میم کوین PUNDU

معرفی میم کوین PUNDU

زمان مطالعه < 1 دقیقه

دائو میکر (DAO Maker) در یک پیش‌فروش برای میم کوین PUNDU تقریباً ۱۰۰ میلیون دلار سرمایه جذب کرد. این رقم قابل‌توجه که تنها طی ۳۶ ساعت جمع‌آوری شد، نشان‌دهنده تمایل بالای سرمایه‌گذاران به ریسک در بازار ارزهای دیجیتال است. در این پست به معرفی میم کوین PUNDU می پردازیم.

معرفی میم کوین PUNDU

این موفقیت، پیش‌فروش PUNDU را به بزرگ‌ترین پیش‌فروش یک میم کوین تبدیل کرد که حتی منجر به پذیرش بیش از حد شد و برای کسانی که پس از تکمیل سقف تعیین‌شده وجوهی ارسال کرده بودند، بازپرداخت انجام گرفت.

در نهایت دائو میکر موفق شد با جذب بیش از ۲۰,۰۰۰ کاربر، مبلغ قابل‌توجه ۹۷.۶ میلیون دلار را در زنجیره هوشمند بایننس (BSC) و سولانا (SOL) جمع‌آوری کند.

۶۰ میلیون دلار از این مبلغ از زنجیره هوشمند بایننس حاصل شده است. با این حال، آدرس پیش‌فروش سولانا نیز شاهد فعالیت قابل توجهی بود و موفق به جمع‌آوری ۳۷.۶ میلیون دلار شد که از سقف تعیین‌شده فراتر رفت.

در حالی که PUNDU هنوز تاریخ راه‌اندازی خود را اعلام نکرده اما قول یک عرضه منصفانه را داده است. ۴۰ درصد از توکن‌ها برای پیش‌فروش، ۴۰ درصد برای استخرهای نقدینگی و ۱۰ درصد به طور مساوی برای بازاریابی و لیست شدن در صرافی‌ها توزیع خواهد شد.

این شور و اشتیاق به میم کوین‌ها و همچنین ظهور میم کوین‌های نژادپرستانه با نام‌ها، نمادها و تصاویر توهین‌آمیز، با واکنش منفی آناتولی یاکوونکو (Anatoly Yakovenko)، یکی از بنیانگذاران سولانا لبز (Solana Labs) مواجه شد.

او به سرمایه‌گذاران توصیه کرد که ارسال توکن SOL برای پیش‌‌فروش‌ها را متوقف کنند و این حجم از علاقه بیش از حد به پیش‌فروش‌های سولانا را یک جنون توصیف کرد.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT