معرفی 10 دوره برتر فارکس از مبتدی تا پیشرفته

معرفی 10 دوره برتر فارکس از مبتدی تا پیشرفته!

زمان مطالعه 4 دقیقه

آموزش رکن اصلی ورود به فارکس است، حتی کسانی که چند سالی است در بازار فعال هستند، مدام باید آموزش‌های جدید را ببینند و اصطلاحاً یادگیری درباره فارکس هیچ‌گاه تمام نمی‌شود. اگر یک معامله مبتدی یا حتی حرفه‌ای هستید، در این مقاله سعی داریم تا 10 دوره حرفه‌ای و مناسب برای رده‌های مختلف در فارکس را به شما معرفی کنیم که می‌توانند علم شما درباره بازار فارکس را افزایش دهند. با ما تا آخر این مطلب همراه شوید.

دوره تجارت در بازار جهانی، امیرحسین پیروزی

اگر می‌خواهید وارد معامله‌گری و ترید در بازارهای جهانی شوید، دوره امیرحسین پیروزی را به صورت کامل مشاهده کنید. این تریدر باسابقه، مدیر آکادمی آموزشی پیروزی است که به صورت رسمی در ایران فعالیت می‌کند. در این دوره شما سه بخش مختلف دارید که شامل آشنایی با بازار، فراگیری استراتژی‌های معاملاتی و آموزش تحلیل فاندامنتال است. در این سه بخش شما ابتدا با بازار فارکس آشنا خواهید شد و تمامی اصطلاحات اولیه را می‌آموزید.

در پایان این دوره شما از یک فرد مبتدی به یک تریدر سطح متوسط تبدیل شده‌اید که می‌توانید با تکیه بر موارد آموزشی دوره و همچنین تمرین‌های خود، به سطح اولیه‌ای از درآمد در فارکس دست پیدا کنید. در این آکادمی دوره‌های مختلف دیگری نیز وجود دارد که حتی برخی از آنها به صورت رایگان عرضه می‌شود.

دوره آموزش فارکس؛ رضا گلشاهیان

این دوره 22 ساعته، شما را برای ورود به بازار فارکس آماده می‌کند و دارای سه بخش مقدماتی، متوسط و حرفه‌ای است که به شیوه‌ای جدید و بسیار روان شما را آرام آرام برای ورود به فارکس آماده می‌کند. رضا گلشاهیان از حدود سال 90 در این بازار فعال است و دانشجوهای آن نتایج قابل توجهی را در زمینه معامله‌گری دریافت کرده‌اند.

دوره آموزش فارکس؛ پورصمدی

پورصمدی نیز یکی از معامله‌گران مطرح و نام آشنا در بین معامله‌گران فارکس است که دوره اولیه آن 30 ساعت ویدئوی آموزشی درباره شیوه ورود به بازار فارکس می‌باشد. او از سال 97 کار خود را در حوزه آموزش شروع کرده و نام خوبی را در این سال‌ها به دست آورده است. او در دوره خود به 200 سوال اساسی معامله‌گران پاسخ داده است. این دوره شامل مباحث فنی، تکنیکال، ساخت استراتژی، مدیریت مالی و همچنین روانشناسی در بازار می‌شود. در نهایت شما در پایان آن می‌آموزید که خودتان چطور یک استراتژی را ایجاد کرده و بتوانید با آن معامله کنید.

معرفی 10 دوره برتر فارکس از مبتدی تا پیشرفته

معرفی 10 دوره برتر فارکس از مبتدی تا پیشرفته

دوره اختصاصی RTM سعید خاکستر

اگر مبتدی نیستید و به دنبال پیدا کردن یک سبک معاملاتی بر پایه پرایس اکشن هستید، حتماً باید دوره RTM سعید خاکستر را مشاهده کنید. این دوره بسیار کاربردی دارای 30 ویدئوی آنلاین است که می‌توانید آنها را مشاهده کنید. گفته می‌شود خود سعید خاکستر جزء دانشجویان آقای سم سیدن بوده و تسلط کاملی روی سبک معاملاتی RTM که یکی از مهم‌ترین و معتبرترین سبک‌های تحلیل در جهان است، دارد.

دوره Admiral Markets

اگر به زبان انگلیسی تسلط کافی دارید پس دوره Admiral Markets را مشاهده کنید. این دوره که ویدئوهای آن رایگان در اینترنت وجود دارد، آموزش جامعی برای تریدرهای مبتدی و حرفه‌ای است که در 21 روز می‌تواند سطح شما را به کلی ارتقا بخشد. روش کارکردن با بازار و انواع اندیکاتورهایی که برای ساخت استراتژی خود به آن نیاز دارید در این دوره به خوبی آمده است و می‌توان آن را یکی از کامل‌ترین دوره‌ها برای شروع فارکس دانست.

دوره ICT مایکل

اگر چند سالی در فارکس فعالیت کرده باشید این دو نام برایتان آشناست. یکی روش تحلیلی ICT که یکی از پیچیده‌ترین و در عین حال موفق‌ترین روش‌های جهان است و دیگری مایکل. مایکل در وب سایت خود دوره‌های ICT را برای دانشجویان خود برگزار می‌کند و بخش زیادی از ویدئوهای آن نیز در یوتیوب به صورت رایگان در دسترس است. به طور کلی دوره مایکل فقط مناسب تریدرهای سطح بالاست که می‌خواهند همچنان سطح معاملاتی خود را افزایش دهند. البته دقت داشته باشید که این دوره نیز به زبان انگلیسی برگزار می‌شود.

دوره مقدماتی کانون بورس

اگر می‌خواهید به صورت حضوری در یک دوره آموزشی شرکت کنید، می‌توانید از دوره مقدماتی مجموعه آموزشی کانون بورس شروع کنید. در این مجموعه آموزش‌های حضوری درباره بازارهای مالی داخلی و بین‌المللی مانند فارکس و کریپتو به دانشجویان داده می‌شود. البته این مجموعه دوره‌های دیگری نیز دارد که بر اساس سطحی که در حال حاضر دارید، می‌توانید به صورت حضوری یا آنلاین در آنها شرکت کنید.

معرفی 10 دوره برتر فارکس از مبتدی تا پیشرفته

معرفی 10 دوره برتر فارکس از مبتدی تا پیشرفته

ایران بورس آنلاین

یکی از معتبرترین و بهترین منابع برای آموزش 0 تا 100 بورس به صورت رایگان در وب سایت ایران بورس آنلاین قرار دارد. البته ضعف این سایت عدم انسجام و وجود کافی ویدئوها در دوره‌های خود است، اما برای کاربری که می‌خواهد تازه فعالیت خود را شروع کند و هزینه شرکت در دوره‌های پیشرفته‌تر را ندارد می‌تواند مفید باشد.

دوره ارزهای دیجیتال، مدرسان پیشتاز

آموزشگاه مدرسان پیشتاز نیز به صورت حضوری و آنلاین دوره‌های آموزش در حوزه ارزهای دیجیتال و معامله‌گری در بازار فارکس را به کاربران خود آموزش می‌دهد. دوره مقدماتی مدرسان پیشتاز، مناسب افراد مبتدی است که می‌خواهند وارد دنیای معامله‌گری به‌خصوص ارزهای دیجیتال شوند.

دوره صفر تا هزار معامله‌گری؛ محمد آهنگری

این دوره دارای 32 جلسه آموزشی است که اخیراً به صورت رایگان منتشر شده است. در این دوره شما با مقدمات حضور در بازار فارکس و ارزهای دیجیتال آشنا خواهید شد و می‌توانید اصول اولیه معامله‌گری، تحلیل و شناخت بازارهای مالی را به دست بیاورید.

دوره صفر تا صد آموزش فارکس سایت کدام بروکر

یکی دیگه از سایت های آموزش فارکس سایت کدام بروکر است که از مبتدی تا پیشرفته آموزش فارکس را برای مخاطبان در نظر گرفته است. البته در نظر داشته باشید این سایت ویدیو آموزشی ندارد و به صورت مقالات آموزشی است البته به صورت گام به گام می‌باشد و شما خیلی راحت میتوانید در هنگام رفت آمد مانند مترو و بی آر تی از این سایت استفاده کنید.

جمع بندی

به طور کلی برای معامله در فارکس، شما نیازمند آموزش و یادگیری هستید، پیشنهاد ما این است که در شروع با یکی از دوره‌های امیرحسین پیروزی، پورصمدی یا سعید خاکستر کار خود را آغاز کنید. سپس در یک بروکر مانند لایت فایننس حساب دمو باز کنید و همانطور که ویدئوهای آموزشی را مشاهده می‌کنید، معاملات خود را نیز انجام داده و تست کنید. حداقل تا چند ماه اولی که وارد فارکس شده‌اید کار شما تست، تمرین و یادگیری از روی این دوره‌ها خواهد بود.

امتیاز 5/5 - از 1 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT