تحلیل تکنیکال کاردانو فوریه ۲۰۲۴

تحلیل تکنیکال کاردانو فوریه ۲۰۲۴

زمان مطالعه 2 دقیقه

همزمان با رشد اخیر بازار کریپتو، قیمت کاردانو (ADA) هم از سطح ۰٫۴۶ دلار بازگشت قابل‌توجهی داشت. این چرخش مثبت منجر به افزایش ۱۲ درصدی قیمت ADA در پنج روز گذشته شده و آن را به محدوده ۰٫۵۱۹ دلار رسانده است. در این پست به تحلیل تکنیکال کاردانو فوریه ۲۰۲۴ می پردازیم.

تحلیل تکنیکال کاردانو فوریه ۲۰۲۴

با این حال، این روند صعودی اکنون با مقاومت خط روند الگوی پرچم مواجه شده که اگر ADA نتواند از این مقاومت عبور کند، خطر اصلاح طولانی‌مدت برای آن وجود دارد.

تحلیل تکنیکال کاردانو فوریه ۲۰۲۴

تحلیل تکنیکال کاردانو فوریه ۲۰۲۴

در تحلیل تکنیکال، تشکیل الگوی پرچم اغلب به عنوان یک فاز تثبیت به دنبال یک رالی قوی عمل می‌کند، دوره‌ای که در آن خریداران می‌توانند برای یک حرکت صعودی بالقوه دیگر آماده شوند. اگر قیمت با موفقیت از مرز بالایی این الگو عبور کند، قدرت خریداران برای از سرگیری روند صعودی افزایش خواهد یافت.

در صورت تحقق این بریک آوت، قیمت ADA می‌تواند سطوح بالاتر را هدف قرار دهد. در چنین شرایطی، کاردانو ابتدا می‌تواند به سمت ۰٫۷ دلار و پس از آن، به سمت ۰٫۹۷۵ دلار حرکت کند.

در مقابل، کاهش اخیر قیمت کاردانو از خط روند مقاومتی نشان می‌دهد که فروشندگان همچنان در سطوح بالاتر فعال هستند. اگر این روند کاهشی ادامه یابد، قیمت ADA ممکن است با یک افت ۱۸ درصدی، به خط روند پایینی الگو در حدود ۰٫۴۲ دلار سقوط کند.

شاخص‌های تکنیکال
شاخص قدرت نسبی (RSI): قرار داشتن RSI روزانه در سطح ۵۰ درصد، نشان‌دهنده احساسات خنثی فعالان بازار در مورد کاردانو است.

میانگین‌های متحرک نمایی: قرار گرفتن قیمت کاردانو بالاتر از میانگین‌های متحرک نمایی ۱۰۰ و ۲۰۰ روزه نشان می‌دهد که روند بلندمدت این رمزارز همچنان صعودی است.

coingape

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT