متقلبان جدید همستر

فوری : متقلبان جدید همستر شناسایی شدند

زمان مطالعه < 1 دقیقه

افرادی که چندین حساب کاربری را به یک آدرس صرافی متصل کرده اند و یا با استفاده از ربات های کلیدساز همستر تعداد بسیار زیادی کلید جمع کرده اند، به عنوان شرکت کنند چیتر یا متقلب شناخته شده اند. در این پست به بررسی خبر متقلبان جدید همستر می پردازیم.

متقلبان جدید همستر

این بازی محبوب و پر سر و صدا پیشتر به تعدادی از کاربرانش کارت تقلب همستر را داده بود و به آنها اعلام کرده بود هیچ توکنی در ایردراپ دریافت نمیکنند و باید در فصل دوم همستر تلاش کنند تا صادقانه بتوانند توکن به دست بیاورند.

حالا در یک اقدام جدید خیلی از کاربرانی که توکن دریافت کرده بودند هم دو روز مانده به تاریخ ایردراپ به عنوان متقلب شناخته شده اند. این بازی اعلام کرده است که در اقدامی برای حفاظت از کاربران واقعی و صادقش، بیش از 2.3 میلیون حساب کاربری متقلب را مسدود کرده است!

بر اساس اطلاعیه رسمی تیم؛ سیستم ضد تقلب همستر کامبت، رفتارهای مشکوک را شناسایی کرده است. مثلا اتصال 400 حساب به یک آدرس بایننس و یا دعوت هزاران دوست ساختگی.

متقلبان جدید همستر

متقلبان جدید همستر

 

از حساب متقلبان جدید 6.8 میلیارد توکن از متقلبان پس گرفته شده قرار است نیمی از آن میان کاربران صادق توزیع شود و نیم دیگر در یک فرایند توکن سوزی، سوزانده خواهد شد.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT