ارز دیجیتال یوتراست (UTK)

معرفی ارز دیجیتال یوتراست (UTK) | آشنایی با ارز Utrust

زمان مطالعه 2 دقیقه

در دنیای بلاکچین هر روز ارزهای دیجیتال جدیدی معرفی می‌شوند که بسیاری از آنها می‌توانند آینده بسیار درخشانی پیش رو داشته باشند. در این مطلب قصد داریم به معرفی ارز دیجیتال یوتراست (UTK) و آینده ارز Utrust صحبت کنیم. با اول پرداخت همراه باشید

ارز دیجیتال یوتراست (UTK)

Utrust طراحی شده است تا بتواند  برخی از مشکلات رمز ارزها را مرتفع سازد. ازجمله این مشکلات این است که هنوز این‌رمزارزها به عنوان وسیله‌ای برای پرداخت استفاده نمی‌شوند. از طرف دیگر سیستم‌عامل این‌سیستم‌ها امنیت بسیار بالایی ندارند و ایجاد امنیت برای آن‌ها هزینه‌ی بالایی را دارد.

ارز دیجیتال یوتراست (UTK)

ارز دیجیتال یوتراست (UTK)

هدف اصلی این سیستم عامل ایجاد سیستمی است که معاملات رمزنگاری سریع را با هزینه کمتری امکان پذیر سازد. بنابراین به تریدرها اجازه می‌دهد تا بیشتر از این ارزها برای پرداخت خود استفاده نمایند.

این پلت فرم به خریداران این امکان را می‌دهد تا ضمن خرید گزینه‌ای مطمئن برای بازپرداخت داشته باشند. از طرفی از فروشندگان در برابر نوسانات زیاد بازار رمزنگاری محافظت می‌کنند تا، خریدهای مطمئن انجام دهند.

ارز دیجیتال یوتراست (UTK)

ارز دیجیتال یوتراست (UTK)

Utrust با ایجاد بهترین ویژگی های بلاکچین و سیستم های فیات سنتی قصد دارد بستری برای پرداخت قابل اطمینان تر ایجاد کند

تیم توسعه ارز Utrust

نونو کوریا یکی از بنیانگذاران Utrust و رئیس هیئت مدیره آن است. Correia با تأسیس مشاغل مختلف B2C از سال 2011 در صنعت ارزهای رمزنگاری شده فعالیت کرده است. وی در زمینه‌ی بازاریابی و حقوق سابقه‌ی فعالیت دارد.

روبرتو ماچادو یکی دیگر از بنیانگذاران ، اعضای هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت اوتراست است. قبل از اوتراست ، ماچادو با شرکت های بین المللی مانند Uphold ، AT&T و Airtel همکاری کرده است.

فیلیپه کاسترو نیز یکی از بنیانگذاران ، اعضای هیئت مدیره و CCO از Utrust است. کاسترو دارای مدرک علوم کامپیوتر از دانشگاه پورتو است. قبل از اوتراست ، او درگیر توسعه راه حل های مربوط به نرم افزار بود.

امتیاز 5/5 - از 1 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT