جایگزین Google Domains برای ثبت دامنه

8 جایگزین Google Domains برای ثبت دامنه

زمان مطالعه 6 دقیقه

اگر به دنبال خرید دامنه برای راه اندازی یک وبسایت هستید، به یک ثبت کننده دامنه نیاز دارید. در این مقاله هشت گزینه برای Google Domains را معرفی می‌کنیم.

اگر علاقمند به ثبت نام و خرید یک نام دامنه برای راه‌اندازی وبسایت خود هستید، متوجه تعداد زیادی ثبت کننده دامنه در بازار خواهید شد. Google Domains یکی از بهترین ثبت کننده های دامنه است. اما چندین گزینه دیگر وجود دارد.

در این مقاله هشت مورد از بهترین ثبت کننده های دامنه جایگزین برای Google Domains را معرفی و بررسی می‌کنیم.

1. Hostinger جایگزین Google Domains برای ثبت دامنه

Hostinger جایگزین Google Domains برای ثبت دامنه

Hostinger جایگزین Google Domains برای ثبت دامنه

Hostinger یک نام برجسته در صنعت ثبت دامنه است. اگر می خواهید یک وبسایت جدید راه اندازی کنید و به یک پلتفرم قابل اعتماد نیاز دارید، Hostinger یکی از ثبت کننده های دامنه ایده آل و محبوب است.

Hostinger نه تنها دامنه های کم هزینه را به شما ارائه می دهد، بلکه به شما امکان می دهد پس از انتخاب برنامه های پولی آن، از تخفیف در میزبانی دامنه بهره مند شوید.

یکی دیگر از نکات خوب این است که، گاهی اوقات برخی از برنامه های میزبانی نام دامنه را به صورت رایگان درج می کنند.

با دریافت سرویس دامنه از Hostinger، می توانید کنترل پنل قدرتمند، جلوه بصری و بهینه سازی شده وردپرس را در اختیار داشته باشید. Hostinger به شما امکان می دهد به سرعت متوجه شوید که دامنه مورد نظر شما در دسترس است یا خیر.

این ثبت کننده هیچ هزینه ای برای حفاظت از حریم خصوصی نام دامنه دریافت نمی کند. همچنین، تمدید دامنه در این پلتفرم معمولاً آنچنان گران قیمت نیست.

2. Network Solutions جایگزین Google Domains برای ثبت دامنه

Network Solutions جایگزین Google Domains برای ثبت دامنه

Network Solutions جایگزین Google Domains برای ثبت دامنه

Network Solutions یکی دیگر از گزینه های عالی برای خدمات ثبت دامنه است. شما می توانید قبل از دریافت یک دامنه جدید، از طریق دامنه های پریمیوم آن جستجو کنید تا در نتایج جستجو وبسایت شما در بالا قرار گیرد.

در حین ثبت نام دامنه جدید، می توانید از ثبت خصوصی ارائه شده توسط این پلتفرم استفاده کنید که از اطلاعات شخصی شما به صورت آنلاین محافظت می کند.

همچنین از خرید یک نام دامنه منقضی شده از طریق مناقصه پشتیبانی می کند. اگر می‌خواهید نام دامنه ‌ای را دریافت کنید که در حال حاضر در حال استفاده است، می‌توانید توسط یک سرویس تایید شده توسط Network Solutions به مالک فعلی پیشنهاد بدهید.

اگر می خواهید یک نام دامنه رایگان با این پلتفرم ثبت کنید، باید یکی از طرح های میزبانی آن را خریداری کنید. پس از دریافت یک طرح ممتاز، گواهی SSL رایگان نیز دریافت خواهید کرد.

3. Domain.com جایگزین Google Domains برای ثبت دامنه

Domain.com جایگزین Google Domains برای ثبت دامنه

Domain.com جایگزین Google Domains برای ثبت دامنه

Domain.com باید بهترین انتخاب شما برای خرید پسوند نام دامنه سطح بالا (TLD) و دامنه های سطح بالای کد کشور (ccTLD) باشد. ابزار جستجوی سریع دامنه آن برای تحقیقات نام دامنه عالی است. این جستجو ها دامنه های عالی تر را نشان می‌دهد.

Domain.com سایر ویژگی های مدیریت دامنه مانند ثبت خصوصی، حفاظت از حریم خصوصی WHOIS، رایگان، ثبت انبوه، انتقال دامنه، مدیریت DNS، حساب ایمیل، ارسال ایمیل و بسیاری موارد دیگر را در اختیار شما قرار می دهد.

علاوه بر ثبت نام دامنه، ممکن است بخواهید سایر خدمات Domain.com مانند میزبانی وب، گواهینامه های SSL، میزبانی ایمیل، طراحی وب و بازاریابی آنلاین را امتحان کنید. برای هر گونه کمک، می توانید با پشتیبانی مشتری آن تماس بگیرید یا پایگاه اطلاعات آن را بررسی کنید.

4. Hover

Hover

Hover

Hover یک ثبت کننده نام دامنه است که بر سهولت استفاده تمرکز دارد. بنابراین، خرید، تمدید یا انتقال دامنه در این پلتفرم بسیار آسان است.

علاوه بر داشتن یک وبسایت ساده، Hover تمام ابزارهای لازم برای مدیریت DNS، ایمیل و دامنه را به شما ارائه می دهد.

همانطور که نام دامنه های موجود را جستجو می کنید، می توانید از فیلتر آن برای دسته بندی پیشنهادات نام دامنه موجود بر اساس آنچه نیاز دارید استفاده کنید.

شما با خرید نام دامنه، حریم خصوصی WHOIS را به عنوان پاداش خوش آمدگویی دریافت می‌کنید و تا زمانی که به Hover اجازه مدیریت دامنه خود را ندهید، می‌توانید به صورت رایگان از این سرویس استفاده کنید و لذت ببرید.

5. NameSilo جایگزین Google Domains برای ثبت دامنه

NameSilo جایگزین Google Domains برای ثبت دامنه

NameSilo جایگزین Google Domains برای ثبت دامنه

اگر می‌خواهید دامنه ‌ها را به صورت عمده خریداری کنید، NameSilo باید ثبت ‌کننده ایده‌آل برای شما باشد. نام دامنه در این پلتفرم هزینه نسبتاً کمتری برای شما خواهد داشت. با تخفیف برای خرید عمده، قیمت در هر دامنه کاهش می یابد.

با استفاده از ویژگی های مدیریت پورتفولیو و ارسال ایمیل، می توانید به راحتی تمام دامنه های خود را مدیریت کنید. علاوه بر این، با خرید هر نام دامنه، حریم خصوصی WHOIS را برای همیشه به صورت رایگان دریافت می کنید.

با ابزار جستجوی قدرتمند آن، می توانید مورد دلخواه خود را از میان مجموعه گسترده TLD ها انتخاب کنید. همچنین می‌توانید دامنه ‌های انبوه را جستجو کنید تا دامنه ‌هایی را پیدا کنید که شاید فکرش را نکرده باشید.

6. Name.com

 Name.com

Name.com

آیا به دنبال یک ثبت کننده دامنه مقرون به صرفه هستید؟ انتخاب Name.com یک گزینه ایده آل برای شما است. این ثبت کننده، خدمات دامنه امنی را ارائه می دهد که استفاده از آنها آسان است.

با استفاده از نوار جستجوی این پلتفرم می توانید دامنه های پریمیوم و سطح بالا را پیدا کنید. همچنین می توانید به دنبال دامنه های در حال انقضاء باشید تا بررسی کنید که آیا نام دامنه مورد نظر شما به زودی در دسترس خواهد بود یا خیر.

با استفاده از Name.com برای ثبت دامنه، می‌توانید از خدماتی مانند ارسال URL و ایمیل، تأیید امنیت دو مرحله‌ ای و مدیریت DNS به صورت رایگان لذت ببرید.

تمدید دامنه و انتقال دامنه به Name.com فرآیند هایی بدون دردسر هستند. شما می توانید سایر خدمات تکمیلی مانند حفظ حریم خصوصی WHOIS و گواهی SSL را از این پلتفرم دریافت کنید.

7. Dynadot

Dynadot

Dynadot

جایگزین دیگر برای Google Domains سرویس، Dynadot است که به دلیل ابزارهای جستجو و قیمت گذاری شفاف مشهور است. خرید و تمدید دامنه با این پلتفرم واقعاً مقرون به صرفه است.

با استفاده از ابزارهای جستجوی قدرتمند Dynadot، می توانید نام دامنه مورد نظر خود را پیدا کنید. همچنین می‌توانید از ابزار پیشنهاد دامنه آن برای یافتن پیشنهادهای دامنه با کیفیت و بررسی در دسترس بودن نام دامنه کمک بگیرید.

Dynadot دارای ابزارهایی است که به شما در یافتن نام دامنه انبوه و همچنین به زبان های مختلف کمک می کند. همچنین می توانید از Dynadot Marketplace برای پیشنهاد نام دامنه ای که قبلاً گرفته شده است استفاده کنید.

علاوه بر نام دامنه، این پلتفرم خدماتی مانند ساخت وبسایت، گواهینامه های SSL، میزبانی VPS، پشتیبانی DNS و میزبانی ایمیل را نیز ارائه می دهد.

8. DreamHost

DreamHost

DreamHost

DreamHost یک ثبت کننده دامنه معتبر است که پسوندهای عمومی، جدید و خاص کشور را به شما ارائه می دهد. با پنل مدیریت دامنه، کنترل دامنه، ارسال دامنه، اصلاح رکورد DNS همه یکپارچه می شوند.

علاوه بر این، کارآفرینان مشتاق می توانند نام های دامنه مناسب و جذاب را با قیمتی مقرون به صرفه پیدا کنند. علاوه بر خرید دامنه های جدید، می توانید با حداقل هزینه و تلاش، دامنه خود را از پلتفرم های دیگر به DreamHost منتقل کنید.

با خرید دامنه از DreamHost، یک زیر دامنه و حریم خصوصی دامنه WHOIS به صورت رایگان دریافت خواهید کرد. اگر سرویس میزبانی آن را نیز انتخاب می کنید، می توانید تعداد نامحدودی زیر دامنه رایگان اضافه کنید.

یک جایگزین قابل اعتماد برای Google Domains انتخاب کنید

با خواندن این مقاله، باید بتوانید بهترین پلتفرم متناسب با نیاز خود را پیدا کنید. همه این ثبت کنندگان نام دامنه دارای ویژگی های مفیدی هستند. انتخاب تنها یکی به عنوان بهترین گزینه ساده نیست.

بهتر است ثبت کننده های دامنه ذکر شده در مقاله را با هم مقایسه کنید و مواردی را که امکانات کمتری نسبت به رقبای خود ارائه می دهند حذف کنید. مهم نیست که کدام شرکت را انتخاب می کنید، مطمئن شوید که نام دامنه مربوطه را انتخاب کرده اید.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT