ورود NFT به اینستاگرام

ورود NFT به اینستاگرام در برنامه های کوتاه مدت شرکت متا

زمان مطالعه 2 دقیقه

مارک زاکربرگ، مدیرعامل متا فاش کرده است که اپلیکیشن اشتراک‌گذاری ویدیو و عکس اینستاگرام، در حال آماده شدن برای اضافه کردن توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) به پلتفرم است. در این خبر به بررسی ورود NFT به اینستاگرام می پردازیم.
مدیر عامل شرکت متا (فیس بوک سابق) که اینستاگرام هم از زیر مجموعه های آن است گفت:

ما در حال کار بر روی آوردن NFT ها به اینستاگرام در کوتاه مدت هستیم.

ورود NFT به اینستاگرام

زاکربرگ در یک حضور در کنفرانس South by Southwest در آستین، تگزاس گفت: “ما در حال کار بر روی آوردن NFT ها به اینستاگرام در کوتاه مدت هستیم.” بنیانگذار فیس بوک جزئیاتی در مورد زمان اجرا ارائه نکرد.

کیسی نیوتن، نویسنده خبرنامه Platformer، از کنفرانس توییت کرد که زاکربرگ همچنین گفت که امیدوار است در ماه‌های آینده، کاربران اینستاگرام بتوانند NFT‌های خود را در این پلتفرم ایجاد کنند و توکن NFT بسازند.

اکتبر گذشته، متا نام خود را از فیس بوک تغییر داد تا روی پروژه های مرتبط با متاورس خود تمرکز کند. گزارش های این شرکت از سه ماهه آخر سال 2021 برای اولین بار جزئیات مالی کسب و کار تحقیق و توسعه واقعیت مجازی و واقعیت افزوده خود، Reality Labs را نشان داد که زیان بیش از 10 میلیارد دلار را نشان می دهد. البته اگر منصف باشیم، سود بردن از این حوزه برای متا هنوز خیلی زود است و بدون شک کار سختی است.

این اولین تلاش متا برای یک پروژه مرتبط با رمزارز نیست. در سال 2019، این شرکت برنامه‌های خود را برای ایجاد «Libra» (که بعداً به «Diem» تغییر نام داد)، یک استیبل کوین ثابت با دلار آمریکا اعلام کرد که به دلیل عدم تأیید نظارتی و مخالفت‌های جامعه، سقوط کرد. این پروژه توسط Silvergate Capital خریداری شد، اگرچه برخی از کارمندان سابق متا اکنون به دنبال احیای استیبل کوین منبع باز از طریق ایجاد شبکه ای برای خود هستند.

شرکت‌های رسانه‌های اجتماعی به دنبال تصمیم معروف توییتر برای اضافه کردن پشتیبانی از تصاویر پروفایل NFT در ماه ژانویه، به دنبال پیاده‌سازی ارزهای دیجیتال و NFT در پلتفرم‌های خود هستند. Reddit آواتارهای NFT را از مجموعه خود پیاده‌سازی کرد و سایت بزرگسال OnlyFans تصاویر پروفایل NFT را در دسامبر 2020 فعال کرد.

این تنها غول های رسانه های اجتماعی نیستند که به دنبال انجام اقداماتی هستند که کریپتو ارائه می دهد. شرکت‌های مالی سنتی علاقه خود را به این فضا نشان می‌دهند، شرکت بزرگ کارت اعتباری، امریکن اکسپرس، به گسترش فعالیت خود در متاورس بر اساس پرونده‌های علامت تجاری اشاره می‌کند.

درخواست‌های اداره ثبت اختراع و علائم تجاری ایالات متحده در این هفته نشان داد که American Express آماده ارائه خدمات بانکداری مجازی و تبادل، خدمات ارزهای دیجیتال و امکان استفاده از کارت‌های اعتباری خود در بازار NFT است.

منبع: کوین تلگراف

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT