قیمت دوج کوین ۵ فروردین ۱۴۰۳

تحلیل قیمت دوج کوین ۵ فروردین ۱۴۰۳

زمان مطالعه 2 دقیقه

بازار ارزهای دیجیتال تحت تأثیر جنون میم کوین‌ها قرار گرفته است و دوج‌کوین (DOGE) با افزایش قیمت، توجه سرمایه‌گذاران را به خود جلب کرده است. در این پست به قیمت دوج کوین ۵ فروردین ۱۴۰۳ می پردازیم.

قیمت دوج کوین ۵ فروردین ۱۴۰۳

افزایش اخیر قیمت دوج‌کوین، جایگاه آن را به عنوان یکی از بزرگ‌ترین برندگان در بازار میم کوین‌ها تثبیت کرده است. دوج‌ کوین همچنین توانسته از کاردانو (ADA) پیشی بگیرد و ارزش بازار آن را پشت سر بگذارد. این اتفاق باعث جلب توجه سرمایه‌گذاران به دوج‌کوین شده است.

با وجود احساس عدم اطمینان در کل بازار ارزهای دیجیتال (به دلیل اتفاقات مهمی همچون خروج از صندوق‌های قابل معامله در بورس (ETF) اسپات بیت‌کوین آمریکا، تحقیقات کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) در مورد وضعیت دارایی‌های اتریوم و مسائل دیگر)، دوج‌ کوین در طول هفته روند صعودی خود را حفظ کرد که می‌تواند نشان‌دهنده افزایش اعتماد سرمایه‌گذاران به این ارز دیجیتال باشد. عوامل دیگری نیز بر افزایش قیمت دوج‌کوین تأثیر گذاشته‌اند.

درخواست صرافی ارزهای دیجیتال کوین‌بیس (Coinbase) به کمیسیون معاملات آتی کالای آمریکا (CFTC) مبنی بر ارائه معاملات آتی با تسویه نقدی برای دوج‌کوین، لایت کوین (LTC) و بیت کوین کش (BCH)، باعث خوش‌بینی در میان علاقه‌مندان به این رمزارز شده است.

همچنین، ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا، با اشاره به پتانسیل دوج ‌کوین به عنوان گزینه پرداخت برای خودروهای تسلا، هیجان را در بازار ارزهای دیجیتال افزایش داد.

به گزارش علی مارتینز در ۲۱ مارس نهنگ‌های دوج‌ کوین در عرض ۷۲ ساعت حدود ۲۵ میلیون دوج را به ارزش تقریبی ۳.۷۵ میلیون دلار خریداری کردند. به گفته مارتینز این خریدها عاملی دیگر در افزایش قیمت دوج‌ کوین به شمار می‌رود.

علاوه بر این، داده‌های CoinGlass از افزایش قابل توجه ۱۱.۶۹ درصدی در موقعیت‌های سود باز دوج کوین در ۲۴ ساعت گذشته خبر می‌دهد که به ۱.۳۵ میلیارد دلار رسیده است. تحلیلگران این افزایش سود باز را نشانه‌ای از روند صعودی دوج کوین می‌دانند.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT