بازی تلگرامی بیبی دوج (BabyDoge)

معرفی بازی تلگرامی بیبی دوج (BabyDoge)

زمان مطالعه 2 دقیقه

بیبی دوج با بازی تعاملی جدید مبتنی بر تلگرام وارد بخش پرطرفدار و ترند بازی های ضربه برای کسب درآمد در تلگرام می شود. در این پست به معرفی بازی تلگرامی بیبی دوج (BabyDoge) می پردازیم.

معرفی بازی تلگرامی بیبی دوج (BabyDoge)

اسم بازی جدید بیبی دوج در تلگرام BabyDoge PAWS Clicker است. این بازی به بازیکنان این امکان را می‌دهد تا شخصیت‌ها را مطابق سلیقه خود ایجاد کنند، جایزه و پاداش کسب کنند و کیف پول ارز دیجیتال را به ربات خود متصل کنند.

BabyDoge بازی تلگرام موردانتظار خود را با نام BabyDoge PAWS Clicker در تاریخ 24 تیر 1403 راه اندازی کرد. قبلا تیم توسعه وعده راه اندازی بیبی دوج در تلگرام را داده بود. ساختار بازی بیبی دوج خیلی شبیه همستر است. در این بازی باید سکه های PAWS را جمع آوری کنید و میتوانید لول خود را ارتقا دهید و سود ساعتی هم کسب کنید.

بازی تلگرامی بیبی دوج (BabyDoge)

بازی تلگرامی بیبی دوج (BabyDoge)

کسب درآمد از ایردراپ بازی BabyDoge

ارز PAWS ارز درون بازی بازی تلگرامی بیبی دوج است. ایردراپ بازی بیبی دوج هنوز انجام نشده است و تاریخ آن هم مشخص نیست. ارز بازی بیبی دوج کوین هنوز لیست نشده است و هنوز نمیتوان از این بازی درآمد واقعی کسب کرد. با این حال به یک سری دلایل و شواهد میتوان به موفقیت این بازی و توکن ایردراپ آن امیدوار بود. حتی ممکن است پیش از لیست شدن توکن بازی شاهد لیست شدن بیبی دوج در بایننس هم باشیم که مدت هاست در انتظار آن هستیم.

بازی تلگرامی بیبی دوج (BabyDoge)

بازی بیبی دوج (BabyDoge)

اول اینکه بازی بیبی دوج در همکاری با پروژه محبوب Yescoin ایجاد و راه اندازی شده است. هدف این همکاری گسترش دامنه دسترسی BabyDoge و ادغام خدمات بازی آن است.

هدف تیم بیبی دوج این است که با این بازی از طریق تبلیغات، خریدهای درون برنامه ای و استخراج NFT فرصت کسب درآمد را ایجاد کند. همانطور که میدانید بیبی دوج بسیار محبوب است و طرفداران زیادی دارد. با این بازی بدون شک افراد جدید با این میم کوین آشنا می شوند و محبوبیت آن بیشتر هم خواهد شد. در دو روز اول راه اندازی بازی تعداد بازیکنان آن از مرز 1 میلیون نفر گذشته است که نقطه عطف قابل توجهی است.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT