پیداکردن مشاغل دورکاری

معرفی بهترین سایت ها برای پیداکردن مشاغل دورکاری مرتبط با فناوری

زمان مطالعه 4 دقیقه

آیا می‌خواهید حرفه خود را در حوزه فناوری بصورت دورکاری شروع کنید؟ در این مقاله به معرفی بهترین سایت ها برای پیداکردن مشاغل دورکاری مرتبط با فناوری می پردازیم.

پیداکردن مشاغل دورکاری مرتبط با فناوری

محبوبیت دورکاری در حال افزایش است. دورکاری به شما امکان می‌دهد هر زمان و هر کجا که می‌خواهید کار کنید. در اینجا بهترین سایت هایی که به شما در یافتن مشاغل فنی از راه دور کمک می‌کنند، آورده شده است.

سایت Remote OK

پیداکردن مشاغل دورکاری

پیداکردن مشاغل دورکاری

Remote OK یکی از بزرگترین سایت های کار از راه دور وب است که تقریباً 50000 موقعیت از راه دور در آن پست شده است و روزانه موارد جدید اضافه می‌شود. بیشتر موقعیت‌های موجود در این سایت شغلی مربوط به فناوری هستند، اما چند موقعیت غیرفناوری نیز وجود دارد.

لیست های شغلی شامل اطلاعات مفیدی از جمله حقوق و دستمزد، موقعیت مکانی و اینکه آیا کارفرما قابل اعتماد و تأیید است یا خیر، آورده شده است.

این وب سایت همچنین شامل آمارهای مفیدی است که مستقیماً از پایگاه داده مشاغل خود به همراه اطلاعاتی درباره مشاغل راه دور پردرآمد در سال گذشته ارائه می‌کند.

سایت Remotive

پیداکردن مشاغل دورکاری

پیداکردن مشاغل دورکاری

Remotive یک جامعه کاری از راه دور است که اکوسیستم آن از یک هیئت شغلی، خبرنامه و جامعه آنلاین فعال تشکیل شده است.

ویژگی برجسته Remotive این است که هر شغلی که در تابلوی کار ارسال می‌شود توسط تیم Remotive انتخاب می‌شود. تیم Remotive وب سایت را از راه دور اداره می‌کند.

مشاغل از راه دور که در تابلوی کار ارسال می‌شوند، شامل دسته بندی های مختلفی از جمله از توسعه نرم افزار تا آموزش هستند. همچنین یک دسته برای کارآموزی از راه دور برای جویندگان کار وجود دارد که امیدوارند شغل خود را شروع کنند.

یافتن شغل آسان نیست. اما خوشبختانه، Remotive راهنماها و مقالات مفید بسیاری دارد و به موضوعاتی می‌پردازد که به جویندگان کار از راه دور کمک می‌کند تا شغل پیدا کنند.

سایت We Work Remotely

پیداکردن مشاغل دورکاری

پیداکردن مشاغل دورکاری

We Work Remotely خود را به عنوان بزرگترین جامعه کار از راه دور در جهان معرفی می‌کند. فهرست های شغلی دسته بندی های مختلفی از برنامه نویسی گرفته تا فروش را در بر می‌گیرد.

جویندگان کار می‌توانند مشاغل را با ترتیبات کاری تمام وقت و قراردادی فیلتر کنند. لیست های شغلی با مشخص کردن اینکه آیا شرکت به دنبال کارجویان در یک منطقه خاص یا در هر نقطه از جهان است، فرآیند جستجو را ساده می‌کند.

این وب سایت همچنین دارای یک انجمن فعال است که در آن کارجویان از راه دور می‌توانند در جستجوی مشاوره و مشارکت باشند.

سایت Web3 Jobs

پیداکردن مشاغل دورکاری

پیداکردن مشاغل دورکاری

Web3 Jobs یک هیئت شغلی است که در حوزه غیرمتمرکز تخصص دارد. فقط شرکت های Web3 مشاغل را در این وب سایت تبلیغ می‌کنند.

مشاغل را می‌توان بر اساس مهارت های مورد نیاز و موقعیت فیلتر کرد. محدوده حقوق و دستمزد در زیر هر لیست شغلی فهرست شده است.

میانگین حقوق برای موقعیت های شغلی مختلف Web3 به همراه منابع رایگان برای جویندگان کار که می‌خواهند Web3 را یاد بگیرند و همچنین یک پادکست و کانال Discord برای علاقه مندان به Web3 در وب سایت آورده شده است.

سایت FlexJobs

پیداکردن مشاغل دورکاری

پیداکردن مشاغل دورکاری

یکی از وب‌سایت‌های اصلی مشاغل از راه دور، FlexJobs، از سال 2007 راه‌اندازی شده است. فهرست‌های شغلی بیش از 50 دسته را شامل می‌شوند، با لیست‌هایی که قبل از ارسال در سایت توسط تیم FlexJobs بررسی شده است.

FlexJobs دارای فهرست مشاغل برای مشاغل از راه دور و ترتیبات کاری انعطاف پذیر است. وب‌سایت FlexJob همچنین منابع مفیدی مانند وبینارها و رویدادهای دیگر را برای کمک به جویندگان کار از راه دور در یافتن شغل و مقالات جستجوی کار با نکات مفید برای جویندگان کار از راه دور ارائه می‌کند.

سایت Jobspresso

پیداکردن مشاغل دورکاری

پیداکردن مشاغل دورکاری

Jobspresso به جویندگان کار از راه دور کمک می‌کند تا در دسته های مختلف از جمله نقش های فنی و غیر فنی شغل پیدا کنند. هر فهرست شغلی به صورت دستی بررسی و تنظیم می‌شود، به این معنی که جویندگان کار فقط موقعیت های با کیفیت بالا را می‌بینند. تیم Jobspresso همچنین تضمین می‌کند که هر شغلی از یک شرکت قانونی می‌آید تا اطمینان حاصل کند که جویندگان کار قربانی کلاهبرداری‌های آنلاین نمی‌شوند.

لیست مشاغل موقعیت های مختلفی از جمله موقعیت های تمام وقت و نیمه وقت، کار آزاد و قراردادی و همچنین فرصت های کارآموزی را پوشش می‌دهد.

 

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT