مقایسه پپه و BOME

مقایسه پپه و BOME : کدام ۱ دلار می شود؟

زمان مطالعه 3 دقیقه

در میان سکه‌های میم، بیشترین سوالات مربوط به تجزیه و تحلیل قیمت میم کوین تازه وارد بوم (BOME) در مقابل PEPE است و اینکه آیا آنها پتانسیل دستیابی به 1 دلار را دارند یا خیر. در این پست به مقایسه پپه و BOME می پردازیم.

مقایسه پپه و BOME

در میان سکه‌های میم جدید، دو موردی که اخیراً بر بازار تسلط یافته‌ اند، BOME و PEPE هستند که منجر به رقابت بهترین میم‌ کوین‌ ها در این میان می‌ شود. نظر سرمایه گذاران برتر و کارشناسان ارزهای دیجیتال در مورد میم کوین BOME در مقابل پپه قورباغه چیست؟ کدام یک امسال عملکرد بهتری خواهد شد؟ و کدام یک پتانسیل عبور از مرز 1 دلار را قبل از پایان سال 2024 دارد؟

مقایسه قیمت بوم و پپه قورباغه

با افزایش 1500 درصدی قیمت، BOME بر بازار کریپتو مسلط است، جایی که قیمت فعلی آن از 0.0009373 دلار در زمان راه اندازی به 0.01441 دلار افزایش یافته است. این سکه با مضمون قورباغه در میان میم کوین های انفجاری 2024 با ارزش کمتر و در عین حال سود بیشتر است. میم کوین بوم در کوین مارکت کپ با ارزش بازار 742,566,682 دلار با 7 درصد کاهش قیمت در رتبه 120 قرار دارد.

این بهترین عملکرد برای این توکن نیست، زیرا اخیراً پس از هفته‌ ها افزایش مداوم رکورد 0.02805 دلاری را ثبت کرده است. مقدار فعلی تقریباً در نیمه راه برای عبور از آن است. اگر بازار کریپتو دیرتر نزولی میشد و باعث می شد ارزهای دیجیتال سود هفته خود را از دست بدهند، BOME به سمت قیمت های بالاتری پیش می رفت.

حال نوبت می رسد به ارز دیجیتال پپه، این سکه پس از بیش از یک سال درد و رنج، موفق شده است که بازگردد. PEPE نه تنها قیمت اولیه را بازیابی کرد، بلکه سقوط عظیم سال گذشته را نیز تکرار کرد. تا 10 مارس، په په عملکرد فوق‌ العاده‌ای را ارائه کرد که 400 درصد سود خالص را برای سرمایه گذاران خود به ارمغان آورد. در حال حاضر، قیمت در یک ماه 98 درصد کاهش یافته است.

در 9 مارس، سکه پپه به ارزش 0.000002892 دلار رسید، در حالی که 99.91 درصد کاهش داشته است.

پپه در مقابل BOME: مبارزه برای یک دلاری شدن

BOME و PEPE از دسته سکه های میم هستند و در معرض خطر سقوط با تغییر روند هستند. همانطور که مشخص است ارز دیجیتال پپه سقوط کرده است، که نشان دهنده روند نزولی برای این میم کوین می باشد. در مقابل، BOME با 40 درصد افزایش را اخیرا به ثبت رسانده است. بسیاری از تحلیلگران بر این باورند که نمودارهای BOME نقطه شکستی را نشان داده اند که در آن قیمت می تواند به سمت ATH جهش کند. در حالی که به نظر می‌رسد PEPE از الگوی سال گذشته پیروی می‌کند، جایی که به یک افزایش بزرگ صعود کرد و سرمایه‌ گذاران را برای سرمایه‌ گذاری کوتاه‌ مدت قبل از سقوط به میدان آورد.

به گفته تحلیلگران، موقعیت میانگین متحرک 50 روزه PEPE در 0.0000079 دلار بالاتر از ارزش فعلی است و روند نزولی را دنبال می کند. آنها همچنین معتقدند که شانس بازگشت آن پس از عبور از میانگین متحرک وجود دارد.

در عین حال، تحلیلگران معتقدند با شروع خوب و رشد مداوم قیمت، BOME پتانسیل افزایش 0.10 دلاری را در چند هفته آینده دارد. محدوده تعیین شده برای این ماه برای سکه Book of Meme بین 0.0011 تا 0.10 دلار است.

در حال حاضر، بین عملکرد BOME و PEPE، به نظر می رسد BOME بر بازار تسلط داشته باشد، اما PEPE تاکنون دو بار بر این صنعت حکومت کرده است. زمانی که توکن ها کاربردهای متفاوتی دارند و پتانسیل رشد بیشتر را دارند، به تصویر کشیدن سکه میم برنده دشوار است. بستگی به شرایط بازار و حمایت جامعه دارد که این سکه‌های میم را به چه سمتی سوق دهند.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT