ارز OMG

معرفی ارز OMG | بررسی OMG Network | شبکه اومیسه گو

زمان مطالعه 2 دقیقه

در حالی که همه بر روی بیت کوین و اتریوم تمرکز می کنند، فرصت های دیگر ممکن است از دست برود. توکن‌های OMG به دلیل پیش‌بینی قیمت‌های صعودی و جلب توجه بیشتر سرمایه‌ گذاران به دلیل عملکردشان در مقایسه با رقبا، مورد توجه قرار گرفته است. شبکه اومیسه گو به آرامی در حال افزایش است و سهم خود را از بازار را به دست می آورد. در ادامه با ما همراه باشید تا در مورد ارز OMG و ویژگی های شبکه اومیسه گو بیشتر بدانیم.

ارز OMG 

شبکه ارز OMG که قبلاً به نام OmiseGo شناخته می شد، توسط یک شرکت پردازش پرداخت تاسیس شده به نام Omise ایجاد شده است و به دنبال استفاده از ارز دیجیتال OMG برای ساده کردن نحوه صدور و مبادله دارایی های کیف پول های الکترونیکی است.

ارز OMG

ارز OMG

در ابتدای پروژه  این پلتفرم یک مسیر توسعه را پیشنهاد کرده و در ژوئن 2017، یک عرضه اولیه سکه (ICO) را آغاز نموده است که در نهایت موفقیت آمیز بود. پس از تکمیل عرضه اولیه ارز OMG یک پروژه در حال انجام بود که در مجموع 25 میلیون دلار برای تامین مالی آن هزینه شد.

ایده ارز OMG این است که امروزه پرداخت‌های دیجیتال بیشتر در پلتفرم‌های پرداخت تکی مانند ویزا کارت یا پی پال انجام می‌شود، به این معنی که پول نمی‌تواند به راحتی از یک پلتفرم به پلتفرم دیگر منتقل شود. پس چشم‌انداز این است که شبکه‌های پرداخت مانند Omise می‌توانند از ارز OMG برای تجارت دارایی‌ها استفاده کنند، نقدینگی را برای معاملات تامین کنند و نقل و انتقالات را در زنجیره بلوکی تسهیل کنند که به عنوان بازار بلادرنگ برای دارایی‌ها در همه شبکه‌های مشارکت‌ کننده عمل می‌کند.

ارز OMG

ارز OMG

اما شبکه OMG طوری طراحی نشده است که به تنهایی کار کند. در عوض، بر روی بلاک چین اتریوم (ETH) و براساس استاندارد های توکن ERC-20 طراحی شده است.

پلتفرم اومیسه گو (OMG) اساسا یک کیف پول الکترونیکی با پلتفرم قرارداد هوشمند و توکن های ERC20 با استفاده از الگوریتم اثبات سهام است.

امنیت شبکه و ارز اومیسه گو

این پلتفرم در حال حاضر توسط مکانیزم اجماع اثبات اعتبار (POA) ایمن شده است. این بدان معناست که یک تولید کننده بلوک واحد (OMG Network) شبکه را کنترل می کند و کاربران در حال حاضر به اعتبار آن در اعتبارسنجی صادقانه تراکنش ها متکی هستند.

شبکه اصلی اومیسه گو در نهایت به سیستم اجماع اثبات سهام (POS) منتقل می‌شود که به کاربران امکان می‌دهد توکن‌های خود را به اعتبارسنجی‌ها واگذار کنند. کاربران شبکه OMG با قرار دادن توکن های خود در اعتبار سنجی با استفاده از فرآیند استیکینگ می توانند در عین بهبود امنیت شبکه، جوایز بیشتری کسب کنند.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT