تحلیل ارزهای دیجیتال ۷ فروردین ۱۴۰۳

تحلیل ارزهای دیجیتال ۷ فروردین ۱۴۰۳

زمان مطالعه 7 دقیقه

بیت کوین به بالای 70000 دلار رسیده است که نشان می دهد گاوها دوباره قدرت روند را به دست گرفته اند. در این پست به تحلیل ارزهای دیجیتال ۷ فروردین ۱۴۰۳ می پردازیم.

تحلیل ارزهای دیجیتال ۷ فروردین ۱۴۰۳

بیت کوین هفته را مثبت آغاز کرده است و سعی می کند بالای 70000 دلار باقی بماند. تحلیلگران امیدوارند که این هفته پس از پنج روز کاهش قیمت متوالی به صندوق های نقدی قابل معامله در بورس بیت کوین (ETF) در هفته گذشته، وضعیت معکوس شود.
گلدمن ساکس گفت که مشتریانش به آینده ارزهای دیجیتال بسیار امیدوار هستند و تمایل زیادی گزینه های پیشنهادی شرکت نشان می دهند. مکس مینتون، رئیس دارایی های دیجیتال گلدمن آسیا پاسیفیک، گفت که مشتریان بزرگتر این شرکت پس از راه اندازی ETF های بیت کوین، علاقه بیشتری به بخش کریپتو نشان می دهند.
تقاضا برای ETF های اسپات بیت کوین به احتمال زیاد با جلوگیری از سقوط شدید بیت کوین همراه خواهد بود. این موجب می شود اصلاح قیمت بیت کوین جزیی باشد، زیرا فعالان بازار با هر کاهش قیمت برای خرید اقدام می کنند.

شاخص S&P 500

شاخص S&P 500 در داخل الگوی کانال صعودی به رشد خود ادامه می دهد و این نشان می دهد که خریداران همچنان در قدرت را در دست دارند.

تحلیل ارزهای دیجیتال ۷ فروردین ۱۴۰۳

تحلیل ارزهای دیجیتال ۷ فروردین ۱۴۰۳

حرکت صعودی احتمالاً با فروش در خط مقاومت کانال مواجه خواهد شد. اگر قیمت از خط مقاومت پایین بیاید، این شاخص می تواند در داخل کانال نوسان داشته باشد. شتاب صعودی می تواند با شکست به بالای کانال افزایش یابد و قیمت به 5450 دلار برسد.

برخلاف این فرض، اگر قیمت کاهش یابد و به زیر میانگین متحرک نمایی 20 روزه (5147) برسد، نشان‌ دهنده این است که گاوها برای خروج عجله دارند. این ممکن است فروش را تسریع کند و قیمت را تا میانگین متحرک ساده 50 روزه (5018) کاهش دهد. واگرایی منفی در شاخص قدرت نسبی (RSI) نسبت به اصلاح احتمالی در کوتاه مدت هشدار می دهد.

تحلیل شاخص دلار آمریکا (DXY)

خرس‌ها در 20 مارس، شاخص دلار آمریکا (DXY) را به زیر میانگین متحرک نمایی 20 روزه (103 دلار) رساندند، اما نتوانستند سطوح پایین‌ تر را حفظ کنند.

تحلیل ارزهای دیجیتال ۷ فروردین ۱۴۰۳

تحلیل ارزهای دیجیتال ۷ فروردین ۱۴۰۳

این شاخص در 21 مارس به شدت افزایش یافت و به بالاتر از میانگین های متحرک بازگشت که نشان دهنده خرید تهاجمی در سطوح پایین تر است. شاخص می تواند به سمت مقاومت پیش رو در 105 افزایش یابد. اگر قیمت از این سطح پایین بیاید، ممکن است شاخص برای مدتی بیشتر در محدوده 102.50 و 105 باقی بماند.

در مقابل، اگر خریداران قیمت را به بالای 105 برسانند، می‌تواند حرکت روندی را به سمت 107 آغاز کند. مقاومت جزئی در 106 وجود دارد، اما احتمال عبور از آن وجود دارد.

تحلیل بیت کوین (BTC) ۷ فروردین ۱۴۰۳

بیت کوین از مثلث کنج نزولی که چند روز گذشته تشکیل داده بود خارج شد و نشان داد که گاوها کنترل روند را به دست گرفته اند.

تحلیل ارزهای دیجیتال ۷ فروردین ۱۴۰۳

تحلیل ارزهای دیجیتال ۷ فروردین ۱۴۰۳

اگر گاوها با خرید سریع بیت کوین قیمت را بالای 69000 دلار حفظ کنند، جفت BTC/USDT احتمالاً تا مقاومت 73777 دلار افزایش خواهد یافت. این سطح ممکن است به عنوان یک مقاومت مهم عمل کند، اما اگر گاوها غالب شوند، این جفت می تواند تا 80000 دلار افزایش یابد.

برعکس، اگر قیمت از سطح فعلی کاهش یابد، نشان می دهد که شکست ممکن است یک تله گاوی بوده باشد. خرس ها تلاش خواهند کرد تا قیمت را به زیر الگو بکشانند. اگر این کار را انجام دهند، جفت می تواند به SMA 50 روزه (59018 دلار) سقوط کند.

تحلیل اتریوم (ETH) ۷ فروردین ۱۴۰۳

اتریوم از میانگین متحرک نمایی 20 روزه (3521 دلار) در 25 مارس خارج شده است که نشان می دهد گاوها برتری دارند.

تحلیل ارزهای دیجیتال ۷ فروردین ۱۴۰۳

تحلیل ارزهای دیجیتال ۷ فروردین ۱۴۰۳

اگر خریداران با سرمایه گذاری در اتریوم قیمت را بالاتر از میانگین متحرک نمایی 20 روزه نگه دارند، نشان می دهد که فاز اصلاحی ممکن است به پایان رسیده باشد. جفت ETH/USDT می تواند تا 3,679 دلار افزایش یابد و پس از آن به مقاومت در 4,094 دلار صعود کند.

اگر قیمت از 3679 دلار کاهش یابد و به زیر SMA 50 روزه سقوط کند، این دیدگاه مثبت در کوتاه مدت باطل خواهد شد. این می تواند نشان دهنده شروع یک اصلاح عمیق تر به 3056 دلار و سپس 2868 دلار باشد.

تحلیل بایننس کوین (BNB) ۷ فروردین ۱۴۰۳

رالی صعودی بایننس کوین، قیمت را از مقاومت 590 دلار بالاتر برده است، که سطح مهمی است و باید مراقب آن بود.

تحلیل ارزهای دیجیتال ۷ فروردین ۱۴۰۳

تحلیل ارزهای دیجیتال ۷ فروردین ۱۴۰۳

میانگین های متحرک شیب دار و RSI در ناحیه مثبت نشان می دهد که مسیر کمترین مقاومت به سمت صعود است. اگر خریداران با خرید سریع بایننس کوین قیمت را بالای 590 دلار را حفظ کنند، جفت BNB/USDT احتمالاً شتاب بیشتری خواهد گرفت و به 645 دلار می‌رسد. این سطح ممکن است چالش بزرگی باشد، اما در صورت غلبه بر آن، توقف بعدی ممکن است 692 دلار باشد.

اگر خرس‌ها بخواهند از حرکت صعودی جلوگیری کنند، باید قیمت را به زیر میانگین متحرک نمایی 20 روزه (534 دلار) برسانند. اگر این کار را انجام دهند، ممکن است جفت به سطح 50% فیبوناچی اصلاحی 500 دلار سقوط کند.

تحلیل سولانا (SOL) ۷ فروردین ۱۴۰۳

سولانا در 24 مارس از میانگین متحرک نمایی 20 روزه (168 دلار) بازگشت، که نشان می دهد این احساسات مثبت باقی می ماند و معامله گران در حال خرید سریع سولانا با کاهش قیمت هستند.

تحلیل ارزهای دیجیتال ۷ فروردین ۱۴۰۳

تحلیل ارزهای دیجیتال ۷ فروردین ۱۴۰۳

گاوها سعی خواهند کرد جفت SOL/USDT را به مقاومت 205 دلار برسانند. اگر قیمت از 205 دلار کاهش یابد، ممکن است جفت به میانگین متحرک نمایی 20 روزه سقوط کند و برای چند روز بین این دو سطح باقی بماند.

شکستن و بسته شدن قیمت بالای 205 دلار نشان دهنده شروع مرحله بعدی روند صعودی است. این جفت ممکن است تا 243 دلار و در نهایت به 260 دلار افزایش یابد. حمایت قوی در سمت نزولی، میانگین متحرک نمایی 20 روزه است که در زیر آن این جفت می تواند به SMA 50 روزه (134 دلار) برسد.

تحلیل ریپل (XRP) ۷ فروردین ۱۴۰۳

ریپل در چند روز گذشته در اطراف میانگین متحرک نمایی 20 روزه (0.62 دلار) حرکت کرده است که بلاتکلیفی خریداران و فروشندگان را نشان می دهد.

تحلیل ارزهای دیجیتال ۷ فروردین ۱۴۰۳

تحلیل ارزهای دیجیتال ۷ فروردین ۱۴۰۳

میانگین متحرک نمایی 20 روزه و RSI نزدیک به نقطه میانی، مزیت واضحی به گاوها و خرس ها نمی دهد. جفت XRP/USDT می تواند برای مدتی بین خط روند صعودی و 0.67 دلار در نوسان باشد.

اگر گاوها با خرید ریپل در بهترین قیمت، ارزش آن را به بالای 0.67 دلار برسانند، این جفت می تواند به قیمت 0.74 دلار برسد. انتظار می رود خرس ها به شدت از این سطح دفاع کنند.

از جنبه نزولی، کاهش قیمت پایین تر از روند صعودی خرس ها را در صندلی راننده قرار می دهد. سپس جفت می تواند تا 0.52 دلار سقوط کند.

تحلیل دوج کوین (DOGE) ۷ فروردین ۱۴۰۳

رالی صعودی اخیر دوج کوین، قیمت را به مقاومت سخت 0.19 دلار رسانده است، جایی که انتظار می‌رود خرس‌ها دفاعی قوی داشته باشند.

تحلیل ارزهای دیجیتال ۷ فروردین ۱۴۰۳

تحلیل ارزهای دیجیتال ۷ فروردین ۱۴۰۳

متحرک نمایی 20 روزه (0.15 دلار) در حال افزایش است و RSI در محدوده مثبت قرار دارد که نشان می دهد گاوها قدرت را در دست دارند. اگر گاوها با خریداری سریع دوج کوین سطوح فعلی را حفظ کنند، احتمال صعود بالای 0.19 دلار افزایش می‌یابد. جفت DOGE/USDT ممکن است به 0.23 دلار و متعاقباً به 0.30 دلار جهش کند.

از طرف دیگر، اگر قیمت به شدت از سطح فعلی کاهش یابد، نشان می‌دهد که این جفت ممکن است به نوسانات رنج خود بین 0.12 تا 0.19 دلار ادامه دهد.

تحلیل کاردانو (ADA) ۷ فروردین ۱۴۰۳

رالی صعودی کاردانو موجب شده است قیمت به میانگین متحرک نمایی 20 روزه (0.66 دلار) رسیده است که مقاومت بسیار مهمی است و باید مراقب آن بود.

تحلیل ارزهای دیجیتال ۷ فروردین ۱۴۰۳

تحلیل ارزهای دیجیتال ۷ فروردین ۱۴۰۳

اگر قیمت از مقاومت کاهش یابد، این نشان می‌دهد که خرس‌ ها همچنان به رالی‌ های صعودی به عنوان یک فرصت فروش نگاه می‌ کنند. جفت ADA/USDT می تواند دوباره به 0.57 دلار کاهش یابد. اگر این حمایت از بین برود، این جفت الگوی سر و شانه نزولی را تکمیل خواهد کرد.

برعکس، اگر قیمت با افزایش فشار خرید کاردانو به بالای 0.70 دلار برسد، نشان می دهد که گاوها به بازی بازگشته اند. سپس این جفت تلاش خواهد کرد تا به مقاومت در 0.81 دلار صعود کند. اگر این سطح مقیاس شود، توقف بعدی احتمالاً 0.92 دلار خواهد بود.

تحلیل آوالانچ (AVAX) ۷ فروردین ۱۴۰۳

آوالانچ در چند روز گذشته بالاتر از سطح شکست 50 دلار باقی مانده است که نشان دهنده تقاضای قوی گاوها است.

تحلیل ارزهای دیجیتال ۷ فروردین ۱۴۰۳

تحلیل ارزهای دیجیتال ۷ فروردین ۱۴۰۳

هر دو میانگین متحرک شیب دار هستند و RSI در محدوده مثبت قرار دارد که نشان می دهد گاوها قدرت را در دست دارند. یک مقاومت جزیی در 58 دلار وجود دارد، اما در صورت عبور از آن، جفت AVAX/USDT می تواند مقاومت بحرانی را در 65 دلار دوباره آزمایش کند. خرس‌ها احتمالاً دفاعی قوی در این سطح خواهند داشت، اما در صورت غلبه بر آن، این جفت می‌تواند مرحله بعدی روند صعودی را تا 87 دلار آغاز کند.

اگر خرس ها بخواهند از حرکت صعودی جلوگیری کنند، باید قیمت را به زیر 50 دلار برگردانند. این ممکن است فروش را تسریع کند و جفت را به SMA 50 روزه (44 دلار) برساند.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT