معیارهای ایردراپ ماسک امپایر

معیارهای ایردراپ ماسک امپایر

زمان مطالعه < 1 دقیقه

ماسک امپایر چند ساعت پیش معیارهای ایردراپ خود را مشخص کرد. این بازی تاکید کرد که ۷۰ درصد از عرضه توکنش را بین کاربرانش توزیع می‌کند.

خرید تون کوین

معیارهای ایردراپ ماسک امپایر

معیارهای اولیه ایردراپ ماسک امپایر عبارت است از:

  • تعداد و کیفیت دوستان دعوت‌شده
  • سود در ساعت
  • تعداد تسک‌های تکمیل‌شده

معیارهای اضافی بازی مذکور نیز عبارت است از:

  • اتصال کیف پول
  • تراکنش‌های TON، خریدها و کمک‌های مالی
  • پریمیوم تلگرام

بازی مذکور خاطرنشان کرد که خرید و کمک مالی در آن هرگز اجباری نبوده و عامل اجباری و تعیین‌کننده‌ای در دریافت ایردراپ نیست. با این حال ماسک امپایر تاکید کرد که به عنوان یک پروژه جوان، خریدهای مذکور به آن کمک زیادی کرده است تا قدرتمند شود، تیم خود را گسترش دهد و پایه و اساس آن را پی‌ریزی کند. بازی مذکور ادامه داد:

ما توکن‌ها را به‌‌طور بی‌طرف توزیع می‌کنیم تا به هر شرکت‌کننده‌ای که به جامعه کمک کرده و زمانی را صرف آن کرده است، پاداش سخاوتمندانه‌ای داده شود.

شایان ذکر است که مرحله استخراج ربات ماسک امپایر شب قبل به پایان رسید. صفحه اول این بازی نشان می‌دهد که فرآیند توزیع توکن‌های بازی مذکور آغاز شده‌ است. با این حال تاریخ دقیق لیستینگ و ایردراپ آن مشخص نشده است. بسیاری از بازیکنان این بازی امیدوارند که ایردراپ آن در ماه اکتبر (مهر) انجام شود.

این بازی همانند بازی‌های تلگرامی دیگر با الهام از نات کوین راه‌اندازی شد. طبق داده‌های موجود، این بازی حدود ۴۸ میلیون نفر بازیکن داشت که در مجموع ۴۸۳ میلیارد توکن X را استخراج کردند.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT