جایگزین ووکامرس

معرفی 7 جایگزین ووکامرس برای فروشگاه وردپرس شما

زمان مطالعه 13 دقیقه

یکی از اولین گام‌ هایی که در راه ‌اندازی کسب ‌و کار آنلاین شما انجام می ‌شود، ساخت یک وب ‌سایت است. و خوشبختانه، بسیاری از سازندگان وب‌ سایت وجود دارند که می ‌توانید از آنها برای DIY کل سایت خود استفاده کنید. جایگزین ووکامرس را در ادامه معرفی کرده ایم.

حدود 40 درصد از وب سایت ها بر روی وردپرس ساخته شده اند که یک سیستم مدیریت محتوای متن باز است. وب ‌سایت ‌های استاندارد وردپرس معمولاً فاقد ویژگی‌ های تجارت الکترونیک بومی هستند.

نقد کردن درآمد ارزی

خرید با ویزا کارت

اکثر صاحبان مشاغل به توانایی فهرست کردن محصولات، پذیرش پرداخت ها، ردیابی موجودی و انجام سفارشات نیاز دارند، که نصب پیش فرض وردپرس نمی تواند انجام دهد. اینجاست که WooCommerce، یک افزونه تجارت الکترونیک وردپرس ساخته شده توسط Automattic، وارد عمل می شود.

با این حال، برای بسیاری از صاحبان فروشگاه های آنلاین، WooCommerce فاقد ادغام یکپارچه برای کمک به مدیریت و رشد کسب و کارتان است. سایت های WooCommerce به هم چسبیده و نامرتب هستند.

شما باید به تنهایی میزبانی وب را کشف کنید، و پایان ناهمگون به این معنی است که ابزار های مختلف شما به ندرت با هم هماهنگ هستند، نه به ذکر چالش های دیگر. یک جایگزین WooCommerce مانند Shopify مدیریت هر جنبه از تجارت شما را از یک مرکز کنترل ساده تر می کند.

در فهرست بهترین گزینه ‌های WooCommerce در زیر، ما انواع مختلفی از ویژگی‌ ها و گزینه ‌های مختلف را پوشش می ‌دهیم که ممکن است برای کسب و کار شما مناسب ‌تر باشند – مانند میزبانی وب، ادغام‌ ها و پشتیبانی مشتری.

ووکامرس چیست: معرفی اجمالی

  • قیمت: رایگان (نیاز به هاست)
  • مدت آزمایشی رایگان: n/a
  • گزینه های پشتیبانی مشتری: ایمیل، مرکز پشتیبانی، انجمن پاسخگویی
  • ویژگی های برنامه موبایل: ایجاد محصولات، پردازش سفارشات، مشاهده تجزیه و تحلیل. برای iOS و اندروید موجود است.
  • نقطه فروش (POS): بله (سازگار با Square، FOOsales، و Lightspeed؛ هزینه ها متفاوت است)
  • میزبانی وب سایت: از طریق اشخاص ثالث با هزینه اضافی در دسترس است.
جایگزین ووکامرس

جایگزین ووکامرس

وردپرس در درجه اول به عنوان یک سیستم مدیریت محتوا برای وبلاگ ها و وب سایت های ساده مبتنی بر متن شروع به کار کرد، اما از آن زمان چندین افزونه تجارت الکترونیک را اضافه کرده است که یکی از آنها WooCommerce است.

WooCommerce برای مارک های تجارت الکترونیک و فروشگاه هایی که از وردپرس استفاده می کنند طراحی شده است.

یکی از مزایای WooCommerce این است که می توانید تا حد زیادی سایت خود را به شکل دلخواه شخصی سازی کنید.

اما نقطه ضعف این است که این کار پیچیده و درهم ‌تنیده می ‌شود، بنابراین به جای اینکه روی کسب ‌و کار خود کار کنید، باید با وب‌ سایت خود سر و کار داشته باشید.

یک سایت WooCommerce با یک سری ابزار های متفاوت به تعمیر و نگهداری زیادی نیاز دارد. ادغام ها خراب می شوند و شما باید هر مشکلی را عیب یابی کنید. زمان از کار افتادن به خصوص در تجارت الکترونیک پرهزینه است.

به علاوه، استفاده از WooCommerce مستلزم استفاده از میزبانی وب شخص ثالث است. این تنظیمات هزینه و پیچیدگی غیر ضروری را به سایت شما اضافه می کند. و بدون رعایت PCI، فروشگاه شما بیشتر در معرض خطر است.

در نهایت، WooCommerce یک راه حل سریع برای کاربران وردپرس است. اگر کسب‌ و کاری دارید که محصولات می ‌فروشد، باید از یک پلت‌ فرم تجاری استفاده کنید، نه یک ابزار وب ‌سایت عمومی که ویژگی ‌های تجاری در آن گنجانده شده است.

جایگزین های WooCommerce برای فروشگاه آنلاین شما

اگر به وردپرس وابسته نیستید، بسیاری از سازندگان سایت های تجارت الکترونیک اختصاصی وجود دارند که می توانید به جای WooCommerce از آنها استفاده کنید. این ابزار ها معمولاً با همه چیزهایی که برای شروع فروش آنلاین نیاز دارید، و همچنین افزونه‌ ها، برنامه‌ ها و افزونه ‌های اختیاری دارند که می‌ توانید برای سفارشی ‌سازی و ساخت فروشگاه خود بیشتر استفاده کنید.

جایگزین ووکامرس: Shopify

  • قیمت: Basic Shopify: 29.99 دلار در ماه؛ شاپیفای: 79 دلار در ماه، پیشرفته 299 دلار در ماه. 10٪ تخفیف در برنامه های سالانه و 20٪ در برنامه های دوسالانه در صورت پرداخت پیش پرداخت نیز لحاظ می شود
  • مدت زمان آزمایشی رایگان: بله
  • گزینه های پشتیبانی مشتری: پشتیبانی تلفنی 24/7 پاسخگوی تماس. پشتیبانی ایمیل؛ پشتیبانی ارائه شده به 19 زبان؛ انجمن؛ پشتیبانی از محتوای
  • کانال های فروش یکپارچه: فیس بوک، اینستاگرام، گوگل، والمارت مارکت، eBay و آمازون
  • ویژگی های اپلیکیشن موبایل: مجموعه ای از ابزارهای موبایل برای مدیریت کامل کسب و کار آنلاین شما
  • POS: بله
جایگزین ووکامرس

جایگزین ووکامرس

میزبانی وب سایت: در هر طرحی گنجانده شده است

Shopify یکی از بهترین پلتفرم های تجارت الکترونیک است که به شما کمک می کند هر جنبه ای از تجارت آنلاین خود را مدیریت کنید. شروع کار آسان و مدیریت آن ساده است، در صورت تمایل می توانید به زیر جزییات بروید، اما همچنین می توانید فروشگاه خود را بدون یادگیری کدنویسی نگهداری، سفارشی سازی و مقیاس بندی کنید.

سایت ‌های Shopify دارای زمان بارگذاری فوق ‌العاده سریع و بهترین عملکرد پرداخت در وب هستند. شما نیازی به میزبان مدیریت شده یا پرداخت شخص ثالث ندارید، ابزار های داخلی Shopify در سطح جهانی هستند.

شما همچنین می توانید تقریباً در همه جا بفروشید. با ابزار های omnichannel Shopify، می ‌توانید در هر کجا که مشتریانتان هستند فروش داشته باشید، چه به صورت آنلاین یا حضوری. و ما دائماً به دنبال راه‌ های جدیدی برای کمک به بازرگانان هستیم تا محصولات خود را به بازار های جدید عرضه کنند. برای مثال راه اندازی اخیر کانال فروش TikTok و شراکت Shop Pay + Facebook/Instagram ما را بررسی کنید، بدون نیاز به افزونه.

Shopify همچنین منابع زیادی برای کارآفرینان جدید و تثبیت شده دارد. یک انجمن فعال جامعه، اسناد پشتیبانی فراوان، منابع آموزشی رایگان و پشتیبانی 24 ساعته مشتری همگی در انتظار کمک به شما در هر مرحله از کسب و کارتان هستند. اگر نمی توانید کاری انجام دهید، حتی می توانید یک متخصص Shopify مورد اعتماد را استخدام کنید.

و همانطور که رشد می کنید، می توانید از ابزار ها و منابع بیشتری مانند Shopify POS، تحویل محلی، و Shopify Capital استفاده کنید. Shopify اساساً یک جایگزین WooCommerce است که می توانید زمانی که تازه شروع کرده اید و در هر مرحله از رشد خود استفاده کنید. برای مشاهده جزئیات بیشتر درباره Shopify در مقابل WooCommerce بیشتر بخوانید.

تغییر را از خودتان شروع کنید: با مطالعه ی دیگر مقالات ما بیاموزید که چگونه سایت WooCommerce خود را با استفاده از واردکننده فروشگاه به Shopify منتقل کنید.

جایگزین ووکامرس: BigCommerce

  • قیمت: استاندارد: 29.95 دلار در ماه. به علاوه: 79.95 دلار در ماه یا 71.95 دلار در ماه در صورت پرداخت سالانه. حرفه ای: 299.95 دلار در ماه یا 269.96 دلار در ماه در صورت پرداخت سالانه. قیمت گذاری سفارشی سازمانی
  • مدت زمان آزمایشی رایگان: 15 روز
  • گزینه های پشتیبانی مشتری: پشتیبانی فنی 24/7 از طریق تلفن، ایمیل یا چت
  • کانال های فروش یکپارچه: Google Shopping، فیس بوک، Price Comparison engines، eBay، Amazon، Walmart، Etsy، Instagram
  • ویژگی های برنامه موبایل: مشاهده تجزیه و تحلیل، سفارشات به روز رسانی، مدیریت موجودی و محصولات، و جستجوی مشتریان. برخی از ویژگی ها فقط اندروید هستند
  • POS: بله
جایگزین ووکامرس

جایگزین ووکامرس

میزبانی وب سایت: در هر طرحی گنجانده شده است

BigCommerce یک جایگزین قدرتمند WooCommerce است که همه چیز هایی را که برای راه اندازی یک فروشگاه آنلاین عظیم نیاز دارید را دارد. این پلتفرم به طور خاص به مشاغل و شرکت های بزرگ با نیازهای پیچیده پاسخ می دهد، بنابراین اغلب پلتفرمی است که شما به جای راه اندازی با آن فارغ التحصیل می شوید.

برخی از ویژگی های برتر BigCommerce عبارتند از ابزار های SEO، ادغام POS، فروش چند کاناله و ابزار های تبدیل. این بسیار قوی تر و جامع تر از WooCommerce است، اما شاید برای مشاغل کوچکتر بسیار پیچیده (و گران) باشد.

برخلاف WooCommerce، BigCommerce فوق العاده انعطاف پذیر و قابل تنظیم نیست. اگر خودتان وب‌سایت را مدیریت می‌کنید، این کار را ساده ‌تر می ‌کند، اما می ‌تواند محدود کننده باشد، به‌ویژه وقتی که کسب‌ و کار شما در پیچیدگی رشد می ‌کند. کاربران همچنین می گویند که BigCommerce بیشتر یک راه حل خارج از جعبه است در حالی که WooCommerce برای راه اندازی و اجرا نیاز به کار اضافی دارد.

مقایسه BigCommerce در مقابل WooCommerce: تفاوت های بزرگ چیست؟

BigCommerce شامل میزبانی وب است در حالی که WooCommerce این مورد را ندارد.

WooCommerce انعطاف پذیرتر است اما برای این کار به منابع نیاز دارد، در حالی که BigCommerce خلاقیت کمتری ارائه می دهد اما یک پلت فرم ساده تر برای استفاده است. با این حال، اگر یک توسعه‌ دهنده یا منبع فنی اختصاصی برای رهبری مدیریت و نگهداری سایت داشته باشید، بهتر است.

جایگزین ووکامرس: Wix

  • قیمت: Business Basic: 27 دلار در ماه. کسب و کار نامحدود: 32 دلار در ماه. VIP تجاری: 59 دلار در ماه
  • مدت زمان آزمایشی رایگان: بدون آزمایش رایگان
  • گزینه های پشتیبانی مشتری: خدمات پاسخ به تماس 24/7 در دسترس است. دانش محور؛ انجمن
  • کانال های فروش یکپارچه: فیس بوک و اینستاگرام به برنامه شخص ثالث Ecwid نیاز دارند
  • ویژگی های برنامه موبایل: توانایی مدیریت وب سایت شما، اگرچه فاقد ابزار های کلیدی تجاری مانند مدیریت موجودی است. برای استفاده از POS موبایل به برنامه جداگانه نیاز دارد
  • POS: بله
جایگزین ووکامرس

جایگزین ووکامرس

میزبانی وب سایت: در هر طرحی گنجانده شده است

Wix یک جایگزین WooCommerce برای مبتدیان با ویرایش کشیدن و رها کردن و قالب های قابل تنظیم است. تا آنجایی که ویژگی ‌های تجارت الکترونیک وجود دارد، Wix ابزار هایی دارد که به شما امکان می‌ دهد سفارش ‌ها را ردیابی کنید، پرداخت ‌ها را از کارت ‌های اعتباری و از طریق PayPal بپذیرید، کد های کوپن ایجاد کنید و قوانین مالیاتی و حمل و نقل را براساس مکان تعیین کنید. همچنین یک نسخه موبایل از سایت شما ایجاد می کند.

مقایسه Wix در مقابل WooCommerce: تفاوت های بزرگ چیست؟

Wix مقرون به صرفه تر از مدیریت یک سایت وردپرس با افزونه WooCommerce است. هزینه های آن به طور کلی کمتر است. به علاوه، WooCommerce ممکن است به سرمایه گذاری بیشتری در کمک توسعه دهندگان برون سپاری شده نیاز داشته باشد.

وردپرس و WooCommerce ویژگی های پیشرفته تری را ارائه می دهند. بنابراین اگر در حال ساخت یک فروشگاه آنلاین پیچیده هستید، WooCommerce انتخاب بهتری است.

جایگزین ووکامرس: Adobe Commerce (Magento سابق)

  • قیمت: فقط قیمت سفارشی
  • مدت زمان آزمایشی رایگان: بدون آزمایش رایگان
  • گزینه های پشتیبانی مشتری: پشتیبانی تلفنی و مرکز راهنمایی آنلاین/منابع پشتیبانی فنی موجود است
  • کانال های فروش یکپارچه: آمازون
  • ویژگی های برنامه موبایل: n/a
  • POS: افزونه های شخص ثالث موجود است
  • میزبانی وب سایت: شامل نمی شود. به گزینه شخص ثالث یا خود میزبان نیاز دارد
جایگزین ووکامرس

جایگزین ووکامرس

صفحه اصلی Adobe Commerce.

Adobe Commerce (Magento سابق) یک جایگزین WooCommerce است که به تخصص فنی زیادی نیاز دارد. برای ساخت یک وب سایت با Adobe Commerce، به مهارت های برنامه نویسی و توسعه وب پیشرفته نیاز دارید. نکات منفی هزینه، منابع و زمان است، اما مزایای آن این است که می‌توانید سایتی ایجاد کنید که کاملاً متناسب با تجارت منحصر به فرد شما باشد.

مانند WooCommerce، Adobe Commerce به میزبانی شخص ثالث نیاز دارد، که پیچیدگی و هزینه را برای راه اندازی و نگهداری وب سایت شما افزایش می دهد. در حالی که Adobe Commerce گزینه ها و انعطاف پذیری زیادی را ارائه می دهد، محدودیت های کلیدی وجود دارد. برای شروع، هیچ راه ساده ای برای ادغام تجارت چند کاناله در سایت شما وجود ندارد. به همین ترتیب در مورد توانایی پذیرش ارز خارجی نیز وجود دارد. در بازار امروز، اینها موانع مهمی هستند که باید در نظر گرفته شوند.

مقایسه Adobe Commerce در مقابل WooCommerce: تفاوت های بزرگ چیست؟

در حالی که هر دو نیاز به میزبانی شخص ثالث دارند، Adobe Commerce در مقایسه با WooCommerce ابزاری انعطاف پذیرتر و قدرتمندتر است. برای کسب و کارهایی که به منابع توسعه دهنده با کیفیت بالا دسترسی دارند، چه در داخل و چه به یک شریک برون سپاری قابل اعتماد، بهترین گزینه است.

Adobe Commerce همچنین آن را برای پیکربندی های پیچیده محصول ایده آل می کند، در حالی که WooCommerce کمتر در راه سفارشی سازی در آن زمینه ارائه می دهد.

جایگزین های WooCommerce برای وردپرس

اگر آماده نیستید وردپرس را به طور کامل کنار بگذارید، افزونه های تجارت الکترونیک دیگری وجود دارند که می توانید به جای WooCommerce از آنها استفاده کنید.

جایگزین ووکامرس: Buy Button Shopify

  • قیمت: 9 دلار در ماه
  • آزمایشی رایگان: بله
  • گزینه های پشتیبانی مشتری: پشتیبانی ایمیل. پشتیبانی ارائه شده به 19 زبان؛ انجمن؛ پشتیبانی از محتوای
  • کانال های فروش یکپارچه: بله (فروشگاه آنلاین شامل نمی شود)
  • ویژگی های اپلیکیشن موبایل: بله
  • POS: بله، Shopify POS Lite. POS Pro با هزینه اضافی در دسترس است
  • میزبانی وب: n/a

دکمه خرید Shopify ابزاری است که یک کد قابل جاسازی را ایجاد می کند که تجار می توانند از آن برای افزودن محصولات و پرداخت آنلاین به هر نوع وب سایتی استفاده کنند. تنها با چند کلیک می توانید کد را ایجاد کرده و به وب سایت وردپرس خود اضافه کنید.

دکمه خرید Shopify با پلت فرم سبد خرید ایمن و پاسخگو Shopify متصل می شود تا تمام نیاز های پرداخت شما را برطرف کند. همچنین می توانید آن را با بیش از 100 درگاه پرداخت سازگار متصل کنید.

استفاده از دکمه خرید Shopify یک راه سریع و آسان برای فروش محصولات از وب سایت وردپرس شما در حالی است که از مجموعه قدرتمند ابزارهای تجاری Shopify استفاده می کنید.

مقایسه Buy Button Shopif مقابل WooCommerce، تفاوت های بزرگ چیست؟

در حالی که نمی ‌توانید با Buy Button Shopif یک وب‌سایت بسازید – لازم است که قبلاً یک وب‌سایت داشته باشید – به تمام ابزار های مدیریت کسب و کار Shopify دسترسی دارید. این امر مدیریت تمام جنبه های کسب و کار خود را از یک مکان ساده تر می کند، به جای اینکه صرفاً به سیستم های متفاوت WooCommerce تکیه کنید.

Buy Button Shopif بسیار انعطاف پذیرتر از WooCommerce است. شما می توانید کد را در هر نوع وب سایتی جاسازی کنید، بنابراین می توانید از چندین سایت به طور همزمان کسب درآمد کنید. برای مثال، اگر شما یک دسته از سایت های وابسته دارید، این می تواند مفید باشد.

جایگزین ووکامرس: Ecwid By Lightspeed

  • قیمت: رایگان برای ساخت و راه اندازی فروشگاه خود با حداکثر 10 محصول. برنامه های تجاری ماهانه از 15 دلار یا 12.50 دلار در ماه در صورت پرداخت سالانه شروع می شود. بدون کارمزد معامله
  • مدت آزمایشی رایگان: n/a
  • گزینه های پشتیبانی مشتری: ایمیل، چت، تلفن، منابع آنلاین / اسناد
  • کانال های فروش یکپارچه: فیس بوک، اینستاگرام، پینترست، اسنپ چت، آمازون، eBay
  • ویژگی های اپلیکیشن موبایل: طراحی وب سایت، مدیریت سفارشات و حمل و نقل، مدیریت موجودی، پذیرش پرداخت های حضوری
  • POS: بله
جایگزین ووکامرس

جایگزین ووکامرس

سازگاری پلت فرم تجارت الکترونیک: وردپرس

درست مانند WooCommerce، می توانید افزونه Ecwid را به سایت وردپرس خود اضافه کنید تا قابلیت تجارت الکترونیک را اضافه کنید. همچنین می ‌توانید این ابزار را در رسانه‌ های اجتماعی و سایر کانال ‌های تجاری تعبیه کنید و به شما این امکان را می ‌دهد که یک رویکرد واقعا چند کاناله برای ایجاد یک تجارت آنلاین داشته باشید. می ‌توانید از ویژگی ‌های فروش چند کاناله Ecwid برای آزمایش اینکه کدام کانال برای شما بهترین است استفاده کنید.

مانند Wix، Ecwid یک ابزار مقرون به صرفه و مبتدی است که بسیاری از کدنویسی و فنی را از ساخت فروشگاه آنلاین شما می گیرد. سایر ویژگی های ارزشمند شامل مدیریت موجودی متمرکز و سفارش است که رقیب WooCommerce است.

مقایسه Ecwid در مقابل WooCommerce: تفاوت های بزرگ چیست؟

برخلاف WooCommerce، از نظر فنی می توانید از Ecwid بدون وردپرس استفاده کنید. این یک ابزار “سایت فوری” دارد که به شما امکان می دهد یک سایت تجارت الکترونیک بسیار ساده و مستقل ایجاد کنید. با این حال، اگر ویژگی های بیشتری می خواهید، باید از افزونه Ecwid برای وردپرس استفاده کنید.

جایگزین ووکامرس: Easy Digital Downloads

  • قیمت: 99 تا 299 دلار برای مجوز های سایت تک. 499 دلار برای 3 سایت. 6.99 دلار برای دانلود اپلیکیشن موبایل iOS. برنامه های افزودنی با هزینه های اضافی در دسترس هستند
  • مدت زمان آزمایشی رایگان: بدون آزمایش رایگان. می توانید ظرف 30 روز پس از خرید درخواست بازپرداخت کنید
  • گزینه های پشتیبانی مشتری: مرکز راهنمایی آنلاین رایگان. پشتیبانی برنامه افزودنی به یک کلید مجوز معتبر نیاز دارد. پشتیبانی بهتر از طریق Priority Assistance ارائه می شود که با قیمت 99 دلار برای 45 روز یا 299 دلار برای یک سال در دسترس است.
  • کانال های فروش یکپارچه: n/a
  • ویژگی های برنامه موبایل: فروش را ردیابی کنید، محصولات را مدیریت کنید، کد های تخفیف ایجاد و استفاده کنید، پروفایل های اصلی مشتری
  • POS: خیر. ادغام با Stripe، PayPal، SOFORT، Authorize.net، ClickBank و Braintree
جایگزین ووکامرس

جایگزین ووکامرس

سازگاری پلت فرم تجارت الکترونیک: وردپرس

Easy Digital Downloads یک افزونه مخصوص وردپرس است که وبلاگ شما را به یک سایت تجارت الکترونیک برای محصولات دیجیتال تبدیل می کند. بنابراین اگر دانلود ها، قالب ‌ها و سایر محصولات مجازی را می ‌فروشید، این ابزار نسبتاً ساده ‌ای برای شروع است. ویژگی ها شامل سبد خرید و دکمه خرید اولیه اما قابل تنظیم، کد های تخفیف و گزارش تحلیلی است. همچنین دارای پروفایل های مشتری بسیار ابتدایی با سابقه خرید است.

به ویژه سازندگان و وبلاگ نویسان از استفاده از این افزونه برای شروع فروش آنلاین سود می برند. به طور کلی، Easy Digital Downloads یک افزونه وردپرس خوب برای استفاده در صورت نیاز های ساده، تعداد کمی SKU و محصولات دیجیتال است.

اطلاعات تکمیلی: با برنامه Shopify’s Digital Downloads، می توانید فایل های دیجیتالی مانند ویدیو ها، آهنگ ها و طرح های گرافیکی را به عنوان محصولات در فروشگاه خود آپلود کنید.

Easy Digital Downloads در مقابل مقایسه WooCommerce: تفاوت های بزرگ چیست؟

کاربران گزارش می دهند که تیم پشتیبانی مشتری در Easy Digital Downloads بسیار پاسخگو تر و مفیدتر از افراد حاضر در WooCommerce هستند. این به ویژه اگر یک تیم کوچک یا یک عملیات تک نفره باشید بسیار ارزشمند است.

Easy Digital Downloads تقریباً چیزی در راه سئو ارائه نمی دهد. اگر نگران جستجو هستید، باید به WooCommerce یا یکی از گزینه های دیگر در این لیست نگاه کنید.

MemberPress

  • قیمت: پایه: 179.50 دلار در سال. به علاوه: 299.50 دلار در سال؛ حرفه ای: 399.50 دلار در سال
  • مدت زمان آزمایشی رایگان: بدون آزمایش رایگان. می توانید ظرف 14 روز پس از خرید درخواست بازپرداخت کامل کنید
  • گزینه های پشتیبانی مشتری: مرکز راهنمایی آنلاین. اگر مجوز پشتیبانی دارید، می توانید یک تیکت پشتیبانی آنلاین ارسال کنید یا یک متخصص را برای کمک یک به یک استخدام کنید
  • کانال های فروش یکپارچه: n/a
  • ویژگی های برنامه موبایل: n/a
  • POS: خیر. سازگار با Stripe، PayPal و Authorize.net
جایگزین ووکامرس

جایگزین ووکامرس

سازگاری پلت فرم تجارت الکترونیک: وردپرس

MemberPress یک افزونه وردپرس است که برای پرداخت های مکرر مرتبط با اشتراک و عضویت در نظر گرفته شده است. بنابراین اگر به دنبال تبدیل سایت وردپرس خود به چیزی مانند یک تجارت باکس اشتراک یا یک انجمن عضویت هستید، MemberPress می تواند گزینه خوبی باشد.

ویژگی‌ها برای ایجاد، مدیریت و ردیابی اشتراک‌ ها طراحی شده ‌اند. می ‌توانید اعضا را مشاهده، به‌ روز رسانی، اضافه و حذف کنید، و همچنین به دارایی ‌های فردی اجازه دسترسی بدهید. MemberPress با Divi و تعدادی از درگاه‌ ها و پردازنده ‌های پرداخت شخص ثالث و سایر افزونه ‌های وردپرس ادغام می ‌شود.

مقایسه MemberPress در مقابل WooCommerce: تفاوت های بزرگ چیست؟

با WooCommerce، می توانید پرداخت های مکرر را با یک افزونه اضافی، اشتراک WooCommerce تنظیم کنید. این افزونه 199 دلار در سال هزینه دارد، قیمتی مقرون به صرفه تر از MemberPress، اما علاوه بر آن، هزینه های دیگر WooCommerce شما را نیز در نظر نمی گیرد.

Shopify بهترین جایگزین WooCommerce است

در نهایت، شما می خواهید یک پلتفرم تجارت الکترونیک را انتخاب کنید که اکنون مناسب کسب و کار شما باشد و بتواند با شما رشد کند. وردپرس ممکن است یک پلت فرم عالی برای وبلاگ نویسان و سایت های غیر تجارت الکترونیک باشد، اما WooCommerce از نظر حمایت از رشد کسب و کار محدود تر است.

با یک پلتفرم تجاری مانند Shopify، مجموعه کاملی از ابزار ها را با همه چیز هایی که برای راه اندازی کسب و کار خود در حال حاضر و در آینده نیاز دارید، دریافت می کنید.

سوالات متداول در زمینه ی جایگزین های WooCommerce

چه چیزی بهتر از WooCommerce است؟

هفت پلتفرم تجارت الکترونیکی که در این پست ذکر شده است بهتر از WooCommerce برای مشاغل منتخب هستند:

  1. Shopify
  2. BigCommerce
  3. Wix
  4. Adobe Commerce
  5. Ecwid
  6. Easy Digital Downloads
  7. MemberPress

چه کسانی باید از WooCommerce استفاده کنند؟

اگر می خواهید راهی آسان برای فروش محصولات از سایت وردپرس موجود خود داشته باشید، باید از WooCommerce استفاده کنید.

آیا WooCommerce همان وردپرس است؟

دقیقاً نه، WooCommerce با وردپرس یکی نیست. WooCommerce یک افزونه وردپرس است که به شما امکان می دهد محصولات را از وب سایت وردپرس خود بفروشید.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT