پلیر برای اندروید

معرفی پلیر برای اندروید | بهترین برنامه پخش موسیقی برای اندروید

زمان مطالعه 7 دقیقه

هنوز در گوشی خود به آهنگ های MP3 گوش می دهید؟ پس به یکی از این پخش‌ کننده‌ های موسیقی اندروید نیاز دارید. این برنامه ها کاملاً رایگان هستند و تبلیغات هم ندارند. پخش کننده های موسیقی از قبل روی هر گوشی اندرویدی نصب شده است. با این حال، برنامه های پیش فرض، ویژگی های این برنامه ها را ندارند. تعداد کمی از برنامه های برتر پخش کننده موسیقی را در فروشگاه Play پیدا خواهید کرد. با این حال، بسیاری از آنها شما را با تبلیغات خسته می‌کنند. خبر خوب این است که چند پخش کننده موسیقی وجود دارند که بدون آگهی هستند و در عین حال برخی از ویژگی های با کیفیت را ارائه می دهند. بنابراین، در اینجا به معرفی10 پلیر برای اندروید می پردازیم.

معرفی بهترین پلیر برای اندروید

Musicolet 

پلیر برای اندروید

پلیر برای اندروید

Musicolet یک برنامه پخش موسیقی با طراحی UI مینیمال است. این برنامه نیازی به اینترنت ندارد. بنابراین کاملاً آفلاین و بدون آگهی است.

Musicolet موسیقی هایی را که دانلود کرده و در گوشی خود ذخیره کرده اید پخش می کند. به شما امکان می دهد چندین فایل موسیقی را بر اساس برچسب یا نام انتخاب کنید و آنها را به مجموعه سفارشی خود اضافه کنید.

شما می توانید برچسب ها را برای چندین فایل موسیقی به طور همزمان ویرایش کنید. برای افزایش لذت گوش دادن، اکولایزر قدرتمند Musicolet با تقویت بیس و صدای فراگیر ارائه می شود.

Musicolet رایگان و بدون تبلیغات است و بیشتر ویژگی ها در این نسخه رایگان موجود است. اما می‌توانید عملکرد آن را با خرید های درون ‌برنامه ارتقا دهید. همچنین می توانید از تنظيمات و لیست پخش خود نسخه پشتیبان تهیه کنید.

Shuttle

پلیر برای اندروید

پلیر برای اندروید

Shuttle یکی دیگر از برنامه های پخش کننده موسیقی بدون آگهی است. یک پخش کننده موسیقی آفلاین با ویژگی های مفیدی مانند پخش بدون وقفه، لیست های پخش قابل تنظیم، اکولایزر 6 بانده و موارد دیگر است.

می توانید موسیقی خود را در قالب یک لیست پخش در برنامه سازماندهی کنید یا مستقیماً از پوشه های سازماندهی شده دستگاه خود موسیقی پخش کنید. به طور خودکار آثار هنری گم شده را دانلود می کند.

استفاده از Shuttle رایگان است. اگر به ویژگی ‌های بیشتری مانند ویرایش ID3، مرور پوشه‌ ها و برخی تم‌ های اضافی برای برنامه نیاز دارید، می‌توانید نسخه پریمیوم به نام Shuttle+ را خریداری کنید.

Pulsar

پلیر برای اندروید

پلیر برای اندروید

Pulsar یک پخش کننده موسیقی پر از ویژگی جالب است که به شما امکان می دهد برچسب های یک فایل موسیقی را ویرایش کنید، آهنگ ها را در لیست های پخش سازماندهی کنید و موسیقی را از پوشه های دستگاه در داخل برنامه مرور کنید.

لیست های پخش هوشمند یک لیست پخش را بر اساس آهنگ هایی که اخیرا اضافه شده، بیشتر پخش شده و اخیرا پخش شده دسته بندی و ایجاد می کند. همچنین از Chromecast و Android Auto پشتیبانی می‌کند و به شما امکان می‌دهد تعادل صدا، تایمر خواب، و اسکروب Last.fm را فعال کنید.

استفاده از Pulsar برای همه رایگان است. تقریباً از همه قالب ‌های فایل صوتی پشتیبانی می‌کند و به ۳۶ زبان در دسترس است.

Retro

پلیر برای اندروید

پلیر برای اندروید

Retro یک پخش کننده موسیقی با طراحی متریال است که بدون تبلیغات است و ویژگی های جالبی را به شما ارائه می‌دهد. این برنامه بیش از ده تم را برای ظاهر شخصی منحصر به فرد ارائه می دهد.

Retro یک لیست پخش خودکار بر اساس موسیقی هایی که بیشتر پخش شده و اخیرا اضافه کرده اید ایجاد می کند. به شما امکان کنترل موسیقی هایی که در برنامه می بینید را می دهد. اگر نمی خواهید فایل های موسیقی خاصی را به پخش کننده موسیقی اضافه کنید، می توانید آنها را به لیست سیاه اضافه کنید، تا فایل ها را پنهان کند.

Retro دارای ویژگی های دیگری مانند حالت درایو، پشتیبانی از پوشه، پخش بدون وقفه، ویرایشگر برچسب، نمایه های کاربر و بسیاری موارد دیگر است. همچنین از 30 زبان پشتیبانی می کند.

استفاده از Retro رایگان است، اما برخی از ویژگی های پیشرفته قابل پرداخت در دسترس هستند. با Retro Music Pro، می‌توانید یک تم مشکی، بسیاری از تم‌ های Now Playing و موارد دیگر دریافت کنید.

Oto

پلیر برای اندروید

پلیر برای اندروید

Oto یکی دیگر از پخش ‌کننده‌ های موسیقی آفلاین است که با طراحی متریال و ویژگی‌ های فراوان، و همچنان بدون آگهی است. دارای تم روشن و تاریک است و از Chromecast و Android Auto پشتیبانی می کند.

می توانید با پخش بدون وقفه در Oto به موسیقی گوش دهید و چندین لیست پخش متعدد ایجاد کنید. با ویرایشگر برچسب آن، می توانید جزئیات هر فایل موسیقی موجود در کتابخانه را ویرایش کنید.

این برنامه همچنین یک تایمر خواب، باز پخش، اکولایزر داخلی و موارد دیگر را ارائه می دهد. با داشتن بسیاری از ویژگی ها، هنوز هم یک برنامه ساده و کم حجم است.

Oto رایگان است، اما برای دسترسی به ویژگی های بیشتر میتوانید از خرید های درون برنامه ای استفاده کنید. همچنین یک کانال Discord اختصاصی برای گزارش مشکلات شما دارد.

Simple

پلیر برای اندروید

پلیر برای اندروید

Simple یک پخش کننده موسیقی مینیمال و بدون آگهی است. ویژگی های زیادی برای مدیریت و سازماندهی فایل های موسیقی در لیست پخش دلخواه شما فراهم می کند.

Simple دارای ویژگی منحصر به فرد صرفه جویی در باتری برای کاهش میزان مصرف انرژی است. این برنامه همچنین به شما امکان می دهد لیست های پخش را در پوشه دستگاه ایجاد کنید، دارای یک تایمر خواب و یک اکولایزر 5 باندی است.

از آنجایی که منبع باز است، استفاده از آن برای همه رایگان است. این برنامه به اینترنت نیاز ندارد، بنابراین ایمن و کاملا آفلاین است.

Phonograph

پلیر برای اندروید

پلیر برای اندروید

یکی دیگر از برنامه های عالی این لیست، Phonograph است. از ویرایش برچسب، ادغام Last.fm پشتیبانی می کند و دارای تم های رنگی UI مختلف است. شما می توانید لیست های پخش سفارشی خود را نیز ایجاد کنید.

به شما امکان می دهد برای دیدن و بررسی فایل های موسیقی در آنها انگشت خود را بکشید و به طور خودکار اطلاعات اضافی را برای یک فایل موسیقی دانلود می کند.

Phonograph ویژگی های استاندارد را به صورت رایگان ارائه می دهد. اما شما باید نسخه حرفه ای را برای ویژگی هایی مانند تایمر خواب، اکولایزر، نمای پوشه و تم های رنگی دریافت کنید.

Eon

پلیر برای اندروید

پلیر برای اندروید

Eon یک پخش کننده موسیقی مینیمالیستی بدون آگهی است. برنامه قابل تنظیم است، بنابراین می توانید صفحه اصلی آن را با انتخاب بخش هایی که می خواهید در آنجا ظاهر شوند شخصی کنید.

این برنامه دارای یک اکولایزر داخلی است و می تواند آلبوم هنری را برای فایل های موسیقی شما دانلود کند. می‌توانید هنگام پخش موسیقی از خوابیدن صفحه جلوگیری کنید. این برنامه چهار تم رایگان را برای شخصی ‌سازی ارائه می‌کند.

Eon ویژگی های استاندارد خود را به صورت رایگان ارائه می دهد. با این حال، یک نسخه حرفه ای برای ویژگی های پیشرفته مانند پوسته های بیشتر، تم ها، سازندگان تم و ویجت های تطبیقی ​​دارد.

AIMP

AIMP یک پخش کننده موسیقی سبک با کاربری آسان است که از پخش آفلاین با ویژگی های قوی پشتیبانی می کند. این برنامه ویژگی ‌های مختلفی مانند ناوبری آسان، همگام‌ سازی، انتخاب چند گانه و مرتب ‌سازی را ارائه می‌دهد.

می توانید از تنظیمات و لیست های پخش، نسخه پشتیبان تهیه و بازیابی کنید. تقریباً از همه فایل ‌های صوتی و از Android Auto پشتیبانی می‌کند. این برنامه دارای یک اکولایزر 20 باندی است که به شما امکان می دهد صدا را به هر نحوی که دوست دارید تغییر دهید.

همچنین می توانید موسیقی مورد علاقه خود را برای پخش در هر زمان نشانه گذاری کرده و اضافه کنید. AIMP هیچ تبلیغاتی ندارد و استفاده از آن رایگان است. لطفاً توجه داشته باشید که دستگاه‌ های MIUI ممکن است مشکلات سازگاری داشته باشند.

Frolomuse

پلیر برای اندروید

پلیر برای اندروید

Frolomuse یک پخش کننده موسیقی آفلاین است که طیف گسترده ای از تم ها را ارائه می دهد. یک اکولایزر قدرتمند، پشتیبانی از کشیدن و رها کردن برای مدیریت لیست های پخش شما دارد.

می‌توانید آهنگ‌ های زنگ دانلود شده و سایر فایل‌ های صوتی کوتاه را از کتابخانه خود حذف کنید، این برنامه دارای ویژگی برش آهنگ است که به شما امکان می‌دهد قسمت ‌های مورد علاقه آهنگ خود را برای استفاده به عنوان آهنگ زنگ برش دهید.

این پخش کننده موسیقی، تایمر خواب هم ارائه می دهد و به شما امکان می دهد آهنگ ها را بر اساس نوع آنها فیلتر کنید. استفاده از بیشتر ویژگی ‌های این برنامه رایگان است ولی می‌توانید ویژگی های در دسترس خود را با خرید های درون برنامه افزایش بدهید.

در حین گوش دادن به موسیقی، از ندیدن آگهی های تبلیغاتی لذت ببرید.

پخش کننده های موسیقی ذکر شده در بالا تضمین می دهند که پخش موسیقی بی وقفه و بدون آگهی را برای شما فراهم کنند. هر برنامه دارای یک مجموعه ویژگی منحصر به فرد است.

توضیحات و اسکرین شات های هر برنامه به شما کمک می کند تا برنامه مناسب خود را تعیین کنید. با دقت مطالعه کنید زیرا تعدادی از برنامه ها برخی از ویژگی های پیشرفته را در نسخه پولی ارائه می دهند.

منبع : makeuseof

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT