، مانند پیشرفت های جدید صنعت یا تحقیق، بگنجانید. همچنین می‌توانید پروفایل افرادی را که تحسین می‌کنید برای ایده‌ها و الهام گرفتن بررسی کنید.

مهارت ها، گواهینامه ها و زبان ها را اضافه کنید

هنگام تکمیل بخش خلاصه، می توانید محتوایی را که در بهترین نامه نوشته شده خود استفاده می کنید اضافه کنید. مهارت‌های خود را برجسته کنید، از جمله مقالات منتشر شده‌ای که نوشته‌اید، زبان‌های خارجی که می‌دانید، و گواهی‌هایی که کسب کرده‌اید.

بخش خلاصه فرصتی برای شماست تا در مورد دستاوردهای خود ببالید. می‌توانید ویدیوها، تصاویر، ارائه‌ها و پیوندهای مرتبط را برای نمایش کار و دستاوردهای خود اضافه کنید.

2. از هد شات حرفه ای برای عکس پروفایل خود استفاده کنید

برخلاف سایر پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی، نداشتن یک عکس پروفایل یا عکسی با حیوان خانگی خود به عنوان تصویر، نتایج مورد نظر شما را نخواهد داشت. اگر می خواهید با استخدام مدیران و استخدام کنندگان جدی گرفته شوید، باید از تصویری استفاده کنید که تصویر حرفه ای شما را به تصویر می کشد.

اگر برای قرار دادن عکس از خود مردد هستید زیرا کمی خجالتی هستید، باید بدانید که طبق گفته لینکدین، پروفایل‌هایی که عکس پروفایل دارند ۲۱ برابر بیشتر از پروفایل‌هایی که عکس پروفایل ندارند، بازدید می‌کنند. همچنین باید در نظر داشته باشید که برخی از ارتباطات بالقوه، مدیران استخدام، و استخدام‌کنندگان از فقدان تصویر پروفایل به عنوان اولین فیلتر خود هنگام تعیین اینکه با چه کسی می‌خواهند ارتباط برقرار کنند، استفاده می‌کنند.

شما باید از استفاده از آواتارهای کارتونی، تصاویر مهمانی یا تصاویر حیوانات به عنوان تصویر نمایه خود اجتناب کنید. اگر نیاز به به روز رسانی تصویر پروفایل خود دارید، ممکن است علاقه مند به یادگیری نحوه تغییر تصویر پروفایل لینکدین خود باشید.

اگر به دنبال کار در صنعتی هستید که به شدت به رسانه های اجتماعی یا مارکتینگ متکی است، تصویر پروفایل خود را در پلتفرم هایی که در آن اکانت دارید ثابت نگه دارید. این ثبات می تواند به استخدام مدیران و استخدام کنندگان کمک کند تا شما را شناسایی کنند و شما را حرفه ای تر جلوه دهند.

3. شامل کلمات کلیدی خاص شغلی باشید

کلمات کلیدی که می خواهید در پروفایل خود بگنجانید به نوع شغلی که به دنبال آن هستید بستگی دارد. مهارت‌ها و ویژگی‌هایی را که مدیران و استخدام‌کنندگان جستجو می‌کنند در نظر بگیرید و آنها را به نمایه خود اضافه کنید. به لیست مشاغل مورد علاقه خود نگاه کنید و لیستی از مهارت های مشترک آنها تهیه کنید.

اگر مهارت دارید، آنها را در پروفایل خود فهرست کنید. هنگامی که شروع به اضافه کردن مهارت می کنید، لینکدین مهارت های مرتبط با کلمات کلیدی را که در کادر جستجو وارد کرده اید ارائه می دهد. لینکدین این ویژگی را برای کمک به شما در یافتن مهارت هایی که دارید اما ممکن است فراموش کرده باشید ارائه می کند.

ارتباطات شما می‌تواند شما را برای مهارت‌هایی که فهرست کرده‌اید تأیید کند، که به مدیران استخدام و استخدام‌کنندگان تأیید می‌کند که شما مهارت‌ها را دارید. در حین نوشتن لیست خود، فراموش نکنید که زبان های برنامه نویسی که می شناسید و ابزارهای خاص صنعت مانند فتوشاپ یا گوگل آنالیتیکس را در آن قرار دهید.

پس از تکمیل لیست مهارت های خود، با استفاده از کلمات کلیدی که در آگهی های شغلی قرار داده اید، باید بخش را مرور کنید. ممکن است بخواهید کلمات پرکاربردی را که باید از پروفایل LinkedIn خود حذف کنید، بررسی کنید.

4. اضافه کردن تجربه کاری، از جمله کار داوطلبانه و کارآموزی

در قسمت استخدام می توانید مشاغل فعلی و گذشته خود را با شرح مختصری از مسئولیت ها درج کنید. این به شما بستگی دارد که آیا می خواهید بیشتر یا کمتر از رزومه خود جزئیات داشته باشید.

اگر در یک سازمان ارتقاء یافتید، باید هر موقعیتی را که دارید با تاریخ مشخص کنید تا مدیران و استخدام‌کنندگان بتوانند پیشرفت شما را ببینند. به عنوان یک فارغ التحصیل جدید، ممکن است تجربه کاری زیادی نداشته باشید، و در صورت داشتن آن می توانید تجربه کار داوطلبانه را نیز در نظر بگیرید.

گنجاندن تجربه داوطلبانه به پروفایل شما افزوده می شود زیرا چیزی شخصی و منحصر به فرد را در مورد شما نشان می دهد. شما همچنین می توانید دوره های پاره وقت، بدون حقوق، قراردادی و کارآموزی را که داشته اید شامل شود.

اگر سازمان‌هایی دارید که از آنها حمایت می‌کنید یا با آن‌ها درگیر هستید، می‌توانید آن‌ها را برای کمک به کارفرمایان بالقوه در درک بهتر علل مهم برای شما بگنجانید. پس از تکمیل پروفایل شما، ممکن است علاقه مند به یادگیری روش های ایجاد یک شبکه حرفه ای در لینکدین باشید.

5. از همکاران فعلی و سابق توصیه هایی بخواهید

توصیه‌ها روشی عالی برای نشان دادن مهارت‌هایتان هستند، زیرا شخص دیگری می‌گوید که شما را برای توانایی‌هایتان توصیه می‌کند. می توانید از همکاران فعلی و سابق بخواهید که توصیه های مفصل بنویسند.

در صورت امکان، ببینید آیا می توانید برای هر موقعیتی که داشته اید توصیه ای دریافت کنید. ممکن است افرادی را بیابید که تمایل بیشتری به نوشتن توصیه ای برای شما دارند، اگر شما نیز پیشنهادی برای آنها بنویسید.

مدیران و استخدام کنندگان به توصیه های مدیران مستقیم یا افرادی که از نزدیک با شما کار می کنند توجه می کنند. اگر مطمئن نیستید که چگونه شروع کنید، ممکن است علاقه مند به یادگیری نحوه درخواست توصیه در لینکدین باشید.

6. URL منحصر به فرد خود را ادعا کنید

اگر می‌خواهید هنگام استخدام مدیران و استخدام‌کنندگان به‌دنبال شما به صورت آنلاین، دید خود را افزایش دهید، باید پروفایل خود را عمومی کنید و یک URL منحصر به فرد ایجاد کنید. هنگامی که URL منحصر به فرد خود را دارید، می توانید آن را به رزومه، امضای ایمیل و بیوگرافی رسانه های اجتماعی خود اضافه کنید.

شما می توانید URL منحصر به فرد خود را در تنظیمات پروفایل خود در لینکدین ایجاد کنید. یک URL منحصر به فرد لینکدین به کارفرمایان بالقوه کمک می کند تا شما را در گوگل و سایر موتورهای جستجو راحت تر پیدا کنند. اگر برای ایجاد URL خود به کمک نیاز دارید، ممکن است علاقه مند به یادگیری نحوه یافتن و سفارشی کردن URL LinkedIn خود باشید.

7. از شخصی بخواهید پروفایل تکمیل شده شما را بازبینی کند

هنگامی که پروفایل خود را تکمیل کردید و آن را بررسی کردید، باید مجموعه ای از چشمان دیگر برای بررسی آن داشته باشید. از دست دادن چیزی آسان است زیرا مدتی است به آن نگاه می کنید.

از یک یا دو همکار بخواهید به پروفایل شما نگاه کنند و فیدبک ارائه کنند. آنها ممکن است اشتباهات تایپی و دستور زبانی پیدا کنند، اما ممکن است در مورد مواردی که شما وارد کرده اید سؤالاتی داشته باشند، که می تواند به شما کمک کند قبل از استخدام مدیران و استخدام کنندگان نمایه شما را روشن کنید.

خود را به استخدام کنندگان و مدیران استخدام معرفی کنید

پروفایل لینکدین شما می تواند معرفی شما به یک کارفرمای بالقوه باشد. برداشت اولیه بسیار مهم است، بنابراین باید یک حضور در لینکدین ایجاد کنید که تجربه و تخصص شما را برجسته کند. شما می توانید این کار را با ارسال یک تصویر پروفایل حرفه ای و نشان دادن مهارت های خود انجام دهید.

داشتن توصیه هایی در مورد مهارت های شما اثبات اجتماعی توانایی های شما است، چیزی که بسیاری از مدیران استخدام و استخدام کنندگان به دنبال آن هستند. شما می توانید با ایجاد یک URL منحصر به فرد، دید خود را افزایش دهید تا کارفرمایان بالقوه بتوانند شما را به راحتی آنلاین پیدا کنند.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT