سایت سرگرمی کودکان

معرفی ۵ سایت سرگرمی کودکان |بهترین سایت ها برای سرگرم کردن کودکان

زمان مطالعه 6 دقیقه

سرگرم نگه داشتن بچه ها همواره کار دشواری بوده است. بنابراین، در این مقاله به معرفی پنج سایت سرگرمی کودکان می پردازیم. می توانید از خدماتی که این وب سایت ها ارائه می کنند برای سرگرم کردن کودکان خود استفاده کنید.

معرفی ۵ سایت سرگرمی کودکان

به عنوان پدر و مادر، فرزندان شما همیشه در اولویت هستند. البته، به طور غریزی هر پدر و مادری می خواهد هر کاری که می تواند برای کودک خود انجام دهد تا آنها را سرگرم کند. اما وقتی فرزندتان برای بار چند هزارم به شما گفت که حوصله اش سر رفته است، باید خلاقیت به خرج دهید.

سایت سرگرمی Eventbrite

سایت سرگرمی کودکان

سایت سرگرمی کودکان

اولین وب سایت در این لیست Eventbrite است.  Eventbrite یک وب سایت مدیریت ایونت و فروش آنلاین بلیط است که برخی از شما احتمالا آن را بشناسید یا تجربه استفاده از آن را در گذشته داشته باشید.

 اما آیا می دانستید که Eventbrite فعالیت ها و ایونت های کودکان را نیز پوشش می دهد؟ لیست کاملی از فعالیت‌های آنلاین برای کودکان در این سایت وجود دارد که کاملا توسط Eventbrite مدیریت شده و به طور مرتب به‌روزرسانی می‌شود. اگر به دنبال فعالیت‌های آنلاین تعاملی برای کودکان خود هستید، Eventbrite مکانی عالی برای این کار است.

چیزی که در مورد این وب سایت شگفت انگیز است، تنوع فعالیت های مختلفی است که می توانید در آن پیدا کنید. Eventbrite همه چیز را از کلاس‌های بریک رقص گرفته تا کلاس‌های خصوصی شطرنج و مدیتیشن فراهم می کند.

 می‌توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره هر کلاس و برگزارکنندگان آن، روی لینک آن کلیک کنید و زمان و تاریخ برگزاری ایونت را بررسی کنید تا مطمئن شوید که با برنامه شما مطابقت دارد یا خیر.

اگر یک یا دو فعالیت وجود دارد که دوست دارید نزد یک خدمات دهنده انجام دهید، می توانید آن سازمان دهنده خاص را نیز دنبال کنید. این به این معنی است که شما همیشه می دانید که آنها چه ایونتها، کلاس ها و فعالیت های جدیدی را برای سرگرم کردن فرزندان شما تدارک می بینند.

سایت Mommy Poppins

سایت سرگرمی کودکان

سایت سرگرمی کودکان

در پله ی بعدی این لیست، Mommy Poppins قرار دارد، یک راهنمای آنلاین جامع برای سرگرم کردن فرزندان شما.

 فرقی نمی‌کند که به دنبال چه نوع سرگرمی برای کودک خود باشید، بهترین کمپ‌ها و کلاس‌ها، ایده ها یا راهنمایی هایی در مورد نحوه سفر با کودکان را گردآوری کرده است، Mommy Poppins شما را در هر زمینه ای پوشش می‌دهد.

سربرگ‌هایی در بالای وب‌سایت وجود دارد که همه چیز را به دسته بندی های مختلف تقسیم می‌کند، بنابراین می‌توانید آنچه را که به دنبال آن هستید در این قسمت پیدا کنید، اما اگر ایده خاصی در ذهن خود ندارید نگران نباشید. برای یافتن محبوب‌ترین و جدیدترین مقالات ارسال شده، فقط می‌توانید در وب‌سایت کمی جست و جو کنید.

 Mommy Poppins نه تنها به دلیل تنوع محتوایی که دارد، بلکه به دلیل دفعات به روز رسانی آن یک انتخاب عالی است.  تقریباً هر روز می‌توانید از وب سایت بازدید کنید و چیز جدیدی در آن پیدا کنید.

اگر به دنبال چیزی بیش از فعالیت‌هایی هستید که می‌توانید با کودک خود انجام دهید، Mommy Poppins برای این کار نیز عالی است. اگر با بچه‌ها سفر می‌کنید و نگران کارهایی هستید که آنها انجام خواهند داد، می‌توانید راهنمای سفر Mommy Poppins را دنبال کنید که سایت بر اساس هر شهری برای شما سازماندهی می‌کند.

 در غیر این صورت، می توانید مقالات زیادی در مورد همه ی نکات فرزندپروری نیز در اینجا پیدا کنید، بنابراین همیشه مطلب جدیدی برای خواندن وجود دارد.

سایت The Imagination Tree

سایت سرگرمی کودکان

سایت سرگرمی کودکان

اگر می‌خواهید یک فعالیت هدفمندتر با کودکان خود داشته باشید ، The Imagination Tree یک وب‌سایت عالی برای شما است.

 The Imagination Tree بیش از 700 فعالیت و ایده مختلف برای شما دارد که می توانید امتحان کنید. ممکن است در ابتدا کمی سخت به نظر برسد، اما خوشبختانه این وب‌سایت شامل یک بخش شامل پست‌های پرطرفدار است که ۱۵ ایده پربازدید آن‌ها را برای سرعت بخشیدن به انتخاب شما قرار داده اند.

اگر تمام ایده‌های منتخب این سایت را، بررسی کرده‌اید، می‌توانید به سایر گزینه ها در سایت نگاهی بیندازید. مانند هر وب سایت دیگری، می‌توانید برای دیدن آخرین پست‌ها به پایین صفحه بروید، اما جایی که The Imagination Tree واقعا چشمگیر به نظر میرسد، بنر بالای سایت است.

 شما می توانید از این بنر به سرعت و سهولت برای یافتن آنچه دقیقا به دنبال آن هستید استفاده کنید. اگر دو فرزند دارید، به عنوان مثال، یکی نوزاد و دیگری کودک نوپا، ممکن است نتوانید فعالیت های یکسانی را برای هر دو انجام دهید.

خوشبختانه، The Imagination Tree به شما امکان می دهد مقالات را بر اساس سن فرزندان خود مشاهده کنید.  این ویژگی  برای افرادی که چند فرزند دارد یا سعی می کنند فعالیت های خاصی را برای مقاطع خاص سنی کودکان خود پیدا کنند، عالی است.

 در همین راستا، می‌توانید پست‌ها را بر اساس موضوع آنها، مانند علوم، اعداد یا موارد دیگر جست و جو کنید. اگر به دنبال فعالیت‌های هنری و صنایع دستی برای کودکان هستید، این دقیقا همان جایی است که باید بروید.

علاوه بر همه اینها، The Imagination Tree حتی شامل مجموعه ای از منابع مختلف برای استفاده شما نیز می باشد.

سایت Kids Activities Blog

سایت سرگرمی کودکان

سایت سرگرمی کودکان

در جایگاه چهارم ما Kids Activities Blog را داریم. همانطور که ممکن است از نام آن حدس بزنید، این وب سایت یک وبلاگ اختصاص داده شده به فعالیت هایی است که می توانید برای فرزندان خود انجام دهید.

 می توانید انتخاب های خود در Kids Activities Blog را با منوهای کشویی مختلف در بالای صفحه سازماندهی کنید. این ویژگی به شما امکان می دهد پست ها را بر اساس سن یا موضوعی که می خواهید فیلتر کنید.

 همچنین مقالات سرگرم‌کننده زیادی در این وب سایت وجود دارد که به والدین، ایده‌های جالبی برای تدارک شام، کارهای روزمره و موارد دیگر می دهد. این وب سایت واقعاً می‌توانند این احساس را ایجاد کنند که شما در حال انجام کاری هستید که از آن لذت می‌برید، نه اینکه فقط به دنبال راهی برای سرگرم کردن فرزندانتان باشید.

سایت Hands On As We Grow

سایت سرگرمی کودکان

سایت سرگرمی کودکان

در نهایت، Hands On As We Grow در آخرین جایگاه این لیست قرار گرفت.  Hands On As We Grow وب‌سایتی است که به شما کمک می‌کند انواع مختلفی از صنایع دستی، کارهای هنری، فعالیت‌های حرکتی مختلف را که می‌توانید با بچه‌هایتان انجام دهید، پیدا کنید. این گزینه برای زمانی که تمام وب سایت‌های ویدیوی آنلاین را برای فرزندانتان زیر و رو کردید، عالی است.

 Hands On As We Grow اگر دقیقاً نوع فعالیت‌هایی را که می‌خواهید برای کودکان خود انجام دهید، را می دانید، اما فقط به کمی ایده نیاز دارید، منبع خوبی است.

اگر می‌دانید که فرزندتان به نوع خاصی از بازی‌ها نیاز دارد، Hands On As We Grow  انتخاب خوبی برای آن است. شما می توانید به راحتی پست ها را در Hands On As We Grow با استفاده از دسته بندی های مختلف آنها سازماندهی کنید، اما ساده ترین راه این است که فقط جستجو کنید.

 همچنین می‌توانید نتایج را کاملاً بر اساس دسته بندی، سن و موضوع فیلتر کنید، به این معنی که نتایج شما به جای بهترین چیزی که می‌توانید پیدا کنید، همیشه دقیقاً همان چیزی است که به دنبال آن هستید.

چگونه کودکان خود را سرگرم کنیم؟

 امیدواریم اکنون بدانید که راه‌های مختلفی برای یافتن ایده های جدید برای سرگرم کردن بچه ها وجود دارد.  تمام این وب سایت ها تلاش می کنند تا ایده های جدید و بیشتری در این زمینه به شما ارائه دهند.

 خوشبختانه، ایده‌ها و سرگرمی های جدید و بی نهایتی وجود دارد که می‌توانید با فرزندان خود انجام دهید، تنها به شرط اینکه به جستجو ادامه دهید.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT