بهترین شرکت های هاستینگ

مقایسه بهترین شرکت های هاستینگ وب

زمان مطالعه 23 دقیقه

توصیه ما برای اکثر مردم Hostinger است زیرا یک سرویس هاستینگ وب مقرون به صرفه، سریع و قابل اعتماد است. با هزینه کمتر از 1.99 دلار در ماه با Hostinger ثبت نام کنید. بهترین شرکت های هاستینگ را در ادامه معرفی میکنیم.

با هاست وب اشتباه، در نهایت هزینه ای بیش از خدمات بد را پرداخت خواهید کرد. شما باید این کار را درست انجام دهید زیرا یک هاست وب معتبر سایت شما را آنلاین نگه می دارد و به شما کمک می کند تا از خرابی های غیر ضروری جلوگیری کنید.

این راهنما بهترین انواع هاستینگ وب را برای موقعیت های مختلف توضیح می دهد. از این بررسی ها برای یافتن بهترین هاست وب بدون شکستن بانک استفاده کنید. می توانید خرید هاست خارجی را با اول پرداخت تجربه کنید.

9 بهترین ارائه دهنده هاستینگ وب

بهترین های سال 2023: هاستینگ A2، Bluehost، DreamHost، HostGator، Hostinger، InMotion، Nexcess، SiteGround و WP Engine.

فرقی نمی‌کند اولین وب‌سایت خود را راه‌اندازی کنید یا به یک نمونه کار اضافه کنید، همه انتخاب‌های برتر من همه ابزارهای مورد نیاز را در اختیار شما قرار می‌دهند. با این حال، چهار ارائه‌دهنده از نظر عملکرد، ارزش و سهولت استفاده به محققان ما متمایز بودند.

ارائه دهندگان هاستینگ وب مورد علاقه ما برای سال 2023 عبارتند از:

  • Hostinger – Best overall
  • DreamHost – Best value for shared hosting
  • SiteGround – Best for extra speed and security
  • Bluehost – Best for new WordPress websites

تیم تحقیقاتی ما ده ها ارائه دهنده هاستینگ وب را بررسی و آزمایش کرد تا آن را به چهار مورد در این لیست محدود کند. علاوه بر این، تعداد انگشت شماری از ارائه دهندگان هاستینگ دیگر را بررسی کردیم که برای موقعیت های خاص تر عالی هستند.

هر بررسی نکات برجسته و قیمت هر هاست وب را پوشش می دهد. پس از بررسی‌ها، راهنمای خرید را برای کمک به شما در مقایسه بهترین گزینه‌ها ارائه می‌کنیم.

بهترین شرکت های هاستینگ: هاستینگر – به طور کلی بهترین

هاستینگر هاستینگ وب قابل اعتماد را با قیمتی باورنکردنی ارائه می دهد. برنامه های هاست اشتراکی از 1.99 دلار در ماه شروع می شود که شامل پشتیبان گیری رایگان هفتگی و پهنای باند کافی برای 10000 بازدید کننده از سایت شما می شود.

معمولاً باید خودتان از سایت خود نسخه پشتیبان تهیه کنید یا هزینه اضافی بپردازید، اما این آرامش خیال را به صورت رایگان با هاستینگر دریافت می کنید.

محبوب ترین گزینه، طرح هاستینگ اشتراکی Premium است که هزینه آن 2.99 دلار در ماه است. این به شما امکان می دهد تا 100 وب سایت ایجاد کنید و هاست 25000 بازدید کننده باشید. همچنین یک دامین رایگان برای یک سال و یک گواهی رایگان Let’s Encrypt SSL برای ایمن سازی وب سایت خود دریافت خواهید کرد.

بهترین شرکت های هاستینگ

بهترین شرکت های هاستینگ

با ثبت نام برای هاستینگر تا 80 درصد صرفه جویی کنید.

طرح هاستینگ اشتراکی Premium 100 گیگابایت فضای ذخیره سازی SSD فراهم می کند که برای محتوای مختلف وب سایت کافی است. اگر به فضای بیشتری نیاز دارید، به یکی از VPS یا برنامه های هاستینگ ابری آنها ارتقا دهید.

هاستینگر از کنترل پنل خود به نام hPanel استفاده می کند. به لطف نمادهای ناوبری چشم نواز و سازماندهی شده، کاربر پسند و آسان برای پیمایش است. همچنین دارای یک نصب کننده خودکار است که به شما امکان می دهد وردپرس یا سایر سیستم های مدیریت محتوا را تنها با چند کلیک راه اندازی کنید.

بهترین شرکت های هاستینگ

بهترین شرکت های هاستینگ

پنل کنترل هاستینگر مدیریت محتوا در وردپرس را آسان می کند.

یکی دیگر از ویژگی های عالی داشبورد اختصاصی وردپرس آنها در hPanel است.

شما می توانید چندین کار را مدیریت کنید، مانند به روز رسانی نسخه اصلی وردپرس، فعال یا غیرفعال کردن افزونه ها، و فعال کردن حالت نگهداری از hPanel. یک دکمه ناوبری به شما امکان می دهد با یک کلیک به داشبورد وردپرس خود از طریق hPanel دسترسی داشته باشید.

LiteSpeed ​​Cache for WordPress (LSCWP) به طور خودکار هنگام راه اندازی وردپرس نصب می شود. حافظه نهان در سطح سرور و سایر ویژگی های بهینه سازی آن به شما کمک می کند تا وب سایت را برای تجربه کاربری بهتر تسریع کنید.

هاستینجر حداکثر حضور آنلاین شما را با ضمانت 99.9% آپتایم خود تضمین می کند. پشتیبانی از چت زنده 7/24 با پاسخ سریع نیز هر زمان که به کمک نیاز داشتید به شما کمک می کند.

برای اطلاعات بیشتر در مورد هاستینگر، از جمله برنامه ها، قیمت ها و مزایای آن، بررسی عمیق میزبانی وب هاستینگر ما را بررسی کنید.

بهترین شرکت های هاستینگ: DreamHost – بهترین ارزش برای هاست اشتراکیینگ

DreamHost خانه بیش از 1.5 میلیون وب سایت است. مردم به DreamHost اعتماد دارند زیرا آنها وب سایت های سریع را با قیمت های عالی و با شرایط واضح ارائه می دهند.

این شرکت 100% گارانتی آپ تایم دارد و در صورت از کار افتادن سایت شما جبران می کند. پس از ثبت‌نام، اگر از عملکرد راضی نیستید، می‌توانید ظرف 97 روز اول لغو کنید تا بازپرداخت کامل دریافت کنید.

هیچ شگفتی وجود ندارد، فقط یک تجربه هاستینگ وب کارآمد است که مبتدیان می توانند به سرعت بر آن مسلط شوند. کاربران پیشرفته خوشحال خواهند شد که بدانند می توانند به هر چیزی که نیاز دارند بدون نیاز به ارتقاء برنامه ها دسترسی داشته باشند.

بهترین شرکت های هاستینگ

بهترین شرکت های هاستینگ

شما می توانید وردپرس را با یک کلیک روی دریم هاست نصب کنید.

تا جایی که هاستینگ اشتراکی پیش می‌رود، DreamHost بیشترین ارزش را در بین هر میزبان وب ارائه می‌کند.

پشتیبان گیری رایگان روزانه از سایت شما؟ ترافیک نامحدود؟ خیلی خوب به نظر می رسد که درست باشد، اما اینطور نیست.

تا زمانی که یک وب‌سایت قانونی را اجرا می‌کنید، هرگز نباید نگران پهنای باند یا پشتیبان‌گیری باشید، حتی در برنامه‌های هاستینگ دریم هاست که مقرون به صرفه‌تر هستند.

Dreamhost اطلاعات تماس شما را از ثبت عمومی در دامین شما محافظت می کند. تقریباً همه هاست‌های وب برای این کار هزینه می‌گیرند، اما با DreamHost رایگان است.

همچنین یک گزینه عالی برای هاستینگ وردپرس است. DreamHost یکی از سه هاست وب است که به طور رسمی توسط وردپرس توصیه می شود. با نصب وردپرس با یک کلیک و به روز رسانی خودکار، عملاً بدون دردسر است.

اگر سایت وردپرسی دارید، DreamHost آن را به صورت رایگان منتقل می کند.

آنها همچنین شامل یک سازنده وب سایت وردپرس بدون کد با هر طرح هاستینگ می شوند. به سرعت یک سایت جدید راه اندازی کنید و تغییراتی را در آینده ایجاد کنید، حتی اگر قبلاً سایتی ایجاد نکرده باشید.

هاستینگ اشتراکی DreamHost از 2.59 دلار در ماه برای یک وب سایت با برنامه شروع مشترک شروع می شود. این یک قیمت عالی برای هر چیزی است که بسیاری از سازمان های کوچک تا به حال به آن نیاز دارند.

بررسی کامل DreamHost ما برنامه ها و قیمت ها را با جزئیات بیشتری پوشش می دهد.

خدمات مشتری با بلیط 24 ساعته در دسترس است و شما همیشه با یکی از تیم داخلی DreamHost در ارتباط خواهید بود. پشتیبانی تلفنی یک افزونه برای برنامه های هاستینگ مشترک است، اما می توانید از طریق ایمیل و چت زنده کمک بگیرید.

 

برای هاستینگ وب کم استرس و با ارزش امروز با DreamHost ثبت نام کنید.

SiteGround – بهترین برای سرعت و امنیت بیشتر

SiteGround برای ارائه سرعت بالا و امنیت قوی برای هاستینگ وردپرس ساخته شده است. در حال حاضر، یک تبلیغ بزرگ در حال اجرا است. شما می توانید 80٪ تخفیف برای تمام برنامه های هاستینگ سالانه و انتقال رایگان وب سایت دریافت کنید. این یک معامله خوب را حتی بهتر می کند.

هاستینگ در SiteGround به این معنی است که شما اصلاً نگران سرعت یا امنیت نخواهید بود. با فناوری ای که هاستینگ بر اساس آن ساخته شده است شروع می شود. SiteGround از Google Cloud برای حفظ اتصالات سریع و پایدار و ذخیره‌سازی داده‌های پایدار SSD برای اطمینان از تأخیر کم استفاده می‌کند.

البته، شما درگیر هیچ یک از اینها نیستید – فقط باید در SiteGround ثبت نام کنید و سایت وردپرس خود را راه اندازی کنید – آن ها کارهای سنگین را در باطن انجام خواهند داد.

سایت، هاستینگ وب، هاستینگ وردپرس، و راه حل های میزبانی ووکامرس را ارائه می دهد.

امنیت SiteGround در حالت هشدار دائمی است. هر 0.5 ثانیه یکبار بررسی سلامت سرور را انجام می دهد و سیستم آنتی ربات مبتنی بر هوش مصنوعی آن بین 500000 تا 2 میلیون حمله brute force را در هر ساعت مسدود می کند.

این ترکیب سرعت و امنیت می تواند برای اکثر سایت ها کارساز باشد. اما SiteGround به عنوان یکی از هاست های وب توصیه شده وردپرس، در ارائه این عملکرد برای سایت های وردپرس مهارت خاصی دارد و شامل یک لایه امنیتی اضافی فقط برای آن سایت ها می باشد.

به علاوه، تمام برنامه های SiteGround – نه فقط گزینه های هاستینگ وردپرس – شامل نصب وردپرس با یک کلیک، سازنده سایت WP Starter و به روز رسانی خودکار برای پلتفرم وردپرس و افزونه های آن است.

برای مدت زمان محدود، می‌توانید تا 80 درصد تخفیف در تمام برنامه‌های هاستینگ سالانه Site Ground دریافت کنید:

. راه اندازی: 2.99 دلار در ماه برای یک سال، سالانه پرداخت می شود

GrowBig : 4.99دلار در ماه برای یک سال، سالانه پرداخت می شود

GoGeek: 7.99 دلار در ماه برای یک سال، سالانه پرداخت می شود

به خاطر داشته باشید که هر طرح پس از یک سال با نرخ بالاتری تمدید می شود. SiteGround همچنین در هنگام تسویه‌حساب گزینه‌هایی را در اختیار شما قرار می‌دهد که بجای آن برای یک دوره ۲۴ ماهه یا ۳۶ ماهه پرداخت کنید – و تخفیف‌های خوبی برای تمدید بیش از یک سال ارائه می‌دهد. تمدید دو ساله 20 درصد تخفیف در نرخ پایه تمدید دارد و تمدید سه ساله 30 درصد تخفیف دارد.

بنابراین، از نظر ارزش بلندمدت، با استفاده از نرخ اولیه عالی آنها برای یک سال پیش، همچنان بهترین معامله را دریافت می کنید.

در مجموع، SiteGround بهترین فناوری و خدمات را برای هاست سایت شما ارائه می دهد و آن را برای همه بازدیدکنندگان سریع و ایمن نگه می دارد. برای اطلاعات بیشتر به بررسی کامل SiteGround ما مراجعه کنید.

Bluehost – بهترین برای وب سایت های وردپرس جدید

Bluehost یکی از محبوب ترین شرکت های هاستینگ وب در جهان است، به ویژه در بین افرادی که وب سایت های وردپرس خود را راه اندازی می کنند. Bluehost یکی از سه میزبانی است که به طور رسمی توسط وردپرس توصیه می شود و ما موافق هستیم.

آنها نرخ های عالی و یک پلتفرم مناسب برای مبتدیان ارائه می دهند که همه جنبه های اجرای یک وب سایت وردپرس را آسان می کند. مطمئناً می‌توانید انواع دیگری از وب‌سایت‌ها را در Bluehost بسازید، اما قطعاً برای بهترین کارکرد با وردپرس تنظیم شده است.

اکثر اوقات Bluehost شما را در اولین بار از طریق یک کار راهنمایی می کند، مانند راه اندازی یک وبلاگ یا اکانت ایمیل در سایت شما.

اگر گیر کرده اید یا مشکلی دارید، Bluehost پشتیبانی 7/24 از طریق تلفن یا چت زنده دارد. شماره پشتیبانی و گزینه‌های چت زنده دقیقاً در سایت فهرست شده‌اند، بنابراین می‌توانید با دو کلیک برای کمک تماس بگیرید.

به عنوان یک خواننده سریع جوانه، می توانید با نرخ انحصاری 2.75 دلار در ماه شروع به استفاده از BLUEHOST کنید.

نصب وردپرس همانند صدها برنامه دیگر موجود در بازار برنامه های عمیق Bluehost یک کلیک طول می کشد.

Bluehost همچنین ابزارهای تجزیه و تحلیل و سئو فوق العاده ای را برای ردیابی رتبه بندی وب سایت شما برای کلمات کلیدی خاص ارائه می دهد. این به شما ایده خوبی می دهد که چگونه باید سایت خود را برای بهترین رتبه بندی جستجو بهینه کنید.

طرح هاستینگ اشتراکی Basic معمولاً 9.99 دلار در ماه است، اما اگر مشتری جدید باشید، تخفیف‌های عمده‌ای وجود دارد. اگر برای سه سال ثبت نام کنید و قیمت را قفل کنید، می توانید آن را با 4.75 دلار در ماه دریافت کنید.

مانند سایر هاست ها، قیمت تمدید بالاتر از قیمت های تبلیغاتی است، بنابراین توصیه می کنم برای قفل کردن قیمت پایین برای یک قرارداد طولانی تر ثبت نام کنید.

خوانندگان Quick Sprout تخفیف حتی بزرگتری در Bluehost دریافت می کنند. مشتریان جدید هنگام ثبت نام برای یک قرارداد سه ساله جدید می توانند برای دریافت نرخ 2.75 دلار در ماه اینجا کلیک کنند.

اگر سایت شما به رشد خود ادامه می دهد و می خواهید ارتقا دهید، Bluehost گزینه های زیادی در اختیار شما قرار می دهد: هاستینگ مدیریت شده وردپرس، هاستینگ VPS و هاستینگ اختصاصی. وقتی برای قدرت و کنترل بیشتر سرور آماده هستید، می توانید رشد کنید و با همان ارائه دهنده بمانید.

Bluehost یک بازی بسیار امن برای افرادی است که می خواهند سایت خود را با وردپرس بسازند. اگر می خواهید از سیستم مدیریت محتوای دیگری به جز وردپرس استفاده کنید، احتمالاً کمی کار اضافی و نگهداری باطن وجود خواهد داشت.

امروز Bluehost را امتحان کنید و میزبانی وب آنها را با ضمانت بازگشت پول 30 روزه و بدون ریسک آزمایش کنید.

همچنین می توانید بررسی کامل Bluehost ما را برای نگاهی دقیق تر به این ارائه دهنده هاستینگ وب بررسی کنید.

HostGator – بهترین برای وب سایت های ساده

HostGator همه موارد ضروری هاستینگ مورد نیاز شما را با قیمتی عالی ارائه می دهد، به علاوه با ضمانت بازگشت 45 روزه پول همراه است. اگر فقط به یک وب سایت استاندارد اطلاعات تجاری با محصولات، خدمات، «داستان ما» و غیره نیاز دارید، HostGator این کار را تا حد امکان آسان می کند.

HostGator لیست گسترده ای از راهنماهای نحوه کار برای پشتیبانی فنی ارائه می دهد. اگر پاسخ های مورد نیاز خود را پیدا نکردید، می توانید به پشتیبانی تلفن، چت زنده و ایمیل مراجعه کنید.

برخلاف برخی از هاست ها، HostGator پشتیبانی را در تمام برنامه های خود گنجانده است. اگر می خواهید یک برنامه هاستینگ ارزان و شامل پشتیبانی داشته باشید، این میزبان برای شماست.

اگر می‌خواهید دست‌هایتان را کثیف کنید، استفاده از گزینه‌های پیشرفته آن‌ها کمی منحنی یادگیری دارد.

HostGator علاوه بر لینوکس، هاستینگ ویندوز و همچنین گزینه های مختلفی برای ارتقاء ارائه می دهد، از جمله هاستینگ ابری، هاستینگ VPS، وردپرس مدیریت شده و سرور اختصاصی. برنامه های هاستینگ اشتراکی معمولاً با یک قرارداد سه ساله از 2.75 دلار در ماه شروع می شود.

اما خوانندگان QuickSprout می توانند با استفاده از لینک، تا 66٪ تخفیف برای برنامه های HostGator جدید دریافت کنند.

با پیشنهادات مقدماتی HOSTGATOR در کمترین نرخ قفل کنید.

اگر علاقه مند به امتحان کردن HostGator هستید، توصیه می کنیم از 45 روز ضمانت بازگشت وجه استفاده کامل کنید و قبل از انجام تعهد، پشتیبانی آن را به طور کامل آزمایش کنید.

ما یک بررسی کامل در مورد HostGator داریم که عمیق‌تر به قابلیت‌های هاستینگ وب و گزینه‌های برنامه آن می‌پردازد.

به طور کلی، این یک هاست وب عالی برای استقرار ساده است و مانند وب سایت شرکتی که لزوماً هر ماه ترافیک زیادی را مشاهده نمی کند، استفاده می کند. با این حال، با گزینه های VPS، به شما امکان می دهد در صورت نیاز مقیاس بندی کنید.

هاستینگ A2 – هاستینگ اشتراکی سریع و قابل اعتماد

هاستینگ A2 به دلیل سرعت عالی و قیمت پایین آن متمایز است. این چیزی است که این شرکت به آن معروف است.

در هر سطح هاستینگ (اشتراک‌گذاری شده، VPS، اختصاصی)، هاستینگ A2 از نظر سرعت هاست ‌های دیگر را شکست می‌دهد. اگر از هاست وب اشتراکی دیگری وارد می‌شوید، پس از مهاجرت به A2 احتمالاً شاهد بهبود سرعت بارگذاری خواهید بود.

با برنامه های Turbo Boost و Turbo Max آنها، به سرورهای Turbo آنها دسترسی خواهید داشت. آنها به خود می بالند که 20 برابر سریعتر از سایر سرورهایشان است و شامل:

. عملکرد CPU AMD EPYC 40٪ سریعتر

. 2 برابر سریعتر به بایت اول

. 9 برابر ترافیک بیشتر را مدیریت کنید

. سرعت خواندن/نوشتن 3 برابر بیشتر با درایوهای NVMe

هاستینگ A2 همچنین دارای 99.9٪ تعهد به‌روزرسانی در همه برنامه‌ها است، بنابراین می‌دانید که هاست قابل اعتمادی خواهید داشت که اغلب از کار نمی‌افتد.

برای سرعت فوق العاده سریع هاستینگ، به جز هاستینگ A2 نگاه نکنید.

آنها مهاجرت سایت رایگان را با هر طرح نیز ارائه می دهند. اگر سایت خود را روی یک هاست بد تنظیم کرده اید و می خواهید مهاجرت کنید، این یک معامله فوق العاده است. این باعث می شود ده ها ساعت در تلاش برای بازسازی سایت خود صرفه جویی کنید. تیم هاستینگ A2 از آن برای شما مراقبت می کند.

مانند بسیاری از هاست های وب دیگر، نصب با یک کلیک برای همه ابزارهای CMS محبوب مانند WordPress، Magento و Drupal وجود دارد.

برنامه ها از 2.99 دلار در ماه برای یک وب سایت واحد شروع می شود.

اگر قصد دارید چندین وب سایت را هاستینگ کنید، باید طرح Drive را دریافت کنید که پس از پایان دوره تبلیغاتی 2 دلار در ماه اضافی است.

بررسی هاستینگ A2 ما این گزینه های برنامه را با جزئیات بیشتری پوشش می دهد.

یک ترفند برای صرفه جویی در هزینه با هاستینگ A2: قیمت های تبلیغاتی با تمدید به پایان می رسد. برای قفل کردن تخفیف 63 درصدی تا زمانی که ممکن است، به سراغ صورتحساب سه سالیانه بروید که به مدت سه سال یکبار صورتحساب خواهد داشت. شما 2 سال هاستینگ رایگان دریافت خواهید کرد.

هاستینگ InMotion – بهترین هاستینگ VPS

اگر به دنبال یک سرور خصوصی مجازی (VPS) هستید، InMotion هاست شما است. آنها بهترین قیمت را در اطراف دارند، همراه با پشتیبانی مشتری درجه یک به عنوان یک ارزش افزوده. چیزی که معمولاً باید برای قیمت بهتر قربانی کنید. اما نه با Inmotion.

با هاستینگ VPS، کنترل بیشتری بر سرور نسبت به هاستینگ اشتراکی دارید. این عالی است، اما شما قطعا باید بدانید که برای پیکربندی سرور چه کاری انجام می دهید.

اگر در خط فرمان فوق العاده مطمئن نیستید، می توانید یک برنامه VPS مدیریت شده از InMotion را انتخاب کنید. آنها جنبه فنی همه چیز را اداره می کنند و مراقب امنیت شما هستند.

برای توسعه دهندگان خارج از کشور، InMotion VPS شامل دسترسی روت اختیاری با هر برنامه است. برای ایجاد تغییراتی که می خواهید در سرور نیازی به ارتقا ندارید.

INMOTION مزایای استثنایی را برای مشتریان VPS خود ارائه می دهد.

هر زمان که سؤالی مطرح شد، می توانید با تیم پشتیبانی مشتری عالی شرکت تماس بگیرید. باور نمی کنی؟ خودت تلاش کن دوره آزمایشی رایگان 90 روزه InMotion به شما زمان زیادی برای آزمایش کیفیت پشتیبانی می دهد.

هاستینگ مدیریت شده، پشتیبانی عالی و جدیدترین فناوری – اینها دلایلی هستند که مردم برای انتخاب InMotion انتخاب می کنند. این به طور گسترده در بررسی هاستینگ وب InMotion ما پوشش داده شده است.

این گزینه را برای تجارت الکترونیک به شدت توصیه می کنیم. خریداران آنلاین یک تجربه سریع و بدون وقفه را دوست دارند. با InMotion VPS می توانید اطمینان حاصل کنید که سایت شما منابع مورد نیاز برای مدیریت هر گونه افزایش ترافیک را دارد.

همچنین تعدادی گاوصندوق در پلتفرم هاستینگ تعبیه شده است. اگر برای سرور شما اتفاقی بیفتد، InMotion به طور خودکار از سایت شما تقریباً فوراً در سروری در همان کلاستر نسخه پشتیبان تهیه می کند.

همچنین لازم نیست نگران گواهینامه های SSL باشید که اطلاعات کارت اعتباری خریداران شما را خصوصی نگه می دارد. تمام برنامه‌های InMotion VPS شامل AutoSSL است که به شما امکان می‌دهد این محافظت حیاتی را برای هر بازدیدکننده وب‌سایت با یک کلیک فعال کنید.

هاستینگ VPS با InMotion سرعت مورد نیاز را در کنار آرامش خاطر به شما می دهد که سایت شما همیشه امن و مطمئن خواهد بود.

هاستینگ VPS مدیریت شده از 19.99 دلار در ماه شروع می شود. از InMotion دیدن کنید تا دریابید که آیا امروز می‌توانید معامله بهتری داشته باشید.

WP Engine – بهترین هاستینگ وردپرس مدیریت شده

WP Engine یکی از بهترین هاست های وردپرس (اگر نه بهترین) موجود است. توقف کامل

آنها یک محصول واقعا عالی ارائه می دهند که برای وب سایت های وردپرس بسیار بهینه شده است. اگر تمام فضای ذخیره سازی و سرعتی را که می توانید برای وبلاگ WP یا فروشگاه آنلاین خود به دست آورید می خواهید، این هاست برای شماست.

هر چند قیمتی دارد. هاست وردپرس کاملاً مدیریت شده به طور قابل توجهی گرانتر از ارائه دهندگان هاستینگ اشتراکی است.

کم هزینه ترین طرح WP Engine 20 دلار در ماه است و این فقط برای یک سایت 10 گیگابایتی با حداکثر 25000 بازدید کننده در ماه است. با این حال، با ثبت نام برای یک سال، دو ماه رایگان دریافت می‌کنید و می‌توانید با ثبت نام از طریق Quicksprout قرارداد بهتری دریافت کنید.

بهترین شرکت های هاستینگ

بهترین شرکت های هاستینگ

موتور WP برای وب‌سایت‌هایی که خواهان راه‌حل هاستینگ مدیریت‌شده وردپرس هستند، مناسب است.

بله، برچسب قیمت بالاتر از هاست های دیگر است، اما وقتی WP Engine را در نظر بگیرید، این یک گزینه فوق العاده جذاب برای صاحبان سایت وردپرس است.

به عنوان یک هاست وردپرس مدیریت شده، WP Engine فقط به کاربران وردپرس خدمات ارائه می دهد، به این معنی که کل زیرساخت آن را می توان برای وردپرس بهینه کرد. سایت شما به سرعت خراب می شود، عملا هیچ خرابی وجود ندارد، و بسیاری از کارهای تعمیر و نگهداری به طور خودکار انجام می شوند.

همچنین برای افرادی که یک فروشگاه آنلاین با وردپرس دارند برنامه های ویژه ای ارائه می دهد. اینها بسیار گرانتر از هاستینگ مدیریت شده وردپرس هستند، اما شما به تم های ممتاز تجارت الکترونیک وردپرس و ابزارهای دیگر دسترسی خواهید داشت که صدها دلار هزینه فروش جداگانه دارند.

پشتیبانی مشتری همچنین بر روی وردپرس متمرکز بر لیزر است، که باعث می شود کارکنان پشتیبانی با دانش بسیار ماهر از طریق بلیط های ردیابی شده و در چت زنده 7/24 در دسترس باشند.

برای اینکه ببینید WP Engine چگونه در مقابل جمعیت قرار می گیرد، توصیه می کنیم بررسی کامل WP Engine ما را بخوانید.

خط آخر: اگر یک سایت وردپرس پرسرعت می خواهید که در آن همه چیز به طور خودکار مراقبت شود، WP Engine را می خواهید. برای اینکه چیزهای بیشتری به دست آورید، هزینه بیشتری پرداخت خواهید کرد.

بهترین شرکت های هاستینگ: Nexcess – بهترین برای هاستینگ تجارت الکترونیک

Nexcess یک راه حل هاستینگ وب از Liquid Web است – ارائه دهنده ای که ما در لیست های خود برای بهترین هاستینگ وب اختصاصی، بهترین هاستینگ VPS و بهترین هاستینگ وردپرس قرار داده ایم.

بنابراین شوکه واقعی نیست که Nexcess لیست بهترین هاست های وب ما را ایجاد می کند. جایی که واقعا می درخشد هاستینگ تجارت الکترونیک مدیریت شده است. این برای افرادی که به یک سایت سریع نیاز دارند، ایده آل است، اما نمی خواهند کسی باشند که باطن را پیکربندی می کند.

Nexcess واقعاً در این ترتیبات هاستینگ مدیریت شده متخصص است و مجموعه ای عالی از پلتفرم های تجارت الکترونیک را برای ساختن ارائه می دهد:

  • Magento
  • Woocommerce
  • WordPress
  • Drupal
  • BigCommerce
  • Sylius
  • ExpressionEngine
  • Craft CMS
  • Orocrm

باز هم، همه این ها برنامه های هاستینگ تجارت الکترونیک مدیریت شده هستند – شما درگیر پیکربندی سرور یا عیب یابی مشکلاتی که ظاهر می شوند نخواهید بود.

به سرعت بیشتری نیاز دارید؟ مشکلی نیست. Nexcess Cloud Accelerator – قابلیتی که یک لایه به پشته ابری اضافه می کند – سرعت زمان بارگذاری وب سایت شما را افزایش می دهد. این یک موهبت بزرگ است زیرا سرعت همه چیز برای نگه داشتن مشتریان در وب سایت و مرور شما است.

NEXESS دارای گزینه های هاستینگ است که به طور خاص برای پلتفرم های تجارت الکترونیک ساخته شده است.

قیمت از 15.83 دلار در ماه با قرارداد سالانه برای وردپرس شروع می شود. برنامه ها و نرخ های بسیار بیشتری برای هر نوع میزبانی موجود است، این فقط به منابع مورد نیاز شما بستگی دارد.

این باعث می‌شود Nexcess برای هر کسب‌وکار در حال رشدی که به دنبال مقیاس‌پذیری است، عالی باشد. مهم نیست که در کجای تجارت خود هستید، احتمالاً برنامه ای برای شما با Nexcess وجود دارد.

علاوه بر این، یک تیم پشتیبانی اختصاصی 7/24 در دسترس دارد تا به شما کمک کند تا در صورت بروز هر گونه مشکل فنی رسیدگی کنید.

اگر یک وب‌سایت تجارت الکترونیک دارید یا اگر استارت‌آپی دارید که می‌دانید به سرعت رشد خواهد کرد، Nexcess باید در نظر گرفته شود.

بسته به اینکه از کدام پلتفرم CMS می خواهید استفاده کنید، قیمت ها متفاوت است. اما برنامه های وردپرس از 13.30 دلار در ماه شروع می شود.

بررسی های اضافی هاستینگ وب

در یک پست فهرست بالا مانند بهترین هاستینگ وب، در نظر گرفتیم که چگونه گزینه های مختلف در مقابل یکدیگر قرار می گیرند و چگونه در دسته بندی کلی قرار می گیرند.

اما چیزهای بیشتری وجود دارد که باید در مورد آنها فکر کنید، مانند بررسی عمیق تر در ارائه دهندگان هاستینگ جداگانه برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نقاط قوت و ضعف آنها. به همین ترتیب، شما همچنین می خواهید در مورد انواع مختلف هاستینگ وب موجود فکر کنید و بررسی ارائه دهندگانی که در آن دسته بندی های مختلف برتر هستند را بررسی کنید.

اطلاعات زیر هنگام تصمیم گیری در مورد بهترین ارائه دهنده هاستینگ برای نیازهای منحصر به فرد خود برای شما مفید خواهد بود.

نظرات شرکت هاستینگ

لیست خود را به چند گزینه برتر محدود کردید؟ قبل از اینکه تصمیم نهایی را بگیرید، بررسی های دقیق شرکت ما را در مورد برخی از محبوب ترین خدمات هاستینگ وب امروزی بررسی کنید.

  • Hostinger Review
  • Bluehost Review
  • Dreamhost Review
  • HostGator Review
  • A2 Web Hosting Review
  • InMotion Review
  • SiteGround Review
  • iPage Review
  • GoDaddy Review
  • Whogohost Review
  • NameCheap Review
  • Bluehost vs Dreamhost Comparison
  • Bluehost vs HostGator Comparison

بهترین شرکت های هاستینگ: انواع هاستینگ وب

در مورد انواع مختلف هاستینگ وب در دسترس نیست؟ از خود می‌پرسید که چه کسی در یک دسته خاص بهترین است؟ مهم نیست که کدام معیار برای شما مهمتر است، حتما بخوانید تا در مورد همه آن در پست های بعدی بیشتر بدانید.

  • Understanding Different Types of Hosting
  • Best Free Web Hosting Plans
  • Best Cheap Web Hosting Plans
  • Best Cloud Web Hosting Plans
  • Best Cpanel Hosting Plans
  • Best Dedicated Hosting Plans
  • Best Reseller Hosting Plans
  • Best Shared Hosting Plans
  • Best VPS Hosting Plans
  • Best WordPress Hosting

چگونه بهترین هاست را برای خود پیدا کنیم

برای دریافت هاستینگ نیازی نیست در مورد توسعه وب چیزی بدانید.

اما دانستن چگونگی ارزیابی چند فاکتور کلیدی کمک زیادی می کند.

در این بخش به هر یک می پردازیم. می‌توانید گزینه‌های خود را ارزیابی کنید، چیزی را دریافت کنید که برای شما مفید باشد و برای مدتی نگران هاستینگ مجدد نباشید.

بنابراین چگونه هاست وب را ارزیابی می کنید؟ در واقع چه چیزی اهمیت دارد؟

بیایید تمام موارد کلیدی را مرور کنیم.

زمان آپدیت سایت

Uptime مهمترین مؤلفه یک هاست وب خوب است. اگر سایت شما راه اندازی نشود، نه پولی درآورید و نه مخاطبی به دست خواهید آورد.

اول از همه، شما یک هاست وب با آپتایم عالی می خواهید. این بدان معناست که سایت شما همیشه در دسترس است و هرگز خراب نمی شود.

برای جلوگیری از وعده «فقط به ما اعتماد کنید» مبنی بر آپتایم تقریباً عالی، اکثر هاست ها نوعی تضمین حداقل 99.9 درصد آپتایم را ارائه می دهند. با این حال، این تضمین چندان تضمینی نیست. این فقط به این معنی است که صورتحساب شما می تواند در صورت خرابی برنامه ریزی نشده تخفیف داده شود.

به عنوان مثال، HostGator، اگر زمان آپلود شما به زیر 99.9٪ کاهش یابد، یک ماه هاستینگ رایگان به شما اعتبار می دهد.

در مورد این ضمانت‌ها نیز نکات ظریفی وجود دارد، از جمله نپذیرفتن داده‌های خودگزارش‌شده یا شخص ثالث، و عدم بازپرداخت برای زمان خرابی که خارج از کنترل هاست بود (مثلاً یک طوفان).

سرعت سایت

سرعت سایت همه چیز مربوط به سایت شما را تحت تاثیر قرار می دهد. رتبه بندی جستجو می خواهید؟ یک سایت سریع بگیرید تبدیل در سایت خود می خواهید؟ سریع درستش کن کاربران خوشحال می خواهید؟ سرعت آن را افزایش دهید.

هر بخش از تجارت شما تحت تأثیر سرعت سایت شما قرار می گیرد.

وقتی به هاست‌های وب مختلف نگاه می‌کنید، مطمئن شوید که هاستی را انتخاب می‌کنید که می‌تواند هر صفحه‌ای را با تقسیم‌بندی ارائه دهد.

سرعت سایت تفاوت هایی دارد.

در روزهای اولیه، به هاستی نیاز دارید که «به اندازه کافی» سریع باشد. لزومی ندارد که سریع باشد، اما باید سریع باشد.

به آمازون فکر کنید. در روزگاری که آمازون به تازگی کتاب می فروخت، سایتش باید سریع باشد، اما نیازی به آنی نداشت.

اما اکنون که بسیاری از مردم از آن برای خرید خود استفاده می کنند، سایت آمازون نمی تواند به اندازه کافی سریع باشد.

به عبارت دیگر، هر چه بزرگتر شوید، سریعتر خواهید بود. اگر قصد دارید یک سایت پربازدید بسازید، هاستی می خواهید که بتواند سرعت فوق العاده بالایی را در سایت های بزرگ حفظ کند.

پشتیبانی مشتری

از مهاجرت های سایت با کمک هاستینگر استفاده کنید.

هنگام اجرای سایت خود، پشتیبانی مشتری هاست وب تنها مهم ترین چیزی است که یک هاست وب می تواند ارائه دهد.

کاوش در بررسی های استفاده همیشه به شما پاسخ قطعی در مورد کیفیت پشتیبانی در یک هاست وب خاص نمی دهد.

مراقب بررسی های درخشان در نشریات برتر باشید، آنها همیشه واقعیت را منعکس نمی کنند.

یک آزمون واقعی برای ارزیابی کیفیت پشتیبانی مشتری در هر هاست وجود دارد.

تست پشتیبانی مشتری آزمایشی رایگان.

تقریباً هر هاست وب نوعی ضمانت بازگشت پول در برنامه‌های هاستینگ مشترک خود دارد، به این معنی که می‌توانید وب‌سایت خود را راه‌اندازی کنید و نظر خود را در مورد این سرویس با هزینه‌های نسبتاً کم ببینید – فقط زمان و هزینه‌های اضافی که دارید. انتخاب کنید، مانند پرداخت هزینه برای ثبت دامین.

توصیه می کنیم در آن دوره آزمایشی با پشتیبانی مشتری به شهر بروید. در چت زنده شرکت کنید، بلیط ها را باز کنید، و تا آنجا که ممکن است با تلفن تماس بگیرید تا ببینید آیا از چیزی که به شما ارائه می شود خوشتان می آید یا خیر.

اکثر هاست های وب نوعی دوره آزمایشی رایگان را ارائه می دهند. توصیه می‌کنیم از این زمان استفاده کنید تا واقعاً به پشتیبانی مشتری هاست خود بپردازید – مرکز دانش آن و به ویژه کارکنان پشتیبانی در همه کانال‌ها. این داستان واقعی را به شما می گوید.

حجم ترافیک

میزان ترافیکی که دریافت می کنید تأثیر زیادی بر هاستینگ مورد نیاز شما دارد.

برای سایتی که هر ماه 300 بازدیدکننده دارد، تقریباً هر بسته هاستینگ استاندارد به اندازه کافی خوب خواهد بود. تا زمانی که هاست وب شما از پشتیبانی مشتری قوی برخوردار باشد، شما خوب هستید.

هرچه بزرگتر می شوید، انواع جزئیات کوچک اهمیت بیشتری پیدا می کنند.

آیا PHP سرور شما به طور مرتب به روز می شود؟ آیا برای محتوای خود CDN دارید؟

آیا روزانه از سایت شما نسخه پشتیبان تهیه می شود و اگر مشکلی پیش آمد می توانید آن را در عرض 15 دقیقه بازیابی کنید؟

آیا گواهی SSL دارید؟ آیا سرور شما می‌تواند از پس افزایش ترافیک غول‌پیکر در حین تبلیغات مارکتینگ برآید؟

هر زمان که یک سایت بزرگتر داریم، به دنبال هاستینگ پریمیوم می گردیم که همه اینها را برای ما انجام دهد. و اگر قصد داریم یک سایت بزرگ بسازیم، به دنبال هاستی می گردیم که به راحتی بتواند به میلیون ها بازدید کننده در ماه برسد. خوشحالیم که برای تضمین ارتقای آسان در آینده، قیمت ممتازی را پرداخت می کنیم.

اگر قصد بزرگی دارید کوتاهی نکنید. و اگر نمی‌خواهید چگونه به موفقیت‌های بزرگ برسید، در اینجا 25 نکته برای افزایش ترافیک وب‌سایت خود آورده شده است.

البته هرکسی آرزوی بزرگ شدن ندارد. اگر شما هستید و قصد دارید کمتر از 50000 بازدیدکننده در ماه بمانید، یک بسته هاستینگ مشترک استاندارد دریافت کنید. این زندگی شما را ساده می کند، به ما اعتماد کنید. دلیلی برای نگرانی در مورد چیزهای پیشرفته وجود ندارد.

قیمت

در حالی که نمی خواهید در هاستینگ بیش از حد پرداخت کنید، قطعاً نمی خواهید کمتر از آن نیز پرداخت کنید.

همانطور که گفته شد، از انتخاب هاست منحصراً بر اساس قیمت خودداری کنید.

اکثر برنامه های هاستینگ وب اولیه در محدوده 10 تا 20 دلار در ماه هستند. بله، گزینه های ارزان تری وجود دارد. برخی از آنها پیشنهادهای تبلیغاتی هستند که در زمان تمدید از بین می روند. دیگران برنامه هایی را با پشتیبانی و زمان آپدیت وحشتناک هاستینگ می کنند.

قانون ما این است که اگر قیمت آنقدر خوب به نظر برسد که درست نباشد، احتمالاً همینطور است. به عنوان مثال، ممکن است یک نرخ اولیه بسیار جذاب برای تنها چند دلار در ماه پیدا کنید و آن قیمت را برای یک یا چند سال قفل کنید. با این حال، زمانی که زمان تمدید هاستینگ خود فرا می رسد، احتمالاً متوجه خواهید شد که قیمت گاهی اوقات بسیار بالا می رود.

اگر قیمت تمدید را دوست ندارید، یا باید با آن زندگی کنید یا هاست را تغییر دهید. تغییر سرویس‌های هاستینگ می‌تواند دردسر بزرگی باشد، به‌ویژه اگر اهل فناوری نباشید. شما قطعاً نمی خواهید سایت خود را هر یا دو سال جابجا کنید، و این اتفاقی است که اگر شروع به انتخاب هاست منحصراً بر اساس قیمت کنید، این اتفاق می افتد.

ما نگران تعقیب پیشنهادهای تبلیغاتی برای صرفه جویی چند دلاری نیستیم. برای هر سایتی که تا به حال مدیریت کرده‌ایم، از همان هاست بدون تغییر استفاده کردیم. هنگامی که هاستی دارید که از آن راضی هستید، تغییر برای صرفه جویی در چند دلار ارزش آن را ندارد. پیشنهادات تبلیغاتی خیلی سریع می آیند و می روند.

ویژگی های مهاجرت

توانایی انتقال آسان و سریع یک سایت موجود، هفته ها در وقت شما صرفه جویی می کند.

حتی یک سایت اصلی وردپرس می تواند یک دردسر واقعی برای مهاجرت باشد.

ابتدا باید یک نصب جدید وردپرس در هاست جدید خود راه اندازی کنید. سپس باید پایگاه داده محتوا را از سایت قدیمی خود صادر کرده و آن را به سایت جدید خود وارد کنید. در نهایت، شما باید همه چیز را در وردپرس مانند تم، افزونه ها و تنظیمات دوباره پیکربندی کنید.

و اگر چیزی مطابق برنامه پیش نرود؟ ممکن است در وب سایتی گیر کرده باشید که کار نمی کند. رفع خطاها گاهی اوقات ممکن است چند روز طول بکشد، به این معنی که سایت شما از کار افتاده است. چیزی نیست که هر صاحب وب سایتی بخواهد اتفاق بیفتد.

همه این خطرات بالقوه می تواند یک درد واقعی باشد – و به همین دلیل است که ما یک راهنمای کامل در مورد مهاجرت وردپرس جمع آوری کردیم.

خوشبختانه، این امکان وجود دارد که تمام این مراحل را نادیده بگیرید و خطرات خود را نیز کاهش دهید. برخی از هاست ها مهاجرت با یک کلیک را برای سازندگان سایت محبوب مانند وردپرس ارائه می دهند.

اگر میزبان هاست را تغییر می دهید و خودتان انتقال را انجام می دهید، به دنبال یک ویژگی مهاجرت آسان باشید. این یک راه عالی برای تصمیم گیری نهایی در مورد اینکه کدام سرویس هاستینگ برای شما بهترین است، پس از اینکه آن را به چند گزینه نهایی محدود کردید، است.

اگر واقعا نگران هستید، هاستینگ A2 تیمی از متخصصان دارد که سایت شما را به صورت رایگان برای شما مهاجرت می کنند.

جابجایی به هاستینگ A2 آسان است، زیرا برنامه ها با انتقال رایگان سایت برای شما ارائه می شوند.

هاستینگ مدیریت شده

در اینجا نحوه عملکرد یک هاست معمولی آمده است:

. پس از ثبت نام، یک لاگین دریافت می کنید.

. ورود شما را به سی پنل می برد. cPanel یک برنامه در سرور شما است که به شما امکان می دهد آن را از طریق یک رابط کاربری بدون نیاز به دانستن نحوه کدنویسی مدیریت کنید.

. شما سرور خود را هر طور که می خواهید پیکربندی می کنید.

. یک گزینه FTP برای آپلود فایل ها به صورت دستی در سرور شما وجود دارد.

. همچنین در صورت تمایل گزینه های سریعی برای نصب وردپرس و سایر نرم افزارهای سایت وجود دارد.

. شما دسترسی کامل دارید و می توانید هر کاری که بخواهید انجام دهید. این یک “ماجراجویی خودت را انتخاب کن” است. وردپرس، دروپال، مجنتو را نصب کنید یا کل سایت خود را با دست کدنویسی کنید.

روش دیگر، هاست وب مدیریت شده وجود دارد. این هاست ها محیط هاستینگ را سفارشی می کنند و تعداد بیشتری از آن را برای شما مدیریت می کنند.

WP Engine بهترین مثال است، آنها یک هاست مدیریت شده برای وردپرس هستند. WP Engine به جای دریافت یک لاگین cPanel که به من اجازه می‌دهد هر کاری را که می‌خواهیم انجام دهیم، به ما یک ورود به رابط سفارشی خود که برای مدیریت سایت‌های وردپرس ساخته شده است، می‌دهد.

هنگامی که یک هاست وب منحصراً برای وردپرس بهینه سازی می شود، سه چیز کلیدی اتفاق می افتد:

1. سایت هایی با عملکرد سریع تر از هاستینگ مشترک. همه چیز را می توان به گونه ای تنظیم کرد که وردپرس به بهترین شکل کار کند، چه بهینه سازی کش وب سایت یا دستکاری با ابزارهای خط فرمان. هاست فقط باید بداند که چگونه از وردپرس پشتیبانی کند، به عنوان مثال، جوملا و سرور Node و نوعی سایت سفارشی ساخته شده و بر روی آن.

2. امنیت و ثبات بیشتر. یک هاست مدیریت شده وردپرس می تواند سیستمی بسازد که تمام آسیب پذیری های وردپرس را پیش بینی، تطبیق و اصلاح کند. این به معنای حملات مخرب کمتر و خرابی کمتر است.

3. مدیریت و نگهداری سایت بسیار آسان تر می شود. و این سرویس حیاتی است زیرا هاستینگ مدیریت شده وردپرس به طور قابل توجهی گرانتر از خدمات هاستینگ وب اشتراکی است.

در حالی که ما از نداشتن یک وب سرور اولیه مانند سایر هاست ها انعطاف پذیری خود را رها می کنیم، یک هاست مدیریت شده بسیاری از وظایف جاری را انجام می دهد که من معمولاً باید خودم آن ها را انجام دهم.

اگر یک سایت کسب و کار کوچک دارید، یک هاست معمولی خوب است. اگر در حال ساخت یک سایت بزرگتر هستید، یک هاست مدیریت شده در دراز مدت زمان زیادی را برای شما صرفه جویی می کند و ارزش هزینه اضافی را دارد.

ارائه دهندگان برتر هاستینگ وب به طور خلاصه

بهترین ارائه دهندگان هاستینگ انواع مختلفی از هاستینگ وب از جمله هاستینگ مشترک، هاستینگ ابری، هاستینگ VPS، هاستینگ وردپرس و هاستینگ مدیریت شده را ارائه می دهند. شما همچنین باید عواملی مانند آپتایم، سرعت سایت و پشتیبانی را ارزیابی کنید.

همانطور که ترافیک شما افزایش می یابد، به یک ارائه دهنده هاستینگ نیاز دارید که بتواند با سایت شما مقیاس پذیر باشد. چه در حال راه‌اندازی یک وب‌سایت جدید باشید یا به دنبال تغییر ارائه‌دهنده باشید، این راهنما شما را پوشش می‌دهد.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT