پرداخت هاست Bluehost و HostGator

مقایسه هاستینگ Bluehost و HostGator | پرداخت هاست Bluehost و HostGator

زمان مطالعه 12 دقیقه

پرداخت هاست Bluehost و HostGator را در اول پراخت انجام دهید. BLUEHOST برای موارد زیر توصیه می شود:

کسانی که خواهان میزبانی وردپرس با امکانات کامل و آسان برای استفاده هستند

کسب و کارهایی که برای طیف وسیعی از خدمات طراحی، بازاریابی و پشتیبانی ارزش قائل هستند

کسانی که علاقمند به ثبت دامنه هستند که دارای ده ها دامنه سطح بالا هستند

BLUEHOST برای موارد زیر توصیه نمی‌شود:

کسانی که به دنبال میزبانی ابری یا نمایندگی فروش هستند، که هیچ کدام از آنها را شرکت ارائه نمی‌دهد

کسانی که آماده نیستند یک برنامه بلندمدت را خریداری کنند

پهنای باند: بدون اندازه گیری

نوع میزبانی: اشتراکی، اختصاصی، VPS و موارد دیگر

میزبانی وب HostGator

رتبه‌بندی اخبار ایالات متحده

هزینه ماهانه: شروع از 2.75 دلار در ماه

هزینه سالانه: شروع از 107.40 دلار در سال

HOSTGATOR برای موارد زیر توصیه می‌شود:

طیف وسیعی از گزینه های میزبانی وب برای مشاغل کوچک و متوسط

پشتیبانی 24/7 از چت زنده

45 روز ضمانت بازگشت وجه

HOSTGATOR برای موارد زیر توصیه نمی‌شود:

کسانی که به دنبال برنامه های میزبانی ویژه WooCommerce هستند

کسانی که به دنبال ارزان ترین هاست ممکن هستند

پهنای باند: بدون اندازه گیری

نوع میزبانی: اشتراکی، اختصاصی، VPS و موارد دیگر

Bluehost و HostGator هر دو متعلق به شرکت مادر Newfold Digital هستند و در رتبه بندی بهترین خدمات میزبانی وب در سال 2023 در رتبه اول قرار دارند. Bluehost مبتنی بر لینوکس بیش از 20 طرح ارائه می‌دهد، از جمله دو نسخه WooCommerce با قابلیت های تجارت الکترونیک. HostGator همچنین دارای بیش از 20 بسته میزبانی از جمله هاست لینوکس و ویندوز است. همه برنامه های HostGator از تجارت الکترونیک پشتیبانی می‌کنند، اما فاقد اشتراک های WooCommerce از پیش نصب شده است.

هر دو سرویس میزبانی نرخ های اولیه را ارائه می‌دهند و پس از تمدید قیمت های بالاتری را دریافت می‌کنند. علاوه بر این، برخی از برنامه های Bluehost و HostGator شامل انتقال رایگان سایت وردپرس و امتیازات برای اصطلاح تبلیغاتی مانند نام دامنه رایگان است. با این حال، WordPress.org Bluehost را تایید می‌کند اما HostGator را تایید نمی‌کند. HostGator دارای ضمانت آپ تایم با پشتوانه مالی است، در حالی که Bluehost زمان آپدیت خود را فاش نمی‌کند. اگرچه HostGator مدت زمان بازگشت ضمانت بازگشت وجه طولانی تری دارد، هر دو ارائه دهنده فقط پرداخت های کارت اعتباری را بازپرداخت می‌کنند، نه چک یا حواله پول.

خدمات میزبانی وب محبوب

میزبانی وب Bluehost

۴/۵

پهنای باند بدون اندازه گیری

میزبانی: TypeShared، Dedicated، VPS و بیشتر.

میزبانی وب هاستینگر

3.9/۵

هزینه ماهانه: شروع از 1.99 دلار

هزینه سالانه: شروع از 71.88 دلار

پهنای باند 100 گیگابایت

میزبانی: TypeShared، VPS، Cloud و بیشتر.

A2 Hosting

3.9/5

هزینه ماهانه: شروع از 2.99 دلار

هزینه سالانه: شروع از 131.88 دلار

پهنای باند بدون اندازه گیری

میزبانی TypeShared، VPS، WordPress و بیشتر.

پرداخت هاست Bluehost و HostGator: انواع میزبانی

Bluehost و HostGator گزینه های میزبانی وب اشتراکی، میزبانی وردپرس، میزبانی اختصاصی، میزبانی نمایندگی فروش و میزبانی سرور خصوصی مجازی (VPS) را ارائه می‌دهند. به همین ترتیب، هر دو سرویس میزبانی برنامه های سازنده وبسایت را با ابزارهای میزبانی و بازاریابی رایگان ارائه می‌دهند. HostGator جدا از Bluehost است زیرا دارای سرورهای ویندوز برای مشاغلی است که خواهان قابلیت ASP.NET هستند.

Bluehost دارای اشتراک هایی با WooCommerce از پیش نصب شده و نصب پردازش پرداخت با یک کلیک است، در حالی که HostGator ندارد. علاوه بر این، Bluehost برنامه های WP Pro را برای ساخت و رشد یک سایت با مرکز بازاریابی، حریم خصوصی دامنه و محیط صحنه ارائه می‌دهد. اگرچه HostGator شامل ویژگی های سازنده وبسایت است، کاربران باید یک برنامه شخص ثالث برای مرحله بندی و خرید حفاظت از دامنه را به عنوان یک افزونه نصب کنند.

پرداخت هاست Bluehost و HostGator: قیمت گذاری

مقایسه برنامه های میزبانی مشترک Bluehost در مقابل HostGator

Bluehost HostGator

هزینه ماهانه: شروع از ۲.۹۵ دلار / شروع از ۲.۷۵ دلار

هزینه سالانه: شروع از ۱۱۹.۸۸ دلار/ شروع از ۱۰۷.۴۰ دلار

حافظه وبسایت: ۵۰ گیگابایت/ ۳.۵ گیگابایت

تعداد وبسایت: ۱ وبسایت/ ۱ وبسایت

پهنای باند: اندازه گیری نشده/ اندازه گیری نشده

اکانت ایمیل: ۵/ ۱

Bluehost و HostGator مانند دیگران در رتبه بندی بهترین خدمات میزبانی وب ۲۰۲۳ ما، قیمت های تبلیغاتی را برای دوره اول و هزینه های تمدید بالاتر ارائه می‌کنند. قیمت گذاری برای هر دو شرکت برابر با سایر خدمات است. HostGator دارای برنامه های سازنده وبسایت و VPS ارزان تری است، در حالی که برای میزبانی اختصاصی Bluehost و وردپرس هزینه کمتری دارد. علاوه بر این، بسته های اشتراکی HostGator قیمت ماهانه بالاتری دارند اما قیمت های سه ساله بهتری نسبت به Bluehost دارند. هر دو بسته به طرح و نوع میزبانی، مدت زمان های مختلفی را ارائه می‌دهند.

در اینجا نحوه مقایسه هزینه ها و ویژگی های تمدید برای برنامه های میزبانی سطح ورودی آمده است:

میزبانی اشتراکی

طرح اولیه Bluehost: پس از تمدید، Bluehost ماهانه 10.99 دلار هزینه دریافت می‌کند، با یک دوره سه ساله که کمترین قیمت را ارائه می‌دهد، 8.99 دلار در ماه. اشتراک پایه شامل یک وبسایت، پهنای باند نامحدود و 10 گیگابایت فضای وبسایت است.

برنامه Hatchling HostGator: ۱۱.۹۵ دلار ماهانه یا کمتر از 6.95 دلار با یک دوره تمدید سه ساله هزینه دارد. Hatchling شامل نصب وردپرس با یک کلیک، پهنای باند نامحدود و اعتبار خرج کردن تبلیغات گوگل است.

میزبانی وردپرس

طرح اصلی Bluehost: قیمت تمدید 9.99 دلار در ماه برای یک دوره یک یا سه ساله است. Bluehost این طرح را برای وبلاگ ها یا سایت های کوچک توصیه می‌کند. دارای تم های سفارشی و 10 گیگابایت حافظه SSD است.

طرح Starter HostGator: پس از دوره تبلیغاتی، این طرح 14.95 دلار در ماه یا 9.95 دلار ماهانه با اشتراک سه ساله هزینه دارد. نسخه Starter از یک وبسایت با 100000 بازدید ماهانه پشتیبانی می‌کند. این شامل انتقال رایگان یک به سه سایت است.

میزبانی اختصاصی

طرح استاندارد Bluehost: پس از تمدید، هزینه میزبانی اختصاصی 149.99 دلار ماهانه یا 124.99 دلار با مدت یک ساله است. طرح استاندارد دارای چهار هسته، 4 گیگابایت رم و دو حافظه RAID با ظرفیت 500 گیگابایت است.

طرح HostGator Value: هزینه آن 189 دلار در ماه صرف نظر از طول دوره است. بسته Value دارای چهار هسته، 8 گیگابایت رم و 1 ترابایت حافظه HDD است. این برنامه ها شامل ایمیل نامحدود و حفاظت پیشرفته DDoS است.

میزبانی VPS

طرح استاندارد Bluehost: پس از پایان دوره مقدماتی، Bluehost بدون در نظر گرفتن طول مدت، ماهانه 29.99 دلار هزینه دریافت می‌کند. بسته استاندارد VPS دارای دو هسته، 2 گیگابایت رم، 1 ترابایت پهنای باند و 30 گیگابایت حافظه SSD است.

طرح HostGator Snappy 2000: پس از تمدید، HostGator بدون در نظر گرفتن طول مدت، ماهانه 19.95 دلار هزینه دریافت می‌کند. میزبانی VPS دارای پهنای باند نامحدود، حفاظت DDoS متمرکز و یک Let’s Encrypt SSL است.

Bluehost و HostGator خدمات افزودنی مانند CodeGuard، SiteLock، Constant Contact، ابزارهای بهینه سازی موتور جستجو (SEO) و گواهینامه های SSL ممتاز را ارائه می‌دهند. علاوه بر این، کاربران می‌توانند Microsoft 365 یا Google Workspace را از Bluehost و HostGator خریداری کنند. هر دو شرکت هاستینگ نیز خدمات حرفه ای طراحی وب و سئو را ارائه می‌دهند.

Bluehost در مقابل HostGator: ابزارها و ویژگی های سایت سازی

کاربران می‌توانند WordPress، Magento، Joomla!، Drupal و phpBB را با یک کلیک روی برنامه های میزبانی وب اشتراکی HostGator نصب کنند و از سازنده وبسایت HostGator استفاده کنند. این ابزار دارای بیش از 100 قالب صفحه سازگار با موبایل و قابلیت کشیدن و رها کردن است. کاربران می‌توانند برای ویژگی های اضافی، مانند ادغام Google Analytics و عناصر گالری ویدیو، از پایه به نسخه های سازنده حرفه ای یا تجاری ارتقا دهند.

اشتراک های سازنده شامل یک سایت ساز هوشمند است که از هوش مصنوعی (AI) برای طراحی سایت شما استفاده می‌کند. این نسخه ها همچنین دسترسی به کتابخانه تصویر Unsplash و ابزار سازنده لوگو را فراهم می‌کنند. اشتراک های وردپرس شامل مهاجرت رایگان توسط متخصصان وب HostGator برای یک تا سه سایت بسته به برنامه شما است.

در مقایسه، Bluehost یک وب سایت واحد را به صورت رایگان یا حداکثر تا پنج وب سایت را با خدمات مهاجرت پولی منتقل می‌کند. Bluehost نصب وردپرس را با یک کلیک بر روی بسته های میزبانی مشترک، قالب های سایت مبتنی بر هوش مصنوعی و قابلیت کشیدن و رها کردن ارائه می‌دهد. برنامه های سایت ساز یک ویرایشگر وبسایت هوشمند بدون نیاز به کد، بیش از 300 قالب طراحی و یک کتابخانه تصویر ارائه می‌دهد.

Bluehost و HostGator خدمات طراحی وب حرفه ای را با قیمت گذاری در دسترس برای کسانی که نمی‌خواهند وبسایت خود را انجام دهند ارائه می‌دهند. کاربران همچنین می‌توانند خدمات سئو و پرداخت به ازای کلیک (PPC) را خریداری کنند.

Bluehost در مقابل HostGator: امنیت

امنیت میزبانی وب با اشتراک Bluehost و HostGator متفاوت است. HostGator و Bluehost یک گواهی SSL رایگان با تمام برنامه های میزبانی ارائه می‌دهند و کاربران پس از پایان دوره اولیه هزینه اضافی پرداخت نمی‌کنند. هر دو سرویس میزبانی وب گواهینامه های برتر را با هزینه اضافی ارائه می دهند.

HostGator به صورت هفتگی از حساب های اشتراکی، VPS و Reseller نسخه پشتیبان تهیه می‌کند، در حالی که Bluehost پشتیبان گیری روزانه، هفتگی و ماهانه را تکمیل می‌کند. بر خلاف HostGator، برنامه های میزبانی مشترک سطح بالاتر Bluehost شامل پشتیبان گیری خودکار است. با این حال، هر دو ارائه دهنده CodeGuard را به عنوان یک سرویس افزودنی می‌فروشند که به طور خودکار از سایت شما نسخه پشتیبان تهیه می‌کند.

Bluehost شامل پشتیبان گیری برنامه ریزی شده روزانه، شناسایی و حذف بدافزار و محافظت از دامنه با برنامه های WP Pro است. میزبانی وردپرس با مدیریت HostGator دارای شناسایی و حذف بدافزار است، اما حفاظت از دامنه هزینه اضافی دارد. هر دو ارائه دهنده SiteLock را به عنوان یک افزونه ارائه می‌دهند که دارای ابزارهای حذف بدافزار است.

Bluehost در مقابل HostGator: پشتیبانی از مشتری

Bluehost و HostGator پشتیبانی 24/7 مشتری را از طریق چت آنلاین یا تلفن ارائه می‌دهند. هر دو ارائه دهنده یک کانال پشتیبانی توییتر دارند و به کاربرانی که در مورد مشکلی توییت می‌کنند یا پیام مستقیم ارسال می‌کنند، پاسخ می‌دهند. کاربران می‌توانند به پایگاه دانش HostGator و Bluehost برای مقالات و آموزش های آموزشی دسترسی داشته باشند. علاوه بر این، HostGator دارای آموزش های ویدئویی یوتیوب، انجمن فیس بوک و وبینارها است.

HostGator همچنین دارای مشاوران اختصاصی برای حساب های میزبانی وبسایت ساز، از جمله تلفن، چت و ایمیل است. در این حالت، چت 24/7 باز است و پشتیبانی تلفنی از ساعت 11 صبح تا 9 شب در دسترس است. ساعت استاندارد شرقی (ET) از دوشنبه تا جمعه. خدمات میزبانی اختصاصی Bluehost شامل پشتیبانی سریع مشتری از نمایندگان آموزش دیده ویژه است، در حالی که HostGator از VPS و گزینه های میزبانی اختصاصی پشتیبانی می‌کند.

میزبانی وب Bluehost

بهترین خدمات میزبانی وب در سال 2023 (تساوی)

نقاط قوت:

دارای طرح هایی با WooCommerce از پیش نصب شده است

چت 24 ساعته و پشتیبانی تلفنی مشتری

با پردازشگرهای پرداخت برتر ادغام می‌شود

نقاط ضعف:

تضمینی ارائه نمی‌دهد

فاقد سرورهای ویندوزی

بسیاری از ابزارهای امنیتی هزینه اضافی دارند

پهنای باند: بدون اندازه گیری

نوع میزبانی: اشتراکی، اختصاصی، VPS و موارد دیگر

Bluehost با HostGator و SiteGround در رتبه بندی ما از بهترین خدمات میزبانی وب در سال 2023 قرار دارد. همچنین در رتبه بندی ما از بهترین خدمات میزبانی وب برای مشاغل کوچک در سال 2023 در رتبه اول قرار دارد و تحسین ما را از آن خود می‌کند. بهترین خدمات میزبانی وب در سال 2023.

از سال 2003، Bluehost خدمات میزبانی را برای افراد، مشاغل کوچک و شرکت ها ارائه کرده است. بیش از 20 اشتراک برای میزبانی مشترک، اختصاصی و VPS ارائه می‌دهد. برنامه ها همچنین شامل راه حل های WooCommerce و WordPress هستند که Bluehost را به یک انتخاب عالی برای وبلاگ ها و فروشگاه های آنلاین تبدیل می‌کند. این یکی از تنها سه شرکتی است که از WordPress.org به همراه DreamHost و SiteGround تأییدیه کسب کرده است.

اشتراک های تجارت الکترونیک با خدمات برتر پردازش پرداخت از جمله PayPal و Stripe ادغام می‌شوند و WooCommerce از قبل نصب شده است. کسب‌وکارهای آنلاین همچنین می‌توانند طرح های سازنده وبسایت با قابلیت های تجارت الکترونیک را انتخاب کنند اینها ادغام WooCommerce را همراه با ابزارهای طراحی و بازاریابی، مانند صفحات فرود آگهی و دکمه های فراخوان برای اقدام، فراهم می‌کنند.

علاوه بر این، ابزارهای سایت ساز با وردپرس و خدمات میزبانی مشترک ارائه می‌شوند. کاربران می‌توانند عناصر صفحه را بکشند و رها کنند تا سایت خود را بسازند و از الگوهای مبتنی بر هوش مصنوعی استفاده کنند. اشتراک های WooCommerce و تم های WooCommerce را ارائه می‌دهند که در داشبورد وردپرس قابل تنظیم هستند. بسته های سازنده وبسایت ویژگی های طراحی اضافی مانند بیش از 300 قالب طراحی، کتابخانه تصویر و ویرایشگر وبسایت هوشمند را ارائه می‌دهند. از طرف دیگر، Bluehost خدمات طراحی وبسایت با خدمات کامل و همچنین کمک به طراحی و بازاریابی مداوم را ارائه می‌دهد.

Bluehost نیز مقیاس پذیر است. نسخه های WP Pro از وبسایت ها، دامنه ها و زیر دامنه های نامحدود پشتیبانی می‌کنند. این طرح ها شامل فضای ذخیره سازی بدون محدودیت و بدون محدودیت ترافیکی است. به همین ترتیب، بسته های VPS به شما امکان می‌دهند دامنه ها و وبسایت های نامحدودی را با منابع سرور اختصاصی میزبانی کنید. شرکت هایی که از سرورهای اشتراکی و VPS رشد می‌کنند می‌توانند یک طرح اختصاصی برای اسب بخار اضافی انتخاب کنند.

Bluehost پشتیبانی 24/7 مشتری را از طریق چت و تلفن بدون توجه به طرح خدمات ارائه می‌دهد. نمایندگان می‌توانند در فرآیند ساخت وبسایت و طراحی یا عملکرد وردپرس کمک کنند. از طرف دیگر، افزونه Blue Sky به کاربران امکان دسترسی به کارشناسان وردپرس را با راه حل های بازاریابی، طراحی و امنیتی می‌دهد.

Bluehost شامل پشتیبان گیری خودکار و حذف بدافزار با اشتراک های سطح پایین تر اشتراک گذاری شده و میزبانی وردپرس نمی‌شود. سایرین در رتبه بندی بهترین خدمات میزبانی وب در سال 2023، مانند DreamHost و GoDaddy، راه حل های پشتیبان گیری را در برخی از برنامه های سطح ورودی ارائه می‌کنند. در نهایت، Bluehost در صورت از کار افتادن سرور Bluehost، ضمانت آپتایم ارائه نمی‌دهد یا اعتباری ارائه نمی‌دهد.

میزبانی وب HostGator

بهترین خدمات میزبانی وب در سال 2023 (تساوی)

نقاط قوت:

دارای طرح هایی با WooCommerce از پیش نصب شده است

چت 24 ساعته و پشتیبانی تلفنی مشتری

با پردازشگرهای پرداخت برتر ادغام می‌شود

نقاط ضعف:

تضمینی ارائه نمی‌دهد

فاقد سرورهای ویندوزی

بسیاری از ابزارهای امنیتی هزینه اضافی دارند

پهنای باند: اندازه گیری نشده

نوع میزبانی: اشتراکی، اختصاصی، VPS و موارد دیگر

Bluehost با HostGator و SiteGround برای رتبه برتر در رتبه بندی ما از بهترین خدمات میزبانی وب در سال 2023 قرار دارد. همچنین در رتبه بندی ما از بهترین خدمات میزبانی وب برای مشاغل کوچک در سال 2023 در رتبه اول قرار دارد و تحسین ما را از آن خود می‌کند. بهترین خدمات میزبانی وب در سال 2023.

از سال 2003، Bluehost خدمات میزبانی را برای افراد، مشاغل کوچک و شرکت ها ارائه کرده است. بیش از 20 اشتراک برای میزبانی مشترک، اختصاصی و VPS ارائه می‌دهد. برنامه ها همچنین شامل راه حل های WooCommerce و WordPress هستند که Bluehost را به یک انتخاب عالی برای وبلاگ ها و فروشگاه های آنلاین تبدیل می‌کند. این یکی از تنها سه شرکتی است که از WordPress.org به همراه DreamHost و SiteGround تأییدیه کسب کرده است.

اشتراک های تجارت الکترونیک با خدمات برتر پردازش پرداخت از جمله PayPal و Stripe ادغام می‌شوند و WooCommerce از قبل نصب شده است. کسب‌وکارهای آنلاین همچنین می‌توانند طرح های سازنده وبسایت با قابلیت های تجارت الکترونیک را انتخاب کنند. ادغام WooCommerce را همراه با ابزارهای طراحی و بازاریابی، مانند صفحات فرود آگهی و دکمه های فراخوان برای اقدام، فراهم می‌کنند.

علاوه بر این، ابزارهای سایت ساز با وردپرس و خدمات میزبانی مشترک ارائه می‌شوند. کاربران می‌توانند عناصر صفحه را بکشند و رها کنند تا سایت خود را بسازند و از الگوهای مبتنی بر هوش مصنوعی استفاده کنند. اشتراک های WooCommerce تم های WooCommerce را ارائه می‌دهند که در داشبورد وردپرس قابل تنظیم هستند. بسته های سازنده وبسایت ویژگی های طراحی اضافی مانند بیش از 300 قالب طراحی، کتابخانه تصویر و ویرایشگر وبسایت هوشمند را ارائه می‌دهند. از طرف دیگر، Bluehost خدمات طراحی وبسایت با خدمات کامل و همچنین کمک به طراحی و بازاریابی مداوم را ارائه می‌دهد.

Bluehost نیز مقیاس پذیر است. نسخه های WP Pro از وبسایت ها، دامنه ها و زیر دامنه های نامحدود پشتیبانی می‌کنند. این طرح ها شامل فضای ذخیره سازی بدون محدودیت و بدون محدودیت ترافیکی است. به همین ترتیب، بسته های VPS به شما امکان می‌دهند دامنه ها و وبسایت های نامحدودی را با منابع سرور اختصاصی میزبانی کنید. شرکت هایی که از سرورهای اشتراکی و VPS رشد می‌کنند می‌توانند یک طرح اختصاصی برای اسب بخار اضافی انتخاب کنند.

Bluehost پشتیبانی 24/7 مشتری را از طریق چت و تلفن بدون توجه به طرح خدمات ارائه می‌دهد. نمایندگان می‌توانند در فرآیند ساخت وبسایت و طراحی یا عملکرد وردپرس کمک کنند. از طرف دیگر، افزونه Blue Sky به کاربران امکان دسترسی به کارشناسان وردپرس را با راه حل های بازاریابی، طراحی و امنیتی می‌دهد.

Bluehost شامل پشتیبان گیری خودکار و حذف بدافزار با اشتراک های سطح پایین تر اشتراک گذاری شده و میزبانی وردپرس نمی‌شود. سایر گزینه های فهرست بهترین خدمات میزبانی وب در سال 2023، مانند DreamHost و GoDaddy، راه حل های پشتیبان گیری را در برخی از برنامه های سطح ورودی ارائه می‌کنند. در نهایت، Bluehost در صورت از کار افتادن سرور Bluehost، ضمانت آپتایم ارائه نمی‌دهد یا اعتباری ارائه نمی‌دهد.

میزبانی وب HostGator

نقاط قوت:

گارانتی آپتایم ارائه می‌دهد

انتقال رایگان وردپرس

ویرایشگر وبسایت drag and drop

نقاط ضعف:

بدون ابزار طراحی سایت داخلی

برنامه های سازنده وبسایت فاقد پشتیبانی تلفنی 24/7 هستند

WooCommerce از قبل نصب نشده است

پهنای باند: بدون اندازه گیری

نوع میزبانی: اشتراکی، اختصاصی، VPS و موارد دیگر

HostGator با Bluehost و SiteGround برای رتبه برتر در رتبه بندی ما از بهترین خدمات میزبانی وب در سال 2023 قرار گرفته است. همچنین برای رتبه اول در رتبه بندی ما از بهترین خدمات میزبانی وب برای مشاغل کوچک در سال 2023 قرار دارد و تحسین ما را از آن خود می‌کند. بهترین خدمات میزبانی وب در سال 2023.

HostGator پشتیبان خدمات خود با ضمانت 99.9% پشتیبانی مالی و سیاست بازگشت پرداخت کارت اعتباری 45 روزه در میزبانی وب است. در سال 2002 تاسیس شد و راه حل هایی را برای مبتدیان و حرفه ای ها ارائه می‌دهد، از جمله سرویس های میزبانی مشترک، VPS و اختصاصی. علاوه بر این، HostGator دارای سرورهای Windows برای توسعه دهندگان ASP.NET است، گزینه ای که توسط همه ارائه دهندگان در رتبه بندی بهترین خدمات میزبانی وب در سال 2023 ارائه نشده است.

همه طرح های HostGator آماده تجارت الکترونیک هستند و به سبد خرید و درگاه های پرداخت اجازه می‌دهند. بر خلاف Bluehost، برنامه های HostGator با WooCommerce از پیش نصب شده ارائه نمی‌شود. اشتراک های مشترک همچنین فاقد یکپارچگی پرداخت با یک کلیک هستند. با این حال، با WooCommerce، Easy Digital Downloads، WP eCommerce و Magento کار می‌کند. راهکارهای Gator Website Builder همچنین از پرداخت های آنلاین و دانلود محصولات دیجیتال پشتیبانی می کند.

چندین گزینه ساخت سایت برای میزبانی اشتراکی وجود دارد، از جمله HostGator Website Builder و Weebly. وردپرس و طرح های اشتراکی، حساب های ایمیل POP3 نامحدود، اعتبار تطبیقی ​​خرج شده توسط Google Ads و پهنای باند نامحدود را ارائه می‌کنند. برنامه های Gator Website Builder بیشترین تنوع ویژگی ها را ارائه می‌کنند، مانند ویرایشگر کشیدن و رها کردن، کتابخانه تصویر Unsplash و مدیریت موجودی و حمل و نقل.

HostGator برنامه های اختصاصی با ظرفیت بالاتر را با حداکثر 30 گیگابایت رم و هشت هسته در مقابل 16 گیگابایت رم و چهار هسته با Bluehost ارائه می‌دهد. VPS و میزبانی اختصاصی نیز با تجارت الکترونیک سازگار هستند و تنها راه حل هایی با حفاظت DDoS هستند. HostGator یک گواهی SSL را با تمام برنامه ها ارائه می‌دهد، اما اکثر ویژگی های امنیتی پیشرفته به یک بسته الحاقی برای CodeGuard یا SiteLock نیاز دارند. استثنا برای بسته های وردپرس است که دارای حذف خودکار بدافزار هستند.

پشتیبانی HostGator ۲۴/۷ از طریق چت و تلفن برای اکثر مشتریان در دسترس است. مشتریان وبسایت ساز Gator همچنین می‌توانند از طریق ایمیل به HostGator دسترسی پیدا کنند، اما پشتیبانی تلفنی از ساعت 11 صبح تا 9 شب ET محدود است. علاوه بر این، VPS و خدمات اختصاصی شامل پشتیبانی حق بیمه است.

Bluehost و HostGator در رتبه بندی بهترین خدمات میزبانی وب در سال 2023 ما، 1 نقطه را به خود اختصاص داده اند. هر دو یک دامنه رایگان برای سال اول ارائه می‌دهند و دارای ضمانت بازگشت وجه برای خدمات میزبانی پرداخت شده با کارت اعتباری هستند.

Bluehost WooCommerceرا در برخی از برنامه ها از قبل نصب می‌کند، در حالی که HostGator نصب با یک کلیک را برای Magento ارائه می‌دهد. با این حال، HostGator دارای سرورهای اختصاصی با ظرفیت بالاتر، از جمله گزینه های لینوکس و ویندوز است. اگرچه Bluehost مانند HostGator گارانتی آپتایم ندارد، هر دو ارائه دهنده پشتیبانی 24/7 مشتری را ارائه می دهند.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT
اپلیکیشن اول پرداخت