مدیر تلگرام دستگیر شد

مدیر تلگرام دستگیر شد | سقوط تون کوین و نات کوین

زمان مطالعه 2 دقیقه

طبق گزارش‌های منتشرشده، ادعا می‌شود که پاول دورف، مدیرعامل تلگرام، در فرانسه دستگیر شده است، اما تاکنون هیچ تأییدیه رسمی‌ای وجود ندارد.

مدیر تلگرام دستگیر شد

بر اساس این گزارش‌ها، دورف شب گذشته، زمانی که هواپیمایش در فرودگاه بورژه در نزدیکی پاریس فرود آمد، دستگیر شد. او با اتهاماتی از جمله تروریسم، قاچاق، توطئه، کلاهبرداری و پول‌شویی مواجه است.
قابل توجه است که که دورف به‌ندرت در اروپا سفر می‌کرد و از کشورهایی که تلگرام تحت نظارت آنها است، پرهیز می‌کرد.

پس از انتشار این خبر،‌ قیمت تون کوین که توسط دورف راه‌اندازی شده است، با بیش از ۱۸ درصد کاهش به پایین‌ترین سطح در دو هفته اخیر، یعنی ۵.۵۱ دلار رسید. با این حال در زمان نگارش این خبر،‌ تون کوین کمی بهبود یافته و با ۱۴.۱۹ درصد کاهش روزانه در محدوده ۵.۷۵ دلار معامله می‌شود.

مدیر تلگرام دستگیر شد

در این میان، قیمت نات کوین نیز،‌ به شدت سقوط کرد و با بیش از ۱۹ درصد کاهش، به پایین‌ترین سطح روزانه خود، یعنی ۰.۰۰۹۳ دلار رسید. در حال حاضر نات کوین نیز کمی بهبود یافته و با ۱۶.۵۹ درصد کاهش در محدوده ۰.۰۰۹۷ دلار قرار دارد.

در همین راستا، کاندیس اوونز، تحلیلگر آمریکایی، اعلام کرده که پاول دورف به دلیل اعتقادش به آزادی بیان و ایجاد پلتفرمی که دولت‌ها به آن دسترسی ندارند، دستگیر شده است. تاکر کارلسون، مجری تلویزیونی فاکس نیوز، نیز اظهار داشته که دستگیری دورف هشداری به هر مالک پلتفرمی است که از سانسور به دستور دولت‌ها خودداری می‌کند.

پس از انتشار این اخبار، تون بیانیه‌ای رسمی منتشر کرد و تأکید کرد که جامعه TON همچنان قوی و عملیاتی باقی می‌ماند و در این زمان چالش‌برانگیز در کنار پاول دورف ایستاده است.

مدیر تلگرام دستگیر شد

مدیر تلگرام دستگیر شد

با این حال، سرمایه‌گذاران نگران پیامدهای قانونی و نظارتی احتمالی بر این پلتفرم و دارایی‌های مرتبط با آن، هستند. اگر اتهامات علیه دورف منجر به اقدامات قانونی قابل توجهی شود، نگرانی‌ها افزایش نیز خواهد یافت.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT