تحلیل بیت کوین ۶ فروردین ۱۴۰۳

تحلیل بیت کوین ۶ فروردین ۱۴۰۳

زمان مطالعه 3 دقیقه

گاوهای بیت کوین تلاش می کنند تا کنترل روند بیت کوین را به دست بگیرند، حرکتی که می تواند به نفع پنج ارز دیجیتال برتر هفته باشد. در این پست به تحلیل بیت کوین ۶ فروردین ۱۴۰۳ می پردازیم.

تحلیل بیت کوین ۶ فروردین ۱۴۰۳

بیت کوین در نظر دارد هفته را با عملکردی مثبت آغاز کند و این یک نشانه مثبت برای گاوها است که قیمت از پایین ترین سطح خود در هفته یعنی حدود 61000 دلار به بیش از 65000 دلار بهبود یافته است. این نشان می‌ دهد که معامله‌ گران در بلند مدت صعودی هستند و در حال خرید با کاهش قیمت ها هستند.

کی یانگ جو، مدیر عامل CryptoQuant معتقد است که اگر بیت کوین به سطح حمایت نزدیک شود، جریان ورودی به صندوق های نقدی قابل معامله در بورس بیت کوین (ETF) افزایش می یابد. یانگ جو گفت که نهنگ های جدید بیت کوین که ETF بیت کوین را خریداری کرده اند، در حال حاضر آماده خرید در قیمت 56000 دلار هستند. او پیش بینی می کند که اگر قیمت بیت کوین به 56000 دلار برسد، فشار خرید افزایش می یابد.

یکی دیگر از نشانه های مثبتی که می تواند از قیمت بیت کوین حمایت کند این است که خروجی ها از صندوق تراست گری اسکیل (GBTC) در حال کاهش است. بر اساس داده‌های Fairside Investors، جریان خروجی از GBTC در 22 مارس به 170 میلیون دلار کاهش یافت. این نشان می‌دهد که فشار فروش ممکن است کاهش یابد. اگر قیمت بیت کوین در ماه مارس بالاتر از 61130 دلار بسته شود، این اولین برد هفت ماهه خواهد بود.

بیت کوین در چند روز گذشته نزدیک به میانگین متحرک نمایی 20 روزه (65364 دلار) معامله می شود که نشان دهنده نبرد بین گاوها و خرس ها برای به دست گرفتن قدرت است. تا اینکه دیروز گاوها توانستند قیمت را به بالاتر از این سطح برسانند و برنده میدان باشند.

تحلیل بیت کوین ۶ فروردین ۱۴۰۳

تحلیل بیت کوین ۶ فروردین ۱۴۰۳

میانگین متحرک نمایی 20 روزه به تدریج در حال کاهش است و شاخص قدرت نسبی (RSI) نزدیک به سطح میانی است که نشان دهنده تعادل بین عرضه و تقاضا است. جفت BTC/USDT می تواند در کوتاه مدت بین 60775 تا 69000 دلار نوسان داشته باشد.

اگر قیمت زیر میانگین متحرک نمایی 20 روزه باقی بماند، سطح حمایت بین میانگین متحرک ساده 50 روزه (58438 دلار) و 60775 دلار ممکن است تحت فشار قرار گیرد. اگر این منطقه شکسته شود، اصلاح می تواند تا سطح 61.8 درصد فیبوناچی اصلاحی در قیمت 54298 دلار ادامه داشته باشد.

از طرف دیگر، یک شکست و بسته شدن بالای 69000 دلار می تواند شرایط را برای تست مجدد 73777 دلار باز کند. اگر این مقاومت با خرید سریع بیت کوین از بین برود، جفت ممکن است تا 80000 دلار صعود کند.

تحلیل بیت کوین ۶ فروردین ۱۴۰۳

تحلیل بیت کوین ۶ فروردین ۱۴۰۳

نمودار 4 ساعته نشان می‌دهد که خرس‌ها در حال محدود کردن قیمت در 50-SMA هستند. از این رو، این به سطح مهمی تبدیل می شود که باید مراقب آن بود. اگر گاوها قیمت را به بالای 50-SMA فشار دهند، نشان می دهد که فشار نزولی می تواند کاهش یابد. در این صورت ممکن است این جفت به 69000 دلار برسد که احتمالاً به عنوان یک مانع بزرگ عمل می کند.

سطح حمایت فوری در صورت کاهش قیمت 62260 دلار و سپس 60775 دلار است. اگر خرس‌ها قیمت را به زیر این منطقه حمایتی کاهش دهند، فروش ممکن است افزایش یابد و این جفت ممکن است به 59000 دلار کاهش یابد.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT