تحلیل قیمت دوج کوین ۶ فروردین ۱۴۰۳

تحلیل قیمت دوج کوین ۶ فروردین ۱۴۰۳

زمان مطالعه 2 دقیقه

دوج کوین در چند روز گذشته بین 0.12 تا 0.19 دلار در حال نوسان است. گاوها در 24 مارس مقاومت 0.16 دلار را پشت سر گذاشتند و شرایط را برای افزایش تا 0.19 دلار فراهم کردند. در این پست به تحلیل قیمت دوج کوین ۶ فروردین ۱۴۰۳ می پردازیم.

تحلیل قیمت دوج کوین ۶ فروردین ۱۴۰۳

تحلیل قیمت دوج کوین ۶ فروردین ۱۴۰۴

تحلیل قیمت دوج کوین ۶ فروردین ۱۴۰۳

میانگین متحرک نمایی 20 روزه (0.15 دلار) شروع به افزایش کرده است و RSI در محدوده مثبت قرار دارد، که نشان می دهد گاوها با خرید ارزان دوج کوین در حال تلاش برای بازگشت هستند. شکستن و بسته شدن بالای 0.19 دلار می تواند قیمت را به سمت 0.23 دلار و بعداً 0.30 دلار سوق دهد.

در عوض، اگر قیمت از 0.19 دلار به شدت کاهش یابد، نشان می دهد که خرس ها در سطوح بالاتر فعال باقی می مانند. در این صورت جفت DOGE/USDT می تواند به سمت سطح حمایت در 0.12 دلار حرکت کند. در این صورت خرس ها باید قیمت را به زیر SMA 50 روزه (0.12 دلار) کاهش دهند تا نشان دهند که روند صعودی ممکن است به پایان برسد.

تحلیل قیمت دوج کوین ۶ فروردین ۱۴۰۴

تحلیل دوج کوین ۶ فروردین ۱۴۰۳

نمودار 4 ساعته نشان می دهد که گاوها در حال خرید با کاهش قیمت به 20-EMA هستند، که نشان دهنده یک احساسات مثبت است. در این صورت خریداران تلاش خواهند کرد تا قیمت را به بالای مقاومت 0.19 دلار برسانند، جایی که خرس‌ها ممکن است دوباره دفاعی قوی داشته باشند. اگر گاوها زمین را از 0.19 دلار به خرس ها واگذار نکنند، احتمال افزایش قیمت بالای 0.20 دلار افزایش می یابد.

اولین نشانه ضعف شکست و بسته شدن به زیر 20-EMA خواهد بود. این ممکن است شرایط را برای سقوط به 0.14 دلار فراهم کند.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT